Miä kans.
Printable View
Moi. Osaisko joku kertoo onko tässä hämppälinnan liki useampia laavuja tai nuotiopaikkoja mihin vois polkee .....koitan tuota emäntää saada mukaan lenkille....poluille se ei uskalla tulla vielä....
Lähetetty minun GT-P5100 laitteesta Tapatalkilla
Tuolta löytyy, myös kohdasta "mökit ja laavut"
http://www.hameenlinna.fi/Palvelut/L...ja-tulipaikat/
Lupaa lauantaille sateetonta syyssäätä.
Olisiko kiinnostusta maastopyöräillen makkaralenkille lähtemiseen?
Startti aamupäivästä vaikka 9:00 tai 10:00 tai ?
Reittiehdotuksena:
Moottoriradan puomi -> Hattelmala -> Kirkonkulma -> Alikartano -> Harviala -> Vuortenkylä ->
Kauriinmaa takaa Pelto-Paturin takana olevalle laavulle makkaranpaistoon -> Kiipula -> Harjurinne -> Kalpalinna - Miemala -> (Kotiin/Tekosaaret)
Olisiko hieman vajaa 60km? Reitillä on helppoa siirtymää, kuin haastavampaakin polkua. Hienoja maisemia syksyisiltä harjuilta.
Kiinnostaa kyllä. Polvi oireilee mutta jos tänään kestää pyöräilyä niin vakaasti harkitsen...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ai kun olisi meikäläisen kulmilla sopivasti makkaran paisto, mutta jää nyt maasturilla lenkki väliin kun on pyörä palasina uutta osaa odottamassa.
Mä voin lähtee huomenna testaa uutta 29er fillaria. Kunto tippunut rajusti mut kai ton 60 km menee... Puomilta klo 9 ?
Sovitaan lähtö 9:00 puomille, siellä nähdään.
Mä ajelen kuudelta Vaakunan kautta jonnekin päin metsään..
Askartelen läskin eturenkaasta tubelessia. Jos onnistuu, niin huomenna klo 12 puomilla..
Edit: ei tunnu tiivistyvän
Pysyyhän ne ilmat sisällä. Sunnuntaina klo 12 Aulangon kylpylän edestä kierros Aulanko MTB reittiä rauhassa.
Mä tuun. Läskillä vai 29:llä? . AI niin, rauhassa-> Läskillä :)
Jep :)
Siellä voi olla vähän risuja reitillä, ainakin Heikkilän lähettyvillä oli runko polun yli. Ei mulla mitään raivaussahaa ole, mutta katsotaan jos käsin saadaan jotain siivottua.
Ehdotan huomisen lamppulenkin reitiksi jotain hiekkatien tapaista. Sen verran vielä tuntuu kivikot ja juurakot ympäri kroppaa :)
Yritän tulla, Mistä ja monelta lähtö?
Kuudelta hotelli Vaakunan edestä.
Huomenna klo 11-11.30 pariks tunniks kukaan lähdössä? Johonkin mettähallituksen puolelle suunta, muuten täysin auki. Kesto arviolta klo 14 asti. :D
Olisi kyllä hyvä lounasvaihtoehto.
En edes muista milloin viimeksi olen kolmena päivänä peräkkäin ajanut, mutta tänään on pakko pitää lepopäivä.
Näyttäisi tulevan ihan tyypillinen marraskuinen päivä...
http://images.tapatalk-cdn.com/15/11...22e15670be.jpg
^Joo oli kyllä hieno päivä ajella, fiilis kuin keväällä: Kuski melkein yhtä ruosteessa, mutta pirun hauskaa silti. Tuli sit kans hankittua se maantiekiituri, tosin vanha ja kulunut, mut niin on kuskikin :).
Tänään kukaan lähdössä 12:00 puomilta kevyelle mtb-lenkille? Vaikka makkaranpaistoon Tenholan tai Kiipulan laavulle?
Lis. Suuntaan puomille klo 12:00. Siellä nähdään. :)
Voisin lähtee
Mie tuon makkarat vuorostani.
Onko lamppulenkkiä puomilta klo18:00?
Vois koittaa raahautua paikalle. Keli on ainakin sopivan kostea
Saavun myös paikalle.
Kukaan lähdössä mtb-lenkille? Esim. tänään tai huomenna moottoriradan puomilta 12:00?
Lis. saavun paikalle 28.11 12:00
Tänään voisi pari tuntia joutaakin, joten saavun puomille klo 12:00
Tänään lamppulenkkiä maastoon moottoriradan puomilta 18:00?