Killer Joe. Melko sairasta.
Printable View
Killer Joe. Melko sairasta.
Transformers: Revenge of the Fallen 2009 (+++..)
Rock of ages... Ei helvetti mitä paskaa viittitäänkin laittaa ihan leffaksi asti. Alusta loppuun silkkaa kidutusta. Seurassa kun katsoin ni en voinut kun kitua ja yrittää selvitä hengissä tästä järkyttävästä musikaalista.
Julian silmät- ei niiin hyvä mutta ...7,5 pist.
Event horizon(1997)- Scifiä ja ihan hyvää sellaista.8--
eilen wallanderin perintö
I am legend.
- Will Smith pelasti maailman...
Se minkä viimeksi kavin leffateatterissa kattoon oli ihan kauhee, en kerro.
Kaikki mitä olen Luc Bessonilta nähnyt ovat olleet loistavia!
Se äijä vaan näkee maailman samanlaisena kun mä.
Varmaan tosi vaikee arvata ( jos katoitte tv ohjelmatietoja) mutta Pirates of the Caribbean2. Oli pakko katsoa, taas löyty pari kohtaa joita en oo honannu, nimenomaan tästä kakkosesta on löytyny paljo uutta.
PITI katsella myös Inglorious Basterds, mutta nukahdin! heti alun jälkeen. Senverta kuitenkin että mun ukoilla on enempi merkkejä :p univormuissaan.
Puujalka Uuno tulee telkusta nyt... Uuno saa just kersantin jämät
Joo, sitäkin kattelin ja nauroin kippurassa ( ensin oli "Vedetään hatusta" ja sitä ennen tanssiohjelma - jossa Ristomatti pääsi TAAS jatkoon!!)
Prometheus- Katsottavahan tuo oli...7,5pist
Diktaattori (2012)- kyllä sai hyvät naurut..oli kyllä muutama olut nautittuna,mut yllätti että noinkin..8
Get the gringo-M.Gibsonin yritystä...7++
Abraham Lincoln: Vampire Hunter...
Knowing. Paras leffa aikoihin. Nicholas Cage ja kaikkee.
Sanoisinko jopa erittäin hyvä.
Pirates of The Caribbean3. Ah, ja lopussa meni ny niin ettei se seiso aina ihan suorassa, kuulemma :p reissussa rähjääntyny on jossain toisessa käännöksessä. You won´t be disappointed, anyway
Muuten kiva, mutta vähän liian pitkä, erityisesti jos on jo useamman kerran - - olkoot, tykkäsin, tykkään ja sillä siisti.
Vares: Uhkapelimerkki..
Taksikuski tuli viime yönä. Olen noin 15 kertaa yrittänyt nähdä sen kokonaan. Aina on kesken leffan tullut jotain muuta tekemistä, mutta nyt on katsottu. Hyvä pätkä, aikuiseen makuun. Nyt ymmärrän miks Travis veti lopussa pidemmän korren ;)
Raid-Redemption ( 2011 ) Olipas mätkintää..
Prometheus.. Sci-Fi ei genrenä ole koskaan juurikaan omakohtaisesti kiinnostanut mutta ko leffa oli todella viihdyttävää katsottavaa..
Eilen leffassa Led Zeppelin Celebration Day eli Lontoon keikka vuodelta 2007.
Aivan huikea, totaalista parhautta. Vuoroin oli kylmä ja kuuma...
Bond-skyfall
Parempi mielestäni kun kaksi aikasempaa..tykkäsin
Dark Tide.. Ei ollu kyllä katsomisen arvoinen mut tulipahan katsottua :)
Avatar tuli katottua 3d:nä, mammaki jakso jopa kattoa loppuun saakka :)
Stolen.. Alusta asti tuntui jo nähdyltä, mutta ihan katottava kuitenkin..
Lockout- jotenki niin tuttua huttua..7+++
Tokyo gore police- no tässä punasta vanaa riittämiin, hauskaa oli...8-
Heartless- hupparikansaa ja tuonpuoleista meininkiä 7,5pist.
Mielestäni Skyfall oli huonompi, kuin kaksi aikaisempaa, mutta en ole muutenkaan pitänyt näistä uusista Bondeista.
Act of Valor oli huima!
Ghost Rider: Spirit of Vengeance.. Visuaalisesti hieno mut that's it..