https://maps.google.fi/?ll=61.383613...=12,25.08,,0,0
Eräs kaunis iltapäivä ajoin kuvasta Lempäälän suunnasta Tampereelle päin, kun eräs autoilija todellakin yllätti pönttöydellään.
Risteykseen oli jo tullut oikealta yksi auto, joka odotti pääsevänsä liittymään liikennevirtaan Tampereelle päin, kun edelleen täältä kuvan oikealta lipui musta farmariauto tämän odottajan taakse. Itse olin tässä vaiheessa lähestymässä suojatietä korkeintaan kävelyvauhtia, kirkkaanpunaisessa takissani, ja otin katsekontaktia tämän farkun kuljettajaan jotta saadaan silmäpelillä selville, että pliis dude mua vois väistää.
Ja mitä vielä. Nainen ratin takana katsoo mua kun saavutan keskisaareketta, pysäyttää autonsa täydellisesti tämän saarekkeen kohdalle siten, että enpäs mahdukkaan ohi edestä enkä takaa (siinä on semmoset hienot reunustukset, kuvasta näkyy mainiosti).
Hämmennyn ja tuijotan naista, joka kylmän viileästi kääntää katseensa musta pois ja kaivaa laukustaan puuterin, ja siinä puuteroi sitten nenänpäätä topakasti odotellessaan.
Nostan sitten pyöräni auton takaa kiveyksen ylitse ja lähden jatkamaan matkaani. Auto ohittaa minut hetken päästä, ja emäntä antaa täyslaidallisen pahaa silmää mulle sinne kelville.
Harmitti!