Ok, tänks!
Printable View
Ok, tänks!
Tiiä ny onx oikee paikka tälle,näkyy tollanen 2-osainen juomarakko,DiVide, tulleen Sourcen valikoimiin.Saa 2l ja3l kokoisena.
Mitenköhän toi käytännössä sit toimii noil kahel letkul.
Mistä mää tiiän että iskareista on öljyt lopussa? Voiko iskarin pinnan kuivuus johtua tästä pikkupakkasesta. Voinko saada iskarin rikki jos öljyt lopussa mutta ilmaa on? No tässä tuli nyt kolome pikakysymystä.
Kuivana toimiva liukuputki kuluttaa pinnoituksensa ja tiivisteet.
Jos vaimennusöljyt puuttuu, niin toiminta ei kovin kummoista ole.
Pakkasesta tuo tuskin johtuu.
Kaiken voi saada rikki.
Kokeile pyöräyttää keula ylösalaisin joksikin aikaa niin pääsee öljyt valumaan yläosaan.
Toimiikohan Sramin RC-1150 R2C TT vaihtajavivut ultegran 6800 vaihtajien kanssa? 11s kuitenkin kumpaiset.
Ei toimi, shimanolla ja sramilla eri vetosuhteet.
Ei tosiaan taida toimia Shiftmaten avullakaan, siellä puhutaan vaan 10vaihteisista.
Mikä vialla, kun vaihdevipu ei toimi pakkasella? Kyseessä deore 9v vipu, joka kylmässä ei vaihda isommalle rattaalle ylöspäin. Vipua voi painaa vastuksetta pohjaan, mutta vaijeri ei liiku. Ihan kuin joku kynsi kahvassa ei tarttuisi vaijeria vetävään kynteen. Mitään selvää vikaa en näe, eikä öljyäminen auttanut. Lämpinänä toimii aina. Pienemmälle rattaalle alaspäin vaihtaa hyvin.
Kokeilinkin jo öljytä, nyt pitäisi varmaan lisätä sitä rasvaa. Mitä kamaa se voisi olla?
Voisin ajatella ensiksi WD40-käsittelyä, sehän liuottaa rasvat. Sitten aseöljyä, spray-muodossa tietysti. Löytyy rautakaupoista ja halpahalleista, tuskin tuolla merkillä on väliä.
Jotain edukasta momenttiavainta etsiskelen. Lähinnä takapakan kiinnitykseen ynnä muuhun. Löytyykö vinkkejä?
Jaapas, kyllä takapakan laittoon ihan kyynärpäämomentti piisaa, eli 12" jakari ittellä.
Clas ohlsonilta lähti muistaakseni neljällä kympillä ihan pätevä momenttiavain. Vai oisko ollu kolmella... Mut pakan oon mäkin laittanu ilman momenttiavainta.
Mistä löytyisi hyvä painemittari? Tuo Airtoolin mittari tuntuu näyttävän mitä sattuu ja ottaa ensimmäiset lukemat vasta 1.5 barin jälkeen. Näppituntumalla painteita on kuitenkin paljon enemmän siinä vaiheessa.
Tämä https://www.bike-components.de/de/Sc...ruefer-p19556/ hyvä ja halpa.
Fatbiken renkaille löytyy sitten ihan omansa.
Olisi tarkoitus ostaa eristetty juomapullo ensisijaisesti talviajoa varten. Vaihtoehtona olisi ainakin Eliten Nanogelite ja Turacio. Onko kokemuksia näistä tuotteista miten pitää juoman lämpimänä pakkasella?
Pinarello microtex handlebar tape, mistä näitä saa?
http://m.ebay.com/itm/261658854803?_mwBanner=1
Joku nettikauppa?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hmm. Ehkä tälläkertaa nyt sitten tilaan ebaysta vaikka 10punnan toimituskulut kirpaisee...
Sent from my iPhone using Tapatalk
SKS Airchecker, ei saa toimimaan... Eikös toi vaan tuupata venttiiliin ja sitten tulee joku lukema, vähän niin kuin huoltoasemalla kattoo auton renkaasta paineen? Painetta lähtee kyllä pois tosta punaisesta napista.
http://www.chainreactioncycles.com/f...r/rp-prod29977
Ei toimi, pitää palauttaa.
Onko mulla Suomen ainut toimiva Airchecker?!
Mulla oli nollat taulussa alle barin paineilla, kun juuri ne olis kiinnostanu.
Hirveesti noissa näköjään ollut ongelmia. Minä vielä olen omaani hehkuttanut.