aamulla lähtee parintunnin metsälenkki NAM
Printable View
aamulla lähtee parintunnin metsälenkki NAM
Vajaa 40 km eilen iltapäivällä tavarafillarilla.
Eilen poljin kotoa Perniöön cyclocrossilla, tuli se 90km :)
Vähän reilu 60km eilen Paraisten merimaisemia hämmästellen.
Kesäkollin kanssa Vartialassa munkki ja päälle Jälä. Vartialassa oli kuulemma eilen joku urheilullinen pyöräilijäporukka käynyt pihalla, mutta eivät olleet tulleet sisälle kahville. Pyysin anteeksi tuommoista häpeällistä toimintaa.
äsken parin tunnin alamäkisessiot..
Oma vuoden pisin lenkkini aamulla 160km.
Ongelmia heti alussa, meni takarengas. Vaihto sujui näppärästi, mutta tuntui että rengas silti tyhjenee. Tuumin pääseväni Valkeakoskelle, ja vaihdan vaikka vaihtotakavanteen - just Valkeakoskella honasin että eihän se ysi tähän sovikaan. No, jos pumppaan aina välillä niin pääsen kotiin..
...ei tarvinnu pumpata. Olisin enempikin jaksanu muttei sitten arvannut, kun vararengasta ei ollut enää. Ja olisi pitänyt olla keveempi vaatetus ( lähdin ennen viitta aamulla) ja juotavaa mukana.
Eilen kesän eka lenkki, 20km shakedown krapulassa. Äsken 50 kilsaa. Siitä se lähtee pikkuhiljaa.
tänään 112,65km/ 3h51min. Eka lenkki lyhkäsillä varusteilla :cool: ... ja hyvin tarkeni vaikka vauhtia koittikin pitää maltillisena PK -tasoisena.. Alla ekaa kertaa tälle keväälle Cervelo, joka tuntui kulkevan ja kiihtyvän "ihan erilailla kuin alupyörä, ankkurikiekoilla" :p
:rolleyes:Jees, kyllä tuolla tarkeni, mutta muutamalta tyylipoliisilta tuli vaivaitunut tervehdys, koska olin varustautunut pitkillä KASKin sukilla. Olivat onneksi tiimiväreissä:). Tosin kyllä tuo Degerbyssä vastaan tulleen mtb-lohjan seniorijäsenen pyörän kromattu auton taustapeili herätti myös hilpeyttä.
Joo, krossarilla vain kaksi tuntia ja reilu 66 km maantienlaitaa Siuntio-Inkoo-suunnalla. Tämä koska aamupäivän olin kaatamassa, karsimassa ja pätkimässä kaverin mökillä kuusia polttopuiksi. Ja illalla olen vielä lähdössä toisen kaverin kanssa melomaan.
Menee Haedonilta pikkasen kehun puolelle, kieltämättä ihan aktiivinen pyhäpäivä!
78 kilsaa maantietä, katoin keskarinkin ekaa kertaa tänä vuonna; 27km/h. Suurin osa matkasta tosin vastatuuleen.
Ihan hyvin tuli ulkoilutettua kalustoa pääsiäisen aikaan.
Viime torstaina jäykkäperällä sekalaista kurvailua 53km/reilu 3h, lauantaina täpärillä 15km teknistä trailimättöä, sunnuntaina jäykkäperällä 51km/3h sekalaista kurvailua ja tänään 22km jäykkäperällä metsää ja tietä.
Tänään tuli polkastua vain vajaa 20km, eturatas nappasi ketjun vaihtaessa pienemmälle jotenkin mallikkaasti ja siitä sitten saikin etuvaihtaja siipeensä.
Pilvettömän taivaan alla tänään maantiellä ensin 41km parempaa puoliskoa peesissä hinaten, jonka jälkeen omia vauhteja yksinään vielä 80km lisää. Kyllä tekikin hyvää, kun meni pääsiäisviikonloppu tähän asti kokonaan ajamatta.
Illalla 41km ylivaatetettuna ja hikoilu jatkui lenkin jälkeen saunan puolella.
Eilen vuoristoetappi Pieksämäki-Jäppilä-Leppävirta-Räsälä-Puutossalmi-Kuopio 116 km.
Kysymys lyhkäsillä ajaneille: moneltako olette lähteneet lenkille?
Keskipäivällä jo tarkeni varmaan, mutta ei aamulla puoli viideltä. Mulla oli kahdet villasukat ja talvimonot - mutta otin karvavuorisuojat jo pois :D nahkahanskat ja tumput oli, koko matkan.
Tänään piti maantietä ajella mutta veri veti maastoon vaikka alla oli Marinin retkipyörä. .ja hyvin toimikin siellä😄
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Eilen lähdin lenkille klo 10:45, ekaa kertaa lyhkäsillä tänä keväänä.. Kylmä ei ollut startissakaan ja matkan varrella tarkeni erittäin hyvin... Lämpöä lähtiessä +11 astetta ja kotiin tullessa +16 astetta.. Varustuksena lyhkäset housut + paita (jonka alla hihaton aluspaita) :)
Eilen 70km ja kokeilin taittaa matkan shortseissa. Auringon laskiessa alemmas muuttui lämpötilakin viileämmäksi. Irtolahkeet ja hihat olis tarttennu matkaan.
Eilenpä.
- - - -
Aamulla ennen töitä satanen.
Me äiteen kanssa silti ihmetellään lyhkäsissä pikkuvaatteissa kekkuroivia. En minä ainakaan laita vielä lyhkösiä pitkään pitkään aikaan. Tuun herkästi kipeeksi, joten vaatetta en vähennä lenkinkään aikana.
Ja kohta on luvassa aamuisin aika kylmää.
äsken maastopyörällä 45min kevyttä palauttavaa pyörittelyä pitkin pellonlaitoja , kamera jarruna ja lyhkäsillä varusteilla .. Eikä ollut kylmä kuin pohjoistuuleen osuessa :p .. Lämmintä +8,5 astetta ja aurinko paistoi :cool:
Tänään 71km maantien laitaa. Puoliksi asfalttia puoliksi hiekkateitä.
53km maantiellä lyhyissä + irtohihat.
Työmatka kotia päin, ehana vastainen, mutta kevyesti crossi kulkee 23mm gumiksilla
Joo, kieltämättä nuo kaksi kaveria kuulostaa siltä. Kolmannenkin ottaisin, mutta ei aika millään riitä:).
Tänäänkin tuntee tehneensä jotain. Maastossa 65 km ja vähän ennen puoltaväliä tilanteeseen liian kovassa vauhdissa kampi kiviin->otb voltilla selälleen->joka paikkaa kolottaa nyt. Varsinkin alaselkää kun tulin juuri sille oikealle puolelle kivi, jossa takataskussa oli minityökalu ja pumppu.
Äsken pidettiin maastopyörä kerhoo..!:)
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Tänään kauniissa säässä työmatkaa.