Ei ollut kolikkoa ostoskärryyn joten rikoin setelin käymällä kaljalla.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Printable View
Ei ollut kolikkoa ostoskärryyn joten rikoin setelin käymällä kaljalla.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Taiteilijakartanosta oli lämmitysöljy loppu jo sunnuntai-aamuna joka olis kuulunut tuonne mikä yllätti sinut viimeksi, sopivaan aikaan loppui. No nyt käväsin fillarilla hakee 10L kanisterillisen tuonne 3000L säiliöön ja laitoin polttimen tulille, jos tässä vielä plussan puolella pysyis lämmöt nurkissakin.
Kävin kolmesti avannossa. (Okei se oli eilen mutta kuitenkin).
Jätin vaimon hoitamaan kolmea lasta ja kuskaamaan 2 niistä harrastuksiin. Lähdin itse lätkämatsiin juomaan olutta ja päätin, että tilaan itselleni uuden täpärin kysymättä. Viimeksi syksyllä olin tyhmä ja otin asian puheeksi ja sain tyrmäyksen.
Täälläpäin huonokuntoiset mummelit käy avannossa ja joku "muka invalidi" ( autossa ei ollut invalupaa, vaikka kuskit väitti kuskaavansa hienolla mersulla invalidia) ihan ketterästi pappa avannossa kävi, oli tosin kammottavan ylipainoinen. Harrastin avannossa käyntiä ( ei saunasta vaan kylmiltään), mutta siitä ei ollut kun haittaa joten jätin typerän harrastuksen; olin jatkuvasti kipeä ja mitään apua ollut ääreisverenkiertoon, tai mielialaan. Päinvastoin.
Mitä äijää avannossa käyminen on ? mun käsitykseni mukaan ei mitään.
sori, annoin vaan takas kun tuli taannoin täystyrmäys tännepäin. Tosin ei ^ Sinulta.
Pyydän anteeksi.
Ehkä se voisi olla "äijää" että menee ensimmäistä kertaa elämässään avantoon ja että menee ensimmäisellä kerralla kolmasti avantoon? Tosin jos sillä ihan ensimmäisellä kerralla huomaakin ettei se niin kamalaa ole ei siinä enää mitään äijää ole. (Tiedän että useimmat avantouimarit käyvät pulahtamassa useamman kerran, mutta en tiedä onko se tapana tai suositellaanko samaa myös ensikertalaisille.)
Selitys: jos se vaatii pientä rohkeutta tai jopa aavistuksen verran uhkarohkeutta ja jos sen samalla tekee yliannostellen tai liioitellen muka muina miehinä mutta kuitenkin vain peittääkseen arkuutensa tai pelkonsa itseltään ja muilta, se voi olla äijää.
Ihan kaikkea ei kannata ottaa täystyrmäyksenä, vaikka se kuinka tuntuisi vastakarvaan silitykseltä.Lainaus:
sori, annoin vaan takas kun tuli taannoin täystyrmäys tännepäin. Tosin ei ^ Sinulta.
Ja "takaisin antaminen" pelkästään "takaisin antamisen" halusta on täysin perseestä yleensäkin ja jollekin kokonaan toiselle "takaisin antaminen" on - anteeksi sanavalinta mutta korvaavaa sanaa ei ole - yksinomaan ämmämäistä.
Lopetin alustasta kuuluvan kolinan vetäisemällä pakoputken pään kiinni siihen poikkiruostuneen kiinnikkeen viereen Bliteman kuormaliinalla. Väliin tietty muutamatoista kerrosta amuliinipholiota ettei heti ala palaa. 150 km testiajon perusteella korjaus onnistui. Siispä oltta.
Näin. Jos ei muuta, niin Fillari-lehden foorumi on kuitenkin henkisenä wc:nä hyvä. Siinä kyllä käy niin, että ensin poistetaan viestejä, ja sitten saa banaania. Mutta sitten voikin taas jatkaa business as usual. Paljon viihtyisämpää kuin murjottaa ja/tai erota, voi jopa välillä kirjoittaa jotakin asiaakin ehkä.
Esimerkiksi voi kirjoittaa mitä mieleen tulee, vaikka: "kiivit näyttää alustavasti apinan kiveksiltä". Sitten tietysti voi nauraa itsekseen asialle, koska se on hauskaa. Tässä kohtaa ollaan jo plussalla. Seuraavaksi voi ihmetellä vaikka sitä, häviääkö viesti. Sekin on eräänlainen jännitysnäytelmä. Taas hieman sisältöä iltaan, vähän lisää plussaa. Ei tosin paljon. Ja näin
Itse aiheesta, en mielestäni mitään paitsi ehkä se kun laskettiin 4v pojan kanssa Kivenlahden isoilta kallioilta jäälle pulkalla monta kertaa niin että perseeseen sattui. Se oli myös hauskaa!
Menen avantoon ja ainakin neljästi. Ja äijää on se, että ilmoitan sen tässä!
Minusta on todella aikuista (miehekästä) jutella vaimon kanssa ja saada haluamansa. Tosimies puhuu niin että kosteusmittari paukkuu eikä vaimo mökötä!
Äijää oli että leikkasin omat hiukset yksin.
Joo suksilla on aika hc-meno :D Joskus kun syksyllä kävin siinä ja Laurinlahdessa päin kuvaamassa pyörää niin oli nuoremmat ynnä kokeneemmat ns. kaltseilla.. Ja hyvä paikkahan se on siihenkin hommaan kunhan siivoaa jälkensä. Hieno paikka kaiken kaikkiaan on Kyvenlahti, Stensvyk. Melko tarkalleen 3 vuotta tullut nyt asuttua.
Uhmakkaasti ja määrätietoisesti siirsin perheen kaikki puhelinliittymät toiselle operaattorille[emoji36]
Tai tää kai on enempi, mitä ämmää teit juuri.
Hitto, pesin saunan hämyissä tukan jollain Rouvan herraties millä vartalorasvalla. :mad:
Kun nostin metakan, niin sano laittaneensa sen muihen purnukoitten taa vähän piiloon, jotten löytäisi. Just, hämärissä puitteissa valkoisessa purkissa luki Nivea, pienemmistä kirjaimista en saanut selvää, mutta oletin sen olevan shampoo, kun tuttu merkki. Mutta kun ei ollut, mitä lie ämmitten liisteriä.
Ja juuri kun eräässä toisessa säikeessä uumoilin karmani tehneen täyskäännöksen :(
^ Petkelöin jäätikköjä ajoluiskalta ja portailta. ~1 mm hiuksistolla shampoo lie
kuriositeetti, hoitoaineesta puhumattakaan.
Tämä on tuttua juttua. Meillä vaimo joskus komensi minua käyttämään kuivaan turpanahkaani jotain kosteusvoiteita joita kylppäristä löytyy. Minähän sitten käytin. Aikojen päästä sitten kyseltiin että olenko käyttänyt ja mitä. Kun näytin salvatuubia, niin minulle kerrottiin että se on erittäin tymäkkää tavaraa jota käytetään vain korpuiksi kuivaneiden kantapäiden rasvaamiseen. Hipiä oli kyllä pehmeää mutta vekit eivät olleet lärvistä yhtään silinneet. Että se akkojen illotiineistä.
^ liekö sitten äijä- vai ämmämäistä käytöstä, mutta käytän kaikki saamani ( ite en osta!) rasvat tassurasvana. En mä rupea mitään naamaani laittaan, puhumattakaan "vartalovoiteista" kammottavaa. Kaikki rasvojen käyttö on suhteellisen vastemielistä, enkä ymmärrä mikä ero voi olla ns. päivävoiteella ja yövoiteella, ja meikkivoiteella. Voide kun voide, rasva kun rasva, ja sitä voi laittaa juurikin "korpuiksi kuivaneisiin kantapäihin". Tosin keksin meikkivoiteelle ( sitäkin tuolla näytti olevan joku vanha putkilo) käyttöä, laitan sitä töissä käden ihottuman päälle niin ei näy niin pahana.
Kerran tänne työpaikalle tuli joku jalkahoito-esittelijä. Minä rohkeana menin sitten vastaanotolle kun ilmasta oli. Nuori nainen kysellen totesi, käyt säännöllisesti jalkahoidossa? No en todellakaan en ole ikinä käyny.
Hoitaja totesi että ei näille mitään voi tehdä - ja tarkoitus oli esitellä jotain jalkahoitovempainta. No minä siinä sitten että ei mun tuota laitetta sitten kannata ostaa jos siitä ei ole jalkojenhoitoon, eihän hyväkuntoiset jalat hoitoa tarvi vaan huonokuntoiset. :D tytteli meni hiljaiseksi. Oli aika huono esittely sille laitteelle :p
^ toi nykyinen "polkujuoksu" oli ennen mulle vaan normaalia "lenkkeilyä". Kaikkein mieluisinta lenkkeilyä kuitenkin, kamalinta oli ratajuoksu.
^ miten menee tyttö-muoto? tyttöitten vai tytöitten :D äijitten....
Söin liikaa