Minä joudun kanssa tänä vuonna jättämään väliin. Mut nauttikee, niin ajusta kuin makkarastakin.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Minä joudun kanssa tänä vuonna jättämään väliin. Mut nauttikee, niin ajusta kuin makkarastakin.
Onko Siilinjärven päästä siis lähdössä porukkaa "yhteislähdöllä" Käärmelahden suuntaan johonkin aikaan? Voisin vierailevana tähtenä hypätä kyytiin.
Tänään viideltä lienee taas rauhallisen lenkin lähtö Kumpusentien varresta. Tai jos porukka haluaa vaihtelua, niin vaikka Pataskin parkkipaikalta?
Oliko lähtö tänään Patasg vai Kumpus?
Jos tähdet sattuu oikeaan asentoon lauantaina, niin minäkin pääsisin osallistumaan porukkalenkkiin, ainakin alun matkaa.
Onkos kellään ajatusta monelta ja mistä olisi startti lauantaina? Lähdetäänkö möyryämään metsään ihmisiltä piiloon esimerkiksi Patakukkulan parkkipaikalta vai ajetaanko komiasti isolla porukalla kylän läpi esimerkiksi ABC:ltä?
Jos lähdetään niin R-kioskin kulmilta, koska siitä on "aina" lähetty :). Kellonajoista saa viisaammat ja läskimmät sanoa tarkemmin
Kiitos Tirsintarsille lenkki ja juttuseurasta. Eilen oli raskasta, mut tänään tummu jätkä totaalisesti.
Peruuntuikin minun osalta lauantain lenkki. Perhe keksi muuta tekemistä.
Olisiko klo 11 torilla? Motocross-radan takana rupeaa olosuhteet käymään haastaviksi -ainakin minun kuntoiselle... Jos makkarat paistaisi Patikkalan laavulla, niin jokainen voisi tuoda pari kalikkaa. Ei näyttänyt olevan enää puita.
Mulle käy aikasemminki mut miten vua muita nukuttaa
Mulle passaa, kalikoita ei kyllä sähkölämmittäjältä löydy...
Isosti kiitos kaikilla mukana olleille, erityisesti hällelle glögistä ja puiden kantamisesta myös rankkikselle. Kylymä tuli nii piti poistua, mutta maistuvat eväät oli ja keli hiano. Pikkupojan pyöräkkii pelas makiasti, kiitokset siihenkin suuntaan
http://i280.photobucket.com/albums/k...203_113450.jpg
Kiitos myös omasta puolestani kaikille osallistujille. Mukava, kun aikataulut sattuivat kohdilleen ja pääsi osallistumaan!
Oli mukavata kyllä vaikka tolla ajamisesta mitää tullukkaa.
Tänään oli hyvä vetää fillarilla 1.30h ..lande polkuja...kylmä alko tulee 1h jälkeen ... mutta hyvä reeni,,,,:)
Thttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...c5a2d520af.jpg
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
It is alive!!!
Voisitteko samalla tampata Käärmelahteen asti niin pääsee ajamaan kun kotiutuu? :D
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
Olen ollut pipinä.Ei ole tullut ajeltua pyörällä 1,5 viikkoon.Kyllä sieluun on sattanut kun ei päässy torstain ja lauantain lenkuroille.Jospa se tästä pikku hiljaa.Mutta kyllä oli komeeta mehäs kun käytiin lumikenkäilemässä.Huomenna lisää jos jaksaa.Ei jaksa vielä käärmeeseen asti tampata.
Kyl myökin käveltäs, kun sais naisen perässä kävellä!:) No huumori! Tervetuloa terveitten joukkoon, on porukka ihmetelly minne JPTH katos.
Kävin eilenillalla yhdistetyllä maastopyöräily/ pyöräntyöntämis lenkillä.( Oon kuullu jotta yhdistelmä treenit on pirun kehittäviä ) Takaspäin tullessa tyhjeni takakumi, jossain Patikkalanlammen seutuvilla. Sit välillä ajoin tyhjällä takakumilla ja välillä työnsin kun en jaksana polkee putkelta! Pähkäilin jotta käyn lainoomassa pumppua Tirsintarsi ja Devonin luona, kun ei siinä tuu kuin pieni koukkaus ja pääsen sitten siitä kotia sit täyellä kumilla. No eihän ne ollu kotona!!! Oli pettymys kova kun jatkoin siitä tyhjällä kumilla kohti kotia. Noin 6 km tuli tyhjällä renkulla ja renkun kylet sen mukaiset nyt!
Pitäs varmaan ruveta pitämään jotain ilmatyökalua mukana jo kolmaskerta tälle lumille:). Mut ei tyhmä opi ei!!! Tulen vielä joskus poluille jos toivun tästä tai sitten en.
Kyllä myö koko päivä kotona oltiin... Mihinkä aikaan kävit, josko oltas saunassa ollut?
Oisko ollu joskus klo 18-19.
Hyvin pysyy ilmat.BMW istuinsuoja.http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...2021abec3f.jpg
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
Nyt on Walko päässyt aatelisten kastiin
Tänään ois kaivattu kovia ajumiehiä polulla!!! Oli semmoinen työmiehen keli, polkematta ei mennyt senttiäkään ja välillä ei mennyt edes polkemalla. JPTH:lle kiitos alkuosan hyvässä aukaisusta, pyörä kulki siinä lentämällä ja kuski hymyili tyytyväisenä. No Kumpusentien jälkeen tilanne muuttu, välillä oli joku kulkenut ja välillä oli aivan umpista. Pyörä ei todellakaan lentänyt, vaan röymi ja kuski noitu ja kiros. Välillä tunkattiin ja pikkupätkiä jopa ajettiin. Käännyin takas sieltä soramontun reunalta kun polku tulee siihen hiihtoladulle sieltä nuoresta männiköstä.
Flunssa alkaa pikkuhiljaa oikeasti puskemaan läpi. Ei pysty nyt kauheasti riuhtomaan, sori...
Minäki koitin eilen aamusta käydä ajelemassa mut pätkän kävin työntämässä ja läksin kotio. Ei ollu renkaan vetäjät käyny ;)