Juu, ei siitä tule kuin 10km/sivu, josta osan voi hyvin ajella maastossa ja hiekkateitä. Meille on kirkantien risteyksestä vain 5km.
Printable View
Juu, ei siitä tule kuin 10km/sivu, josta osan voi hyvin ajella maastossa ja hiekkateitä. Meille on kirkantien risteyksestä vain 5km.
Kiitokset Kapulle Klaukkalan Kierroksesta kesken kiihkeän kurvailun keskeyttäneenkin kommenttina.
No voi sun. Sunnuntaina aamupäivällä sepeliä lapioidessa mietin että olikohan tänään jotain muutakin tarjolla mutta kalenterissa ei näkynyt mitään. Se oli sitten tuo mainostettu Klaukkalan ajoreissu mitä olin kattellut "joo tottakai tuonne" -ajatuksella.
Se on kirjoitettava kaikki muistiin nykyään. :(
Kellään pakottavia juhannus kokoontumis ajamis suunnitelmia?
Vois sitä jotain kehitellä.
Voiskos sitä vaikka täällä ajella, kävin eilen leikkimässä metsäkeijua ja olis taas polkusia auki.
Poltetaanko kokko vai sauna?
Kokkoa varten olis tarvikkeet, mutta taidan mieluummin silputa ne.
Moi. Saakos tarkempia juhannuskoordinaatteja, jos sinne Mutikselle pääsee mukaan? Kuivalla kiinnostais. Jos halajatte joskus tosiaan Olarista Latokaskeen ym., niin laittakaa päivätoiveita tulemaan. Haluan ajella siellä vielä ainakin pari kertaa tänä kesänä, joten perään voi tulla. Jos ei törmäillä, niin hauskaa juhannusta kaikille. Menen tänään kiusaamaan itseäni, ja katsomaan miltä mun unelmieni pyörä (se lila Trekki 29+) näyttää livenä; toiv. kuvissa paljon parempi, niin ei itku pääse;)
Se on selvä että jussina ajellaan, lähtö vaikka kello 11:00, ja päiväksi varmistui lauantai!
Osoite on Sompiontie 13, Vantaa. keltainen ok-talo ja parkkipaikkaa löytyy alapihalta ja yläpihalta ja vaikka kadun varrelta.
Tänään ajelen kernaaliharjoituksen samoissa maastoissa kello 18:00, vajaa parituntinen olisi tarkoitus hyrräillä näitä loivia alamäkiä.
Jotain on vialla kun tästä porukasta ei pääse yölläkään eroon. Taas oltiin setälenkillä, paksu hanki ja vettä satoi..
Itse hahmottelin Juhannusaida-tyyppistä spektaakkelia. Munkkikoskelta etelään tms. Ajankohta vielä hieman avoin.
Juu, kyllä Jussina ajataan grillauksen ohessa, mutta Suomen eteläkärjessä. Ja ensi viikolla vasta ajetaankin, kun on kuntoloma ja maanantain pitäisi saada uusi läski hyppysiin. Huomenna ei sen vastaanotto taida onnistua, kun on kiirus etelään ja laatikko ei mahdu autoon eli noutokaan ei onnistu. Taitaa Jussi mennä niin kuin jäitä poltellessa, kun odottaa vaan maanantaita.
Mahtoiko tuo Slow'n uni olla enempi painajainen vai eroottissävytteinen (pimenevä kesäilta, hikiset höyryävät kropat, huojuvat koivut) ?
Omalta osalta näyttäisi olevan lauantaina varhain mahdollista ajella. Siis lenkiltä olisi syytä olla poissa jo ennen 11. Tarkempi aika varmistuneen jossain vaiheessa mulle. Sunnuntaina voisi sitten olla ilta lenkuraa. Selviääkö siel Mutiksen nurkissa huonotaitoinen kapeeuran mönkijä?
Ei paha - uni
Syväoja löyty. Ajotaito muistu mieleen mutta kilsoi pyöri mittariin. Kummallista tuo metsässä oleminen. :)
Jep, dänks vaan ajoseurasta. Tuli mullekin ihan kelvollisesti reilu 30km ajoa. Siirtymä petikosta meille ei ole kuin kolmisen kilsaa, jos maastopätkät lasketaan pois. Vaatii tosin hiukan suunnittelua, mutta onnistuu. Mun vekotin näytti huiput 55km/h ja nousua 400m
49,6 km ja 580m ja nuin kolme tunteroista liikettä. Siinä kait ne tärkeimmät tiedot
Taitaa se tärkein olla se 3h, muut on vain sellasta ylimääräistä.:)
Ulkona taisin olla miltei 4h mut sitä ei lasketa. Kaunis ol ilma ja yhtä viilee kuin morsian :) No juu hyvä ulkoilu keli siel ol ja sopivasti tul lämminkin
Mä kävin Katilan kanssa Askiston puuhamaassa kurvailemassa, kotiin saavuin ennen kun kotiintuloaika meni umpeen, hauskaa oli.
Kiitti HooCee! Oli kivaa! On ilo pyöräillä sellaisten kanssa a) jotka osaavat ajaa niin oppii vähän kerrallaan itsekin ja b) joilla riittää kärsivällisyys odotella hitaampaa. Enää tarttis sen 1400 tuntia ajoharjoitusta vai miten se meni...
Mutis: la 12,6 mm ja su 0 mm; ei sentään lunta vaan vettä:) No, tarkkailen tilannetta, mihin päädytte...Paha "kuume" tuli Kerava-reissulta;)
Katselin ihan samaa, lenkin siirrolle olis pätevä tekosyy.
Koittaa ny päättää, vielä kerkiää hankkii kankkusen huamisaamuks. :)
Sunnuntakina olisi tarkoitus ajella.
Ajo siirretty sunnuntaille "kops". Ja ajot aloitetaan kello 11:00
Juhannusta porukoille,ottakaa ohutta siivua ketkä ottaa,mää jatkan kuivaa linjaa ja Epulle kiitokset vanteen tekemisestä jne..
Grillipäällä ny grillataan.....
Z:lle kyyti tyrkyllä sunnuntaiks.
Hyvää juhannusta! Jos meette veneilemään, niin kuskaa housuihin. Aukinaiset sepalukset vie pohjaan.
Kyyti kelpaa.
@Hra M käyn automaatin kautta.
Sissimarkkinamies kuittaa
Hyvää juhannusta! Sunnuntai lisätty mietintämyssyyn, ylensyönti yleensä se suurin riski tämän porukan juhannuksen vietossa :)
Ajakaa munkin edestä sunnuntai kerran nuin aikaisin olette liikenteessä :)
Kivakiva! Sunnuntaihin! Tää on yhtä syömistä, ei lopu su ainakaan energiat!! Kyl sitä Stache 29+-9-malli konkelia saa käydä koeajamassa. Jos pääsen kahdesta fillarista eroon, niin sitten saan hankittua unelmieni fillarin, melkein läskin, niin sopvin paremmin teidän porukkaan;) Ja ikäkin on vaan karttumaan päin:)
Aikasin? Mää juaksutan mun ekan koiran fillarilla jo aamuviideltä joten tuo 1100 on liki iltapäivää. :)
Pahat Sedät on outoja
Muok:
Eikö meillä muka ole lainaa Marikalle paksupyörää?
Mulla on tallissa yks s-kokoinen muklukki <175cm kuskille käy hyvin....
Vanha foorumisanonta: mitä sediltä ei löydy sitä ei tarvita.
Ze Resistance is futile...
Hhmm jopas alkoi kuumottaa... Eli pitkä jalkainen 175 vois tuol rungol ajella juur ja juur? Niin käyn tossa la-su mökkeilemässä niin menee paluu iltapäivän puolelle väkisinkin...