Voiko liittyä Kirkkonummella porukkaan?
Printable View
Kolme kuskia Riston lenkillä ja yksi lisäkuski Siuntiosta Virkkalaan. Sadekuuro kasteli ennen Virkkalaa.
Huominen pitkä lenkki peruttu säävarauksen vuoksi. Yritetään myöhemmin uudestaan.
Kiitoksia ajoseurasta. Keskinopeus taisi olla noin 30,3 km/h eli aika hyvin päästiin speksiin. Pyörä ja kaikki muut pesty, nyt vaan speksailemaan lomaviikon lenkkejä :cool:
Vähän kiireellä tulee. Meinasin huomenna torstaina aamupäivällä lähteä tuvalta noin 100km lenkille noin 30 keskarilla. Lähtö klo 9.30.
Tuvalla olen takaisin viimeistään 13.30. Kahdeksi pitää ehtiä kotiin. Mukaan saa tulla.
Onkohan tupalenkille menijöitä huomenna la Bembölestä 10:00?
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Ei ole suunnitelmaa...joku tuvalta-tuvalle 120-130 km voisi toimia.
Sopii erittäin hyvin :)
Sent from my iPad using Tapatalk
Kolme kuskia lähti tupalenkille, yhdellä ajo keskeytyi kuitenkin jo ennen Veikkolaa ulkorenkaan hajoamiseen. Kahden miehen voimin ajettiin Inkooseen kahville. Matkaa kertyi 136 kilsaa 30 keskarilla. Toivottavasti rengasrikon kärsinyt selvisi kotiin? Kiitokset kanssapolkijalle!
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Onneksi löyty autokyyti kotiin ja kotiinpäästyäni uutta kiekkoa alle ja uudelle lenkille.
Onko tänään tuvalta lenkille lähtijöitä klo 18, säävarauksella itsellä lenkki tiedossa
Tupalenkkiä La 1.8 klo 10, normispeksin mukaan 130-150km.
Keliksi on luvattu poikkeuksellisesti poutaa ja +19, eli simmarit voi kuitenkin jättää kotiin.
Sopisi kyllä näillä näkymin.
En ole vielä mitään tarkkaa speksannut, kiinnostas lähteä vaikka vaihteeksi Porvoon suuntaan.
Jos lähdetään normisti Karkkilan suuntaan, siitä pääset kesken himaan. Yleensähän ollaan oltu meidän kohdalla vasta n.14:30-15.
Porvoon suunnassa ei olla tänä kesänä vielä oltukaan. Sinne vaan on aika ikävä pujotella läpi Vantaan/Helsingin. Ja ennustetut tuulet ovat paluumatkalle vastaiset. Eli ehdotan, että jätetään Porvoo vielä odottamaan itätuulia tai edes vähaisempää tuulta tästä niin vallitsevasta lännestä.
Ymmärrän, että Hannu ei haluaisi lähteä myöskään länteen, koska se vie pakosti jonnekin Lohjalle. Ja siellä hän on taas viettänyt koko kesäloman.
Entäpä jos mentäisiin pohjoiseen? Olisi sivutuuli niin mennessä ja palatessa. esim Läyliäinen: http://ridewithgps.com/routes/7902494 tai joku vastaava. Sovitaan tuvalla. Jospa jollain olisi joku hyvä vaihtoehto mielessä.
Sitä voidaan sitten vaikka Sunnuntaina käydä Emäsalon Gulfilla😊
Onko joku jo sopinut jotain lenkkiä huomisaamulle?
Jos ei ole, niin itse ajattelin lähteä kohti Kytäjää klo 10 oheisen reitin mukaisesti: http://ridewithgps.com/routes/9583908
Vauhtina 28-30 km/h jos ei tehokkaita vetomiehiä löydy.
Sunnuntailenkki 9.8.2015 klo 10
Sunnuntaille on luvattu ihan kohtuullista ajokeliä, joten voisi lähteä kiertämään Lohjanjärveä. Tauko Karjalohjalla. Reittiä voi soveltaa/improvisoida Kirkkonummen läpiajon ja Lohjan keskustan jälkeiseltä osuudelta riippuen haluaako ajaa pyöräteitä vai pikkuteitä. Pituuttakin saa lisää esim ajamalla Vesikansantietä Nummelaan.
Jos tämä ehdotus on liian pitkä, varasuunnitelma on plagiaatti tuossa yllä olevasta.
Mulle kelpaa pidempikin lenkki.
Lähteekö espoosta muita ryhmälenkkejä viikolla kuin torstainen naisten lenkki?
Tuvalta lähtee torstaisin klo 18 myös noin 30 km/h -lenkki.
Tyyni kesäilta tulossa. Mikä on parempaa kuin ajaa täysillä tyvenessä? Vaikuttaa oivalta olosuhteelta tehdä hyviä aikoja Röylän temporeitillä (IK-32). Menen itse testaamaan, joten saa liittyä mukaan. Kellot paikalla tänään 19:30. Tervetuloa!
Sunnuntailenkki 16.8.2015 klo 10
Huomenna voisi lähteä ajelemaan Siuntion suuntaan (tauko Pikkalassa). Vauhti "vajaa 30".
Tolsassa Tolsantiellä on ilmeisesti tietyö, jonka voi kierää itäpuolelta Laajakalliontien kautta, mutta lännen suuntaan asfaltoitua kiertoreittiä ei taida olla. Tuossa tulee siis pieni sorapätkä. Voidaan tarvittaessa taluttaa jos on heikkoja ulkorenkaita mukana. Pikkalan ABC:kin on ilmeisesti auki rakennusprojektista huolimatta.
Lauantaina 22.8. tarjolla pitkää siivua. Kelit näyttävät jatkuvan hyvinä eli ajetaan noin 280 km. Vauhti 30–32 km/h. Tauot Loukku 84 km, Shell Somero 143 km ja Neste Oil Kisko (194 km). Etapit noin 2:45, 1:55, 1:40 ja 2:45, yhteensä 9 tuntia plus tauot.
Lähtö tuvalta klo 9. Reitti: http://ridewithgps.com/routes/9865344
Ennusteet lupaavat lähes tyyntä ja lämpöä +24 astetta. Kohtuullinen vauhti ja reilusti taukoja. Kaikki mukaan!
Kuulemma tuvalta lähtee samaan aikaan myös lyhyempi versio samasta lenkistä, joka kääntyy takaisin Ikkalassa ja matkaa tulee noin 124 km.
Sunnuntailenkki 23.8.2015 klo 10
Torstaina Tammaravien jälkeen eräät kanssapolkijat valittivat, että he eivät ole vielä tänä kesänä ehtineet tutustua Läntisen Uudenmaan tiestöön. Tämän vuoksi sovittiin, että käydään kahvilla Inkoon satamassa. Reitti on noin 130 km. Vauhti 28-30 km/h.
Hyvä. Virittelen tossa KPTOUR 2015: Säiden salliessa (=kuivaa ekoilla pätkillä ja noin >10C) 4x noin 240km/8h ja parilla koffilla. Suunnat vois olla Porvoo, Hlinna, Forssa ja Tammisaari. Yks vkonloppu menee "palautteluun".
Tuvalta lähti 11, matkan varrelta mukaan tuli 2, 6 kääntyi lyhyelle reitille, 1 kääntyi Marttilassa omalle lyhyemmälle lenkille, 1 bonkkasi vähän ennen ekaa taukoa totaalisesti ja nilkutti omaa vauhtia kotiin, 5 porukalla ajeltiin 25-tielle asti missä 1 jättäytyi ja antoi muille luvan mennä, 1 kääntyi Siikajärvelle ja 3 palasi tuvalle.
https://connect.garmin.com/modern/activity/873895500
https://dgtzuqphqg23d.cloudfront.net...qo-768x432.jpg
Tosta KPTOURista en pääse 1–2 viikonloppuna mukaan mutta muuten messissä jos vain kelejä.
Ens la näyttäs tulevan kesän parhaimpia kelejä pitkälle. Startti klo 9 Klaukkalan kirkolta ja teemana Lahden kierto. Lahdessa pitempi tauko (ei ole vielä tutkittu, onko hyviä ideoita ?) ja esim Pukkilassa lyhyempi. Speksinä nautiskelu ja keskari varmaan tolle säälle 29-31. Saa olla kansipaikalla. Pari kun ilmoittautuu niin lenkki toteutuu.
http://ridewithgps.com/routes/10005857
Jos kuiva +1