Ja mä ajan töistä kotiin Ylästö - Silvola - Paloheinä.
Printable View
Ja mä ajan töistä kotiin Ylästö - Silvola - Paloheinä.
Ja mä olen viimeistä päivää lomalla huomenna niin ei puhuta töistä!
Mulla huomenna vika työpäivä ja sit alkaa 4 viikon loma! Viikon päästä muutankin siihen Vantaanlaaksoon, niin on taas nuo polut astetta lähempänä. Laskeskelin, että 2,5km munkkikosken majalle ja sama tiilerille eli aika tasan puolessa välissä korkeussuunnassa sitä lätäkköä asustelen tois puol jokkee.
Voi %!"¤!¤ mitkä kelit. Sateessakin voi ajaa mutta olisi toivottavaa että rankkasateet ei huuhtoisi piharemontin tuloksia suoraan lähimetsään. Ja rännikin pitäis korjata.
Myyntilistalle 50mm Thomson, 60mm Spe*lized, Shi M162 koko 46, pari pyökinväristä lasikaappia ja vähänkäytetty lomafjiiilis. Satusedälle se cc-pyörän olematon ketjunohjuri löyty kans.
Juffenaut että oli aamuhaukkupaksuttelulla sähkölinjojen alunen märkänä - en muista tuommoista vesiränniä ennen ajaneeni. Onneksi nuo pulleat renkaat kelluu..... Rekulla oli selkäkin mudassa :)
Tompsoni lienee räikeän musta?
^mustapa hyvinkin on tuo Tomssonin vekotin ja taisi tulla alunperin Vyöhykkeeltä. Vaihdettu fjiiliksen vuoksi toiseen mustaan.
Lähden näillä näkymin Munkkikoskelta seitsemän aikoihin. Ajatuksena nauttia lenkin päätteeksi palauttava Pehtoorissa.
Jos hidas kompurointi metsässä kiinnostaa niin mukaan mahtuu.
Kävin tuossa päivällä jo kastautumassa ja illalla on tytön treeniin viemistä/hakemista mutta jos ei enempää sada(epäilen) saatan vielä lenkille seiskan jälkeen lähteä. Katotaan jos törmäillään.
Linjoilla ei ollut läheskään niin kuivaa kuin Shimu lupaili. Tai en vaan osaa kellua.
Ylästön parkissa tulee käytyä toistekin.
http://kuvapilvi.fi/k/yfot.jpg
Huominen Reitti 2000 siirtyy sairastumisen vuoksi ehkäpä su 23.8., jos jotakuta sattuu kiinnostamaaan. Terkut Leppävaarasta, siellä on mielenkiintoisia kalliobaanoja!
Rapasta oli ylästössä linjojen alla, paitti kalliolla. Parkki oli mukava käydä pyörähtämässä.
Mä vaan töpeksin teidän kulmilla hetken ja jo kirmasin kotiin kohti vastatuulta.
Aamukuuden pintaan tuli dejaviu - siellä sähölinjan allahan on issikka-aaltoa! Mutakosta mutakkoon, lätsisläts....
Oisko kenestäkään tänään lenkkiseuraksi jossain päin Vantaata tai Nurmijärveä? Jotain hyvää maastopolkua..
Tämä oli sitten se viimeinen kesä eteläkärjessä ja Fatty pitää joskus syksyllä sieltä kotiin tuoda. Jos jollakin setämiehellä alkaa etumuksessa pullottaa ajatus mahdollisesta omasta s-koon On One Fattystä, ((kuitukeulalla, zee 10 vaihteisto,slx-jarrut, sram x5 kammet)) niin yv:tä laatikkoon, niin kerron mielestäni huokean hinnan. Mielummin luovutan Fattyn ajotoveri setämiehelle tai sen lähipiirille, kun laitan sen myyntiin fillaritorille hikisten renkaanpotkija hiplaajien näpelöitäväksi.:)
Tänään kl.17 reilu tuntinen After Work lenkki Petikon ulkoilualueen parkkikselta, lenkki sisältää oluttauon.
Menee vähän piukalle mut kai se on yritettävä - ensin fillarilla himaan, sit koiraamista, fillarin vaihto ja matkaan....
Muok:
rätsdängkele - kun ei pysty niin ei kykene.
^ & ^^ eli meikäläisen pitäis alkaa juoda kaljaa töissä jotta edes joku osa reseptistä onnistuisi...
Pientä ajotaukoa tässä pitänyt toipuakseen ja lähimaastoihin kalibroitumisen merkeissä.
Onpas lämmintä, kohta meikäläisen rikkinäinen termostaatti taitaa kelpottaa ajoasuksi vaan suojat ja Mavicin linerit. Siitä taitais tosin joutua miekkataksiin... Lääh.
Oli lämmintä kyllä. Lähipoluilla reilu pari h ja meni 1,5l vettä + 0,5l Kokista. Ei kuitenkaan aihetta vailitukseen. Kesä on aikas hyvä keksintö.
Ihan kiva lämpö ajella. 4h 50 min, taukopisteillä 6X3 mukia juomaa ja repusta vajaa puoltoista litraa. hyvin riitti
Imatran skabasta puhut? Minkälaisia teitä/polkuja siellä oli? Oliko kovinkin teknisesti haastavaa?
Haastavimpia oli jyrkät nousut. Muutama juuri ja pari kiveä. Muuten tuntui olevan enimmäkseen latupohjaa ja siirtymiä. Ihan kiva reitti kuitenkin ja järjestelyt pelas
^oisit kyllä saanut pitää suus kiinni Imatralla ruokapöydässä. "Noista kiekoista sais 4kg pois" jäi kalvamaan aika pahasti ;)
Onko tänne syntynyt uudet kuppikunnat ja uudet lähtöpaikat, kun ei mitään perinnelähtöjä enää arki-iltaisin ole ollut tarjolla ? Sen mää ymmärrän, ettei mun seuraan kukaan halua tai kaipaa, mutta joku nyyppä voisi innostua. Tai kyllä mäkin voisin tulla, jos ei kiellettä.
Vaatisi jotakuta jolla on säännöllisempi elämänrytmi kuin meikäläisellä kutsumaan niitä lenkkejä koolle. "Lähtö 5min päästä" tyyppiset kutsut tuskin innostaa. Gentlemannit vissin ajaa mutta käyttävät uudempia viidakkorumpuja viestimiseen.
Lienee Mamil maantielenkin paikka tänään, metsässä aika trooppiset kelit.
Jaa näitä whatsuppeja yms nää nuoret-setä miehet käyttää. Juu ei onnistu 5 min lähtövaroitukselle, vähintään puolipäivää pitää olla aikaa. Minä taas ajattelin mennä metsään, kun eilen vedin maantielenkin.
Kun puhe tuli tuosta kevennysasiasta niin osaatko heittää arviota minkä verran Canyonin Duden jo alunperinkin kevyistä kiekoista voisi tilanne keventyä vaihtamalla vaikka esim McCarbonia alle?
Miten toi ajotuntuma muuttuu jos vaihdetaan vaikka 80mm kehistä 52mm?
Pitäisi tietää paljon ne alkuperäiset painaa. Pahis ja Zipo osaa vastailla paremmin noihin tuntumiin, hyö kun ajelevat millä sattuu ja missä sattuu.
en osaan sanoa että Dune joustokeulalla painoi saman kuin Zipon Trek Joustokeulalla , eli et saa todennäköisesti muuta kuin ulkonäön kuuttumaan.
^^^Itsellä on nallevassu carbon1 vakiokiekoilla, jotka eivät ole käsittääkseni painavimmasta päästä (Marge lite/Salsa conversion napa). Kuitenkin, kun vertasimme kesällä Zipon kanssa etukiekkojen painoja, niin on ollut lähes joka päivä mielessä ottaa telefooniyhteys Mutikseen...
Vyöhykkeen varastopäällikölle iso kiitos vimputtimista:)
Mää ajan aina kun voin, mutta kun huushållissa puhkuu muutoksentuulet koko ajan niin että etukäteen sopiminen on hankalaa.
Tänään mm. Ruotsinkylän mettää ristiin&rastiin (mulle ihan uusia polkuja paljon) , Mätis, K-puisto, PetasKeimola jne. Läskillä seuraavan kerran Mätäkiven hiekkamontulle leikkimään. Ei ihan pöhköä ollut 41 millisilläkään, mutta kuitenkin :)
Kunhan mää ny saan ruoskittua ne stn logistiikkapellet niin mää kuvittelen saavani käteen ne äkstee viput. Tai ees helposti saataville.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Muoks:
aamuviien pintaan kävi jo mielessä (kihihihi) että kohta pitää alkaa käyttää haukkupaksuttelussa valoja.
Kuitukiekoilla kevenetty gramma versus DT:n läskikiekot maksanee siis reilu 3 €/g eli reilun tonnin . Rahamiesten hommia, mielummin ostan moisella summalla pitkän pitoon vaikkapa Ocean Rigin osakkeita :) Näppärään joskus noista DT:n kiekoista sisurit pois, niin siinä säästyy edullisesti puolisen kiloa.
ps. Mukavahan niitä värillisiä kari-pettereitä tosin olisi porstuassa ihailla.