Olisiko tuo tyttöitten? Äijitten kuulostaa myös "oikealta".
Printable View
Poikkatten, likkotten, lopun ännällä tai ilman, kyläst tai tavast riippue, myäs ilma kaksoiskonsonanttia, tai kera. Ihaa mitte vaa. Mut kaik flika o silt yht nätei :)
Heli Laaksosella hyvää seutukunnan murteita (Laitilaa) ja hauskoja tarinoita. Näil nurkil jokkasel pikkukyläl hiukka oma parttens. Ei niist oikke pirukka ot selvää.
Vaihdoin juuri suvikumit autoon.
Kai se on sitte äijää, ku Rouva ei siihen suostu.
Ja saihan siinä Biltsun mutteripyssylläkin rallatella sydämensä kyllystä, äänetkin ihan kuin pro :)
En taaskaan yhtään mitään.
Eilen tosin kävin verenluovutuksen jälkeen samana päivänä saunassa, vaikka sitä kehoitetaan välttämään.
Yksin kotona -> valmistin päivällisen itselleni.
Paketti grillimakkaraa Weberissä kuumaksi ja palan painikkeeksi litra olutta. Jo vain.
^Kyllä äijän kelpaa :D
Toimin työnjohtajana kun muija vaihtoi lantikkaansa kesärenkaat.
^ He's the Lord - Halle lujah!
Liekö äijää, mutta vaihdoin zafiraan jarruputken ja ilmasin jarrun, yksin[emoji123]
Get Fat
110% äijää. Itse en uskaltaisi tietäen että tuosta seuraa hellasäröä...tiedän että emäntä ei sitä hommaa osaa, tiedän että en osaisi olla neuvomatta ja tiedän että neuvominen johtaa vääjäämättä herneen vetämiseen nenään. Palkoineen tietysti. Siksipä epä-äijäilymäisesti vaihtaisin renkaat itse.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Mä olen sille aikoinaan ilmoittanut että saa hoitaa autonsa ihan itse, ja nytkin kyllä hoiti renkaanvaihdon ihan mallikkaasti kunhan katsoin alkuun että tunkki osuu runkopalkin alle ja mutterit kiristyy oikein.
Ei siinä paljoo oo varaa vetää herneitä nokkaan neuvoista jos vaihtoehtoina on joko saada renkaat vaihdettua tai rikkoa jotain sitä tehdessä ja kulkea sen jälkeen polkupyörällä töihin ja harrastuksiin :D
En tänään, mutta viime viikolla...nainen iski kaksi sormea geelipaakun kera peräaukkooni:eek: Sen jälkeen sain heti perään samaan paikkaan jotain mustaa pitkää ja kovaa.. olin siis paksusuolentähystyksessä
Vein auton huoltoon. Enkä käyttänyt matkalla navigaattoria.
Kotteroa piinanut outo vaivakertymä sai lopultakin kiinteän olomuodon.
Tandempumppu on saavuttanut käyttötuntiensa määrän. Marmoritiski
kinuaa moisesta ~500 €-rahaa, taidan kääntyä Güntherin puoleen, sieltä
saa uuden meidän romishinnoilla.
^ On se marmoria, tarvikeshopissa sitten jotain halpaa copya. :rolleyes:
^& ^^ Toki niillä hinnoilla tiskitkin ovat Carraraa, tarvikekauppiaat suosinevat melamiinia.
Ko. pumpulla on jo ikää ja lähes 330 tkm takana, tiivisteiden vaihto ei enään auta,
kun alipainemekaniikka on loppu. Romiskauppiaiden hinnoittelu ällistytti kuluttajan.
Ehta ja uusi OEM-"pierupurkki" Güntheriltä 1/2-hintaan vs. local dealer. Romis-Reiska
tinkaa enemmän hinkatuistakin 4h€?
Huoltanut pyörää ilman suojahanskoja. Pistin vanhat jarrupalat takas.
Palelin liian vähissä vaatteissa kahdeksan tuntia tuulisessa ja muutenkin koleassa Tornien taiston lintutornissa. (Eipä ihan toteutunut sääennuste.)
^ Hyviä havaintoja edes?
Ostin "säätämöön" työrajoitteita
=hanskoja eri käyttötarkoituksiin.
Ah! samalla "ilmatteeksi" pienkone-
öljypöntön ruohonleikkurille.
Napsin pinjaniemeniä tuon pölyhuiskan poikasen kanssa.
Luuhake on saanut paljon itseluottamusta, kiitos koko
perheelle; 8 vikkoa tuli juuri täyteen pienokaiselle:rolleyes:
Keittiön pöytä oli kiva paikka; sukupuolikin varmistui
siinä sivussa, https://www.youtube.com/watch?v=_W-fIn2QZgg
Eilisen sään takia jätin itsekin lintubongailut väliin - päähän porautuva tuuli ja tuntikausien tapitus, ei kiitos, ei vaan aina jaksa. Menin sitten salille.
Ja tänään asensin cycloon uudet ketjut, pakan ja takajarrupalat. Sotkin pinnan vielä Colliniten vahalla.
Sirottelin isäni tuhkat pinjapuun juurelle Välimerinäköalalla Mijas-vuorille.
^Osanotot. Hienot maisemat isälles jäi nyt!
^^ Hienoa toimintaa, otan nöyrästi rievun päästä.
Samalla selvisi sen "tuskallisen" lentomatkan tarkoitus.
Osanotto täältäkin.
Ruskeaa & mustaa puuöljyä ~3 litran verran pihakalusteisiin.
Rouva oli aloittanut jo savotan eilen sprayputelilla - no go.