Joo, harvinaisen sujuva lenkki Kuhankuonolla. Kiitoksia seurasta.
Printable View
Joo, harvinaisen sujuva lenkki Kuhankuonolla. Kiitoksia seurasta.
Näytti joillakin olevan sujuva lenkki ja toisilla ei. Onneksi en jäänyt ainoaksi koheltajaksi;) Tuli siinä rajakiven molemmin puolin joku kaatumatauti kolmesti, joka kasteli kengät, hanskat ja hihat, lippakin upposi suohon. Täristen päästiin sen jälkeen maaliin sujuvaa vauhtia pitäen. Kiitos!
Oli kyllä mainio lenkki ja hauskat polut.
Eilinen retki oli kyllä oivallinen, kiitos Ullalle ja koko retkueelle. Maisemia en kyllä paljoa ehtinyt ihailla, siitä piti huolen aavistuksen liukkaat pitkokset :)
Onko tänään illalla mitään lenkkiä?
Ei mun vetämänä. Hullukoira tai Pihvi saattaa viritellä jotain?
Ensi sunnuntaina ajetaan ylämäkeä.
Mulle sopisi klo 20 startti Kaarinan lukiolta. Suunnaksi Vaarniemi tai jotain muuta.
En kerkee kahdeksaksi, joten jää iltalenkki multakin väliin.
Piipahdin Kolin kierroksella. Mahtava reitti, tiesiirtymistä huolimatta sanoisin että aika vaativa reitti... en jäänyt alligaattorin suuhun suolla, ja onneksi näin tämänkin varoituksen ajoissa. Muuten olisi tullut tupla tai tripla... tuo hyvännäköinen polku on vain hämäystä...
Tiistain 3.9. aluecupin XC-kisa klo 18 siirtyy mitä todennäköisemmin Hirvensalosta Moision kuntoradan ympäristöön. Jos näin käy, ilmoitan kyllä aluekalenterin ylläpitäjälle muutoksesta heti kun se varmistuu. Päätin, että kun kerran olen kisan järjestäjä, järjestän sen parhaimmaksi katsomallani tavalla eli tuon sen lähelle kotia. Tulkoot kisailijat toiselle puolelle kaupunkia tällä kertaa. :) Olen selvittänyt Moision kuntorataa ympäröivän metsän polkujen käytön lupaa kaupungin kanssa ja sellainen järjestynee, huoh. Mutta ilman apuvoimia kisa ei järjesty sielläkään ja minä ja Pave ei selvitä härdellimäisestä kierroslaskennasta ja yhdestä-kahdesta valvontapaikasta kahdestaan. Mika T. lupaili alkukesästä että voisi ehtiä, ehditkö edelleen ja olisiko muita apuvoimia tulossa?
Kyllähän mä ehdin.
Tänään ajettiin makkelin vetämänä torstailenkki, kierrettiin Maarian allas. Hyvät oli polut, yhteistä matkaa tuli 35,1 km, keskinopeus oli 10 km/h.
Kalustorikkoina oli kaksi takarengasta, joista toinen oli oma. Rampagesta repeytyi yksi reunanappuloista, eikä litku enää jaksanut pitää rengasta kasassa. Keväällä talvirenkaan vaihdon jälkeen olin laittanut 90 ml litkua renkaaseen - sitä oli vielä vähän jäljellä. Jotain muutakin takakiekostakin hajosi, sen verran epäkesko oli sisäkumin kanssa ajellessa. Loppumatkasta yksi pinnoista vielä katkesi, eli huoltoa siis tiedossa.
Paluumatkalla kaupunkiin päin tullessa kierrettiin vielä pari mäkeä HAK:n johdolla pienemmällä porukalla. Kiitos vetäjille ja muille ajoseurasta!
Pinna saattoi pimahtaa ihan siitä ilosta, että pääsi rappusia laskettelemaan muutamaan otteeseen :D
Jep, Rieskalähteen koulun portaat ei ainakaan vähentänyt sitä ilon riskiä.....
Montako kuskia? Entä pannutustakuu? :seko:
t. Utelias Työläinen
Onko lähiakoina jollain suunnitteilla tutustumisreissua tuonne Taivassalon puoleen Green Race-reitille?
Sunnuntaina kello 19 Hongkongilta lihaskramppeja ja mielipahaa ylämäkipainotteisilla sunnuntaimaastocycloilla.
Onkos Saramäen EK tuhottu jo kokonaan kun ette ajaneet eilen sitä kautta? No, kuvittelen ehtiväni tänään iltalenkille, menenpä katsomaan.
Saramäen EK on aika huono jo, taidettiin joskus kesä-heinäkuussa ajaa sekin. Nyt uhkasi jo pimeys laskeutua, joten piti melkein tiesiirtymänä ajaa Maarian altaan sillalta takaisin.
Kalustorikkoja tuli itselle sen verran, että ennestään klappaavat linkut klappaa enemmän. Sen kanssa olisin voinut elää, mutta eilen hävisi reboundit iskarista, öljyä se onkin ruikkinut viimeaikoina ulos, nyt taisi öljyt tyhjentyä kokonaan.
Juu, mullakaan ei pitäisi olla mitään silloin. Soittele, jos pakosta tarviit apuvoimia!!!!
Ja sitten, HUOM-HUOM-HUOM:
Suuren suosion saavuttanut MynäRastien Pyöräsuunnistus on taas nyt torstaina 22.8. Mynämäessä. Tulkaa ihmeessä paikalle, tätä ei kannata jättää kokematta!!
Kts. lisätietoja: http://www.ms-52.net/myna-rastit
tai kysy vaikka multa!
Huomenna sunnuntaina - jos luoja suo - ajetaan Turun ihka ensimmäiset TQFBMX-reenit Kuppiksella klo 12.00. Kyseessähän on länsirannikkovariaatio Helsingissä suuresta suosiosta nauttivasta läskipyöräbemaxista. Idän kaverit ovat harjoitelleet jo pitkät tovit, joten lienee asiallista että kyseisen lajin alkeita aletaan harjoittamaan myös Turussa.http://fat-bike.com/2013/07/fat-video-tuesday-♦-pyorakrossiparkki-kivikko-helsinki/
Ei aavistustakaan miten ruuhkaista radalla on kyseiseen aikaan, ajetaan velolla ympyrää jos BMX rata on ruuhkainen. Tervetuloa kaikki läskit ja läskiksi halajavat. Oma läski mukaan.
Mitä: Haparoivaa BMX ajoa läskipyörillä
Missä: Kupittaan BMX rata
Milloin: Sunnuntaina 18. elokuuta klo 12.00
Miksi: Öh?
Varustus: Tuhdeilla renkailla varustettu polkupyörä + kaikki suojat mitä kaapista löytyy
Teaseri: