Kysäse Shimulta, mulla sitä on vaan pikkanen pätkä, josta ei tuu ku kiukkuseksi
Printable View
ota mukaan vihanen pätkä niin tsekkaan sävyn.
Eipä pöllömmin vietetty lauantai iltapäivä.Hyvät polkusetit+kikkailut.Endomorffi toimi takana hyvin kun muistaa kalliolla pitää perseen penkissä.Ohjaamon säädöt taas vähän parempaan suuntaan,ei kai sitä Roomaakaan päivässä rakennettu...Kiitos ajoseurasta koko poppoolle!Kivvaa oli [emoji4]
Jos sinistä tarvii niin mulla taitaa olla puoli neliötä.
No hyvä nyt lukee, mä olin jo pakkaamassa tohon aikaan. Mut kiitos taas kaikille seurasta, jalat on vähän väsyneet, mutta siihen nähden mitkä oli ensifiilikset, niin hetkittäin melkein kulki.
Ohjaamon hakemista myös täällä,tämänpäivisellä lenkillä veivasin 2 kertaa setuppia.
Eipä osunut stonga/stemmi optimiin koska kinkama jäi nousematta tai sitten loppui usko ja koordinaatio.Renkaiden piikkiin ei voi laittaa failausta.
2 do listaan:Harjoiteltava rytmitystä.
Eturatas häikkä selvisi himassa.Mummisvaihteen 26 rattaasta piiki vääntynyt ja RF:n korotuspala murtunut.32 säilyi priimana.
Vaihdoin uuden 24 rattaan ja korotuspalan sekä uudet ruuvit pska torxien tilalle.Hyvin workkii.
@HC. Sininen kelpaa.Pidä tallessa,noudan sen jollain yhteislenkillä.
Juupas, kiitos letkeestä meiningistä. Ei tullu mokailtua kun oli niin ujo olo
^ei niin ujo kuitenkaan, jottet ois vapautuneesti nauranu sille oranssikypäräiselle nuijalle, joka ihan väkisin keuli ittensä katolleen, kun loppu taidot kallionkyljen mopospoorinousussa.
Kiitos kaikille pörhelöille tämänkin päivän ulkoiluannoksesta.
@zipo: Rytmitys on kyllä monin paikoin ratkaisevassa asemassa. Jos on kamalasti tohinaa ja voimaa ilman järkee ja tarkkuutta, saa kuusenkävynkin tuntumaan maailmanluokan ansalta, josta ei horjumatta yli mennä. (yläasteen musiikkitunnin traumoja: jalka-käsi-jalka-käsi, ja haitsu mukaan, jalka-käsi-jne)
Tytinsuon puoli tuli tsekattua. Heikkoja könypolkuja löytysi.
Lähdin R2000lta jo Kuikunlammen pohjoispuolista notkoa, mutta siellä oli puuta poikittain.
Sitten tuli vahvempaa uraa vastaan, kenties pohjoisesta R2000 varresta tulee riistanruokintapaikalle.
Siitä meni ura Tytinsuolla kartassa näkyvälle kiven läheltä vinosti ylös nousten kumpareen yläpuolelle ja pudottaen alas satulanotkoon.
Sieltä meni ura suon laitaa (suolle menevä näytti tyssäävän), mutta menin heikkoa uraa eteläpuolella nousevan jyrkänteen alta polulle.
Myöhäisheränneet kiitokset eilisestä! Kumman kivaa tuolla Hoorekin nurkilla on ja jäihän sinne se nyppylä mieltä kaivelemaan. Pakkohan se on sinne uudestaan suunnistaa lähiaikoina...
Käytiin MTOK:n kanssa ajamassa valoilla paloheinä-silvola polkusia n. pari tuntia.mj-880 valaisin tuntus toimivan kypärässä paremmin kuin stongassa koska varsin suppea valokeila.
Trail bliss. Melkein 5h Epun perässä Hikiältä lounaaseen. Rutikan hoodeilla käännös takaisin. Aurinko paistoi, syksyn kauneus kauneimmillaan ja polut silkkaa parhautta. Eeppisromantillinen retki!
Minkä kokoisia jarrulevyjä ootte käyttänyt Shimanon jarruissa läskeissä?Crc:llä olis asialliseen hintaan jarrusettejä mutta eteen 180mm levyä 6-pulttikiinnityksellä ei ollut mitään vaihtoehtoa saatavilla.203mm ja 160mm levyt ja adapterit olis vaihtoehtona.
71kg massalle on riittänyt 160mm läskissä, noin niiqu mun mielestä.
^Oukki doukki,dänx.Polttelis painaa tilaa nappulaa.. [emoji4]
Kai se nyt teille riittää, kun jätkät vaan menee eikä jarruttele. Toisin se on mulla, kun ylämäet tunkataan ja alamäet mennään jarrut pohjassa. Tai tunkataan.
Mistä tulikin mieleen perjantai-illan työviikon päättäjäislenkki. Mentäiskö tällä kertaa petikkoon pimeällä, lähtö 18:30 petikon urheilupuiston parkkikselta.
Mulle sopii 18.30 ja myös myöhemmin, ihan up yours.
Mulle passais 19.30.
Kuis mutikselle?
Juu, sopii
Oliko se mun vuoro tuoda bisset?
Koirakoulukenttävuoro @ Talinhujppu loppuu 1900 jtn ei ehdi edes 1930 lähtöön. Tosin, ei tällä kintulla muutenkaan vähään aikaan poljeta kuin rauhallisesti koiraa juoksuttaen. Muistasinkohan mää penkoa tuota jakkaraosastoa herra Süväojaa varten...?
Pärjää ilman muuta, laittaa vaan jotain sopivaa alle, vaikka toppahaalarin. :)
Hubaa perjantaikikkailua.Tattis äijät seurasta ja HC:lle kuntojuomasta [emoji4]Cheers!
Perjantai illat on parhautta!
^Onnistuko fiilistelykuvat?