Just äske parikyt kilsaa.
Printable View
Just äske parikyt kilsaa.
18km VO2MAX-intervalleja maantiellä verroineen, jälleen kerran maasturilla...
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2
15 min sitten, 45.6 km. Koko matka täysillä.
Tänään maastossa ..pehmeetä piisaa..😃
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Eilen kävin työpäivän jälkeen 110km maantiepyörällä.
Eilen illalla 64km. Pelloilla kevättyöt alkaneet ja traktorit liikenteessä. Oli aktiivista ajamista kun piti pujotella mutapaakkuja väistellen.
..äsken vuoden pisin lenkki 155km. Kuvittelin kun 140 menee suhteellisen kepeesti niin kyllähän tämä...mutta raja taitaa olla tässä jossain, sillä yhtään enempää en olisi jaksanut ja olen ihan naatti!
Ai että, kohta meen ottaan ansaitut päiväunet! ja toivottavasti huomena sataa tihuttaa eikä tarvii lähteä minnekään. Paitsi jos pääsisi kuvia ottaan..
32km maasto eilen
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2
Just äsken. Aika navakka länsituuli. Täytyykin tästä lähteä kotiin, ettei mene ylitöiksi! :D
tänään 35km metsälenkkiä..
Äsken maastolenkkiä. Mun talviunien aikana Tapiolan Leipomon takaa lähtevä polku oli muuttunut ulkoilureitiksi, niin kuin aika moni muukin paikka siitä Henttaan suuntaan.
tänään vajaa 3h maastolenkkiä..
Lankalauantain kunniaksi kevään ensimmäinen satku rikki aamulenkillä.
Maantiellä oikein mukava 25 km puolison kera.
Eilen tässä lähi maastoja..
Tänään 3 tuntia polkuja ja latupohjia pitkin..
Tänään taas jalkapatikassa seitsemän tuntia, joten sen päälle ei jaksanut kuin tunnin tehokkaan mäkitreenin maastossa.
105 km kevyttä iltapäivämaantietä.
Ei vielä lyhkäisissä mutta miltei kesäisesti pukeutuneena. Oli kyllä kuin joku valtakunnallinen pyöräilypäivä, vain vähän valehdellen pyöriä näkyi enemmän kuin autoja.
200 km brevet tuli suoritettua. 38 kuskia lähti matkaan. Takaisin tulleista ei tietoa.
40 km tavarafillarilla aamulla.
Eilen kolmisenkytä kilsaa mettässä...
Äsken vajaat 70km. Lenkille lähtiessä oli hieman viileämpää joten vaatetta oli hieman liikaa lenkin loppupuolella.
Mulle hyvä 50 km,maantiekauden avaus.
Tänään zyglolla 48km.
Pelkäsin, että tiellä olisi ollut vielä hiekkaa, mutta oli ne sen verran hyvään kunoon saatu, että olisi voinut ajella maantiepyörällä.
Vähä päälle puoltoista tuntii tunkkaus-ajo-enskaa Bunkkerimäellä..
eilen ja tänään maantielenkkiä, kumpaisenakin päivänä ~60km .. Lauantaina myrskytuulessa tempoillen :p ja tänään jo hieman maltillisemmassa tuulessa sekä lämpimämmässä kelissä :)
Maantiepyörästä tuulettelin talven pölyt pois, ja samalla tuli kevään ensimmäinen 100km ylittävä polkaisu.
Yli 15 astetta, auringonpaistetta ja tyyntä, eikä yhtään maantiepyörää omani lisäksi näkynyt? No, olin kyllä iltapäivästä liikkeellä ja moni varmaan ajelee aikaisemmin, mutta silti.
Äsken 41 kilsaa hiekka tietä / Polkuja. .oli huikee kelikin !😃
Tänäänhän tuli taas polkaistua 68km, sääret ja käsivarret paljaana. :) Et terve vain kaikille vastaan tulleille. :)