Printable View
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...871303f423.jpg
Piti käydä Pirkan kanssa vielä fiilistelemässä hoorekin kikkakallioilla.Vaihdoin 35mm stemmin 50mm tilalle.Ohjaamo tuntus toimivan hyvin tolla lyhkäsemmällä.Loistava keli [emoji4]
Loistopäivä metsästää reilu kolme litraa jäisiä suppiksia con haukku und puolitoista jalkaa. Onnistuin aamusella teippaamaan kintun liki toimivax, woo hoo!
Häätyy olla tyytyväinen siihen mitä on eikä turhaan haikailla jtn muuuuuta.
Koskahan sen OG stongan kiinnisaislaitettua......
661:llä on näköjään ollu hyvä fiilis *peukku*
Mynämäen kalliobaanat oli ihan parhautta, lisätään ehdottomasti ens vuoden redukalenteriin.
Hyppään vauhdissa ketjuun mukaan. Sain Siltamäen Mäkkärillä vinkin sukkisporukalta, että täältä voisi löytyä Itä-Helsingin suunnalla liikkuvia paksupyöräilijöitä? Vähän noi reitit hakusessa, Kivikossa löytyy jotain lyhyttä polkua, mutta kai tässä ilmansuunnassa muutakin löytyy? Niin hattua pitää nostaa niille neljälle jotka aamupäivän kaatosateessa maantielle lähti.
Tekniikka on huono johtuen hemmetin pitkästä tauosta.
Kyllä Itä-Helsingissä ajellaan aina välillä, enimmäkseen ajellaan keskuspuistossa, mutta voisin vaikka tulla joku ilta sinne itään ajamaan.
Lupinelle vaihtoehto:http://www.crgmoto.co.uk/mountain-bike-lights-26-c.asp
X2 käytössä ja XS tilattu 7.10 eikä vieläkään ole tullut perille.CRG .ltä kestää aina toimitukset ihmeen pitkään.
Mulla on ainoana valona kypärässä x1 eikä sekään ole päällä koskaan täydellä teholla. Backupina normifikkari repussa.
Olisko perjantaille jotain kikkailua tai vastaavaa iltaselle?Illalla olis kalenterissa vapaata.
Ilta sopii hyvin. Kiinnostaako ajelu syväojalla kello 18:00 jälkeen.
Joo toki voin tulla välillä sinnepäin kans.mun autossa pääsee länsi-vantaalta jos joku haluu sieltä suunnilta tulla kyydissä...
Perjantaille *kops*
Kiinnostaajuu mut kalenteri on perjantai-iltain osalta täynnä koiratreeniä koko loppuvuoden.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti mutanaama
Osoite on sompiontie 13 vantaa
hmm.. tajuskohan varmasti kukaan, että tänään ???
Eihän tänään ole perjantai?
Nou hätä, tää sopi mulle paremmin, sain testattua satuloita ihan rauhassa. Juuei brooks ja mun hanuri/ajotyyli nyt vaan sovi. Sain samalla merkattua yhden uuden polunkin niin, että löytyy uudelleen :D. Mut pidetään kiinni tuosta perjantaista, ja mä hoidan tällä kertaa oluttarjoilun. Asiasta ei neuvotella.
Siis tälle ei olutta perjantaina... :-D
Ai mutis pistää bisset.... taitaa joutua ajamaan siirtymät pyörällä:cool:
Suosittelen samaa 661:lle :). Siirtymä keimolan kautta on oikeesti ihan mukava, ajanhan mäkin sen 90% lenkeistä.
Voishan sitä siirtymät ajaa läskillä jos HC lähtee oppaaksi.En muuten löydä välttämättä valosaan aikaan perille [emoji4]
Sovitaan treffit sitten vaikka Petikon ABC:lle
^Jep, passaa. Monelta?