kieltomerkki on mutta ketään ei näkynyt mökissä niin mentiin läpi eikä ketään häiritty...
Printable View
kieltomerkki on mutta ketään ei näkynyt mökissä niin mentiin läpi eikä ketään häiritty...
Sitä talon ohitusta vähän aprikoitiin mutta ei sattunu olee ketään pihassa joten ei kuulunu mitään mutta en välttämättä suosittele tota reittiä.
No juu. Space Cowboyn linkistä pääsin zoomaileen. 10.5 km kohdalta Siuroon päin menee juur meitsin perusreitti. Perillä ootte melko kattavasti kiertäny polkuja. Ainahan niitä enemmänkin löytyis. Enduropojat niitä siä välillä röyhii. Miharintieltä lähtee polku ja se nousee ihanasti melkein Törmän tiluksien nurkille. Kulkee hyvän tovin Porintien vartta ohituskaistan ylämäessä. Sieltä pääse takas samoille reiteille Ruutanan ympäristöön.
Eikös 36km kohdalla oo jotain Nahkolan taloja?
kyllä tossa aika loppuu ennen kun kaikki polut käy läpi....
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
tämäkin spoori joka lähtee metsäautotieltä jäi kattomatta kun viimeksi päättyi metsätöihin
Juu siä o kone vähä käyny. Perillä tarkotin ketaranvuoren aluetta. Sielläkin kävi keväällä kone ja hävitti yhden hyvän polun. Se alue on niin pieni että tulee ajettua samoja polkuja eri suuntiin yms...
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
joo Ketaralla oon tehnyt kattavamman kierroksen myös .. nyt jos haluu tekniikka reeniä niin Kaupin limajuurakot ja savilieju on otollinen paikka nyt reenata mutta ihan aloittelijoille ei voi Kauppia suositella kun siellä joutuu tuuppaan ja saa kaiken kukkuraksi kumit puhki
Viittaako izmo mun renkaanpuhkomiseen, vai kävikö teilläki hamoja?
https://connect.garmin.com/modern/activity/1377916987
ehkä tästäkin puuttuu vielä jotain...?
Kiipeilyseinän edestä menee yks polku. Siis siitä alhaalta. Ja sähkölinjan pohjoispuolella on viä jotain. Siä on yks oja matkan varrella. Oon sitä vältelly yhden kerran jälkeen. Kyllä siinä hien saa pintaan ku menee noita silmukoita ees taas sinne ja tänne. 👍
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Mäkin ajoin tuosta tänään. Hyvin siitä pääsee, hakkuuaukon puolella ura on vähän vielä muhkurainen ja heikosti erottuva. Kävin pihassa katsomassa, mitä siellä tehdään. Pientä ympäristön siivousintoa oli havaittavissa, kun sähköjohtoja ja jäteöljyä (hajusta päätellen) oli poltettu tynnyrissä pihan reunalla . Tuo kiertopolku taitaa olla kokonaan tontin ulkopuolella, jos ne punaiset merkit, joita näkyi puissa, olivat rajamerkkejä.
Kiertopolku hyvä, joku vois viedä nuolet sinne niin kävelijätkin osaa siirtyä.
Tuolta kaukajärveltä kun tulee niin tien pohjoispuolen polut on myös jääneet hakkuun alle. Joku voisi siivota ne niin voisi olla suoraan ajettavissa ! Ei ole paha homma.
https://www.dropbox.com/s/758osexymr...polku.gpx?dl=0 Tuossa on gpx siitä paremmasta ajolinjasta hakkuulla ja kalliolla
"Se joku" vois ehkä myös tehdä asioille jotain muutakin kuin kirjailla foorumille havaitsemiaan epäkohtia... Ei pitäisi kuulemma olla "paha homma"
Olisin kanssa tyytyväinen kun se "joku" kävisi hiukan jotain merkkaamassa, lähinnä sinne loppupäähän. :) Se polun alkupää löytyi hienosti, mutta se loppu meni ihan hortoiluksi ja pyörän kantamiseksi pitkin risukkoa. Se ajokelpoinen polku syntyisi nopeammin kun kuormitus painottuisi samaan uraan eikä leviä pitkin risukkoa.
joku teki Muurainkalliolle polun risukkoon mutta joku ei jaksa lähtee idän risupuskaan:eek:
Kumpi pää? Minulle se länsipää oli polun alkupää ja loppu sitten siinä sen rähjäisen työmaakopin huudeilla.
Samoista päistä minäkin kirjoitin. :) Kuusen kohdalla on vaikeuksia löytää se oikea linja.
Korjaus: tarkoitin aikaisemmin esitetyssä kartassa nuolella merkattua polkua. Sen huonosti löydettävissä oleva pää on etelässä, ei lännessä. Siinä löytyy helposti vääriä alkupäitä, mitkä menevät kohti palanutta koppia, mutta eivät ole ajettavissa. Se ajettava on muutama metriä lännessä ”kiven” päällä, mutta sen alkua ei vielä näe helposti.
Olen koittanut saada yhteyttä naapuripalstan omistajaan, jotta onko ok merkkailla Tuomisentien kiertopolku puihin. Vielä en ole vastausta saanut mutta heti kun lupa heltiää, koitan päästä kiinnitteleen jotain lippusiiman tapaista reitille. Opastenuolet ajattelin kanssa väsätä polun päihin. Mutta palaan asiaan, kunhan saan vastauksen kyselyyni.
Olin yhteydessä tuon uuden pihapiirin omistajaan ja kertoi blokanneensa väylän turvallisuussyistä, kun porukka paahtoi kuulemma välittämättä kaivurin ja kuormurin välistä. Sanoi, ettei hiljaisella hetkellä haittaa läpiajo mutta oli kovasti tyytyväinen, kun kerroin porukan jo löytäneen uuden reitin ja oli kyllä yhteistyöhaluisen oloinen.
^ Tässä on esimerkillistä "pyöräily"kansalaisaktiivisuutta asioiden hoitamiseksi => Kaikkien (osallisten) elämän helpottamiseksi (*****-tähteä)
Tänään on Lamminpään majalta 18.30 maastolenkki,jossa tehdään pitkä valoketju valoviikkojen kunniaksi.Tuu mukaan nauttii komeesta kelistä.
Oon huomenna aamupäivästä lähdössä Nokiaa ajaa...jos joku haluu mukaan nii sovitaan aikaa ja paikkaa sitte.
Tänään torstaina noin klo 1730 Lamminpäässä mäki-intervallia eli harjua ylös-alas molemmin puolin polkuja pitkin. Tervetuloa kiipeilemään seuraksi!
Tänään myös normaali itä-lenkki Linnainmaan Prismalta 18:00.
Tuollainen lenkki ajettiin. Menni tunnusti edessä ajaneen rengasta seuratessaan olleensa suuren osan lenkistä ihan pihalla, mutta pari pummia piti keulallakin vetää. Hyvä reissu eikä tällä kerralla aikataulustakaan lipsuttu. Prismalla oltiin tasan 20:00
https://connect.garmin.com/modern/ac...e_unique_id=10
Huomenna sunnuntaina pikkunen maastoilusessio.Idealla kevyesti koukun maastoja kohti.Porrasjärvi tavoitteena.Lämmintä juomaa mukaan. Otan vesurin matkaan.Lähtö Lamminpään majalta klo 10.Takas noin 13.30.Huomioikaa varusteet pikkupakkaseen.
Hieno oli Izmon ja Startrekin tekemä polku muurainkalliolla! Ja Kiitos mukanaolleille.