Ketunvatunhattu - kesälomien kunniaksi viikkohakutreeni siirrettiin tiistaille.
Päätä seinään ja uudelleen, sitä rytmissä päivittäin mä teen....
Printable View
Ketunvatunhattu - kesälomien kunniaksi viikkohakutreeni siirrettiin tiistaille.
Päätä seinään ja uudelleen, sitä rytmissä päivittäin mä teen....
En oo ihan kunnossa vielä ja illaksi kevyttä sadetta luvassa - tästä johtuen kuudelta Petikon parkkiksella OK.
Pohdin asiaa notta viitsinkö lähteä teille riippakiveksi vai saisinko tehtyä jotain kotihommia.
Kiinnostaako jotain tänään Kokonniemi bikepark?
Ei kykene. Palauttelu kesken torstaille...
32 km siirtymät ja kolmen pisaran sade klo:stä 16 alkaen toimivat aika hyvinä esteinä. jos ajan,niin ajan lähimetsässä
Ei kai tässä parempaakaan tekemistä ole. Sateella tai ilman.
Märkää joo.
Kotio polkeminen ei ollut sankar' teko vaan en oikeasti uskaltanut pysähtyä jolloin kropan lämpö olisi päässyt laskemaan. Kotona kävelin suoraan suihkuun vaatteet päällä :)
Ehhehhee.
Kävin lähtöpaikalla 2015 aikeenani jättää pari jarrutinlevyä hyötykäyttöön mut koko parkkipaikka oli tyhjä.
Menköön si metallinkeruuseen nui Houpin 183mm laikat.
Mukavahan se on välillä kastuakkin :)
kävin vielä puksussa hamburgeereilla kun tuntu tankkaus olleen vähän huono, nyt riittää vähä huomisellekki.
Shimaani ollu muutaman minuutin myöhässä.
Ei ne tualta pakunperästä mhnkn karkaa. :) Ajattelin et ku saatiin haku vedettyä vauhilla läpi niin kerkiän jättään laikat ohikulkeissani pyyhimien alle.
Ilmeisesti ei olluna ihan kuiva lenkura?
Vettä tuli tarpeeksi. Korkeimman kallion päällä kun kuunneltiin että kylläpä tuo ukkonenkin jyrisee melko lähellä niin se lenkki siitä lyhentyi.
Tyttömäki tuntuu yllättävän avoimelta ja korkealta postailupaikalta salamanlyöntien lähestyessä. Tunnelma suorastaan sähköistyy.
Sen verran epävarma oon henkimaailman hommista, ettei siinä hetkessä tehny mieli alkaa kiljumaan jotta "Anna kaikkiesi tulla".
Mää olin niin velliperseyteni lumoissa, että lämmitin saunan ja jäin kotiin lepäämään. Joskus hyvä sekin.
Moi. Ens viikonloppuna mulle sopis la (paremmin)tai su Olariin, jos teillä kiinnostusta sinne tällöin. Helteellä ja liukkaalla en ajele maastossa:) Tällä hetkellä sinne ennustetaan just sopivaa lämpöä.
Jos ei ihan kukonlaulunaikaan lähetä, niin Espoo kuulostaa hyvältä.
Hiukan kukonlaulun ajan jälkeen
https://lh3.googleusercontent.com/-c...amuaurinko.jpg
Tänään todettua; a) pluto on yhtä turha kun ennenkin ja b) kannattaa laskea hampaat eturattaasta jos semmosta menee vaihtelemaan -
34x19x5h = loppuun ajetut jalat.
. Ei sen eturattaan nii väliä, jos hankkii taakse semmosen jutun millä voi vaihtaa takaratasta.
Moi. Ei näytä sääennusteet ihan varmoilta huomisen iltapäivän suhteen, joten päätettiin Jarin kanssa suunnata Malminkartanon täyttömäen parkkikselta klo 11 kohti Leppävaaraa ym. Mukaan saa mieluusti tulla! On hyvännäköistä seuraa tarjolla;) Olarista vois lähteä, kunhan koko päivä poutaa. Mulla hyvin vapaita päiviä, ja jos useampi lomalla, niin voishan sinne mennä arkenakin?!
Kroko vaikuttaa hyvältä, toivottavasti tulee samalla desingilla kapeempiakin.
Äh,
ei tänään muuta ku haukkujen kaa tepastelua ja ehkä ihan rauhallista yksinkaatuilua jlln fillarilla.
https://mr-travl.com/img/BookArticle...Salty.Croc.jpg
Kettu ku edellistäkään vielä ajoon saaanu....
Meni ilta sen verran pitkäksi jotta en taida vielä olla ns järkevässä ajokunnossa... Toisaalta teidän lähtöpaikka olisi ihan kulman takan joka sinällään puoltaisi lähtöä harkitten viel pienen hetken tässä aamukahvin lomassa lähtöä jonon ankkuriksi...
Onko kukaan ajamassa huomenna? Edellyttäen ettei tule vettä kaatamalla. Ajoseura puuttuu... paikalla ei niin väliä.
Sun nun taina... (tähän Hande laulamaan)
Periaatteessa kyy - yllä.
Kiva. Kotona pitäisi olla klo 18:sta mennessä. Joten ajat sitä ennen passaa. Ja lähtöpaikalla ei niin väliä, kun kerrankin on auto käytössä.
Ketunvatunhattu.
Mä haluan kuulema olla muualla kuin mettässä fillaroimassa jtn ei kimppafillareemista tänään.
Ja mä taas pääsen vasta iltasella ajelemaan, aikataulu omalta osalta vielä avoin.
Kävin sunnuntaina vähän Espoon Keskuspuistossa ajelemassa. Mutaista mutta hauskaa.. Oisko ke/to ajoa? Askisto kiinnostaisi. Kerran käynnyt siellä.
Moi. Askistoon on tullut maastopyöräilykielto; ainakin toistaiseksi:( To olis kimppa-ajo kiva:)
Keskiviikkona olen reissussa, mutta torstaina petikkoa olisi taas tarjolla vaikka kello 17:00. Lähtöpaikka petikon urheilupuiston parkkis.
[ot]
Käytiin siellä perjantaina, ja sen itsekyhätyn kyltin oli joku jo tyhjentänyt.
Yritin hakea netistä alueen pyöräilykieltoa, mutta en sellaista missään nähnyt:
"Liikkumista on usein rajoitettu myös luonnonsuojelualueilla. Kulkua eri alueilla voidaan rajoittaa vain viranomaisten päätöksiin perustuvin kielloin.
Yleensä kieltotaulussa mainitaan tämä viranomainen, joka useimmiten on lääninhallitus, tai alueellinen ympäristökeskus.
Asukkaiden itsensä laittamia kieltotauluja tulee pitää toiveina, joita mahdollisuuksien mukaan on syytä noudattaa."
Siellä on muutama kohta, missä mutalillu leviää erinomaisesti läskilläkin, niihin olis hyvä saada vaikka joku sillantapainen.
^Jaa hä? Kielto?
Tuolla Facebookin mtbcf-ryhmässä on ollut juttua tästä, mm. tämä vastaus:Ei automaattisesti tule pyöräilykieltoa, mutta suojelupäätöksiin on "automaattisesti" tai asiaa tarkemmin ajattelematta otettu usein mukaan pyöräilykielto. Valitettavasti. Nyt onneksi henki on muuttunut eri viranomaistahoilla ja maastopyöräilyä saa yhä useammin harrastaa myös suojelualueiden poluilla.
Keskustelin Vantaan ympäristökeskuksen kanssa, ja tällä hetkellä tilanne tosiaan on se, että Timmermalmilla EI saa pyöräillä. Vantaan kaupungin ympäristökeskus kuitenkin lupaili, että tätä kieltoa voitaisiin osittain lähteä purkamaankin, MUTTA siihen asti olisi syytä välttää ajamista Timmermalmilla!
No, loistavaahan olisi, jos Mutis on oikeassa...Klubi ainakin välttelee aluetta toistaiseksi, kunnes toiv. saadaan muutos asiaan, eli edes jokin polkuverkosto myös maastopyöräilijöiden käyttöön.
To kuulostaa hyvältä!!
Su voisin lähteä Olariin, kun on lepopäivi
ä alla, mutta palailen, kunhan säät selvillä..Ja jos porukkaa kiinnostaa sinne tuolloin..
Torstai ja petikko ookoo. Prkl jos Askistossa ei saa enää ajaa. Siellä vaikutti olevan ihan kivasti kalliospotteja. Petikossa en ole käynnyt.
Torstaina mukana jos ei vettä tuu kaatamalla.
Jos Vanda sanoo että ei saa ajaa, niin kaipa se on meidänkin porukalle tabu. Tuskin siitä haittaa on jos satunnaiset siellä hyrräilee, mutta isommat kinppalenkit voi ajaa sitten muualla.