Tänään vois olla hyvä päivä kyllä sille. Talonyhtiön talkoiden jälkeen.
Nollissa sähkönhinta näköjään tänäänkin aamun jälkeen.
Printable View
Tänään vois olla hyvä päivä kyllä sille. Talonyhtiön talkoiden jälkeen.
Nollissa sähkönhinta näköjään tänäänkin aamun jälkeen.
Lämpiämässä on.
Voisi melkein pitää sähkösaunan päällä viikonloppuisin jos tekisi mieli saunoa. Huomenna jopa -1c/kWh 12-16.
Tottakai kun sähköyhtiö maksaa sitä.
Ei enää toista kertaa.
En mäkään uudelleen ala. Olis siellä vielä kyllä 80 kg kivikasassa lämpöä löylyihin.
Just se on tuolla lämpeämässä.
10 tuntisen halkosavotan päätteeksi ilman muuta saunaan ja pidemmän kaavan mukaan.
Päällä on. Ite jo tulin pois mutta rouva ehkä menee saavuttuaan kotiin.
Ei oo tarvinu pitkään aikaan lämmittää kun pojat tekee sen mun puolesta. Siellä se taas pihasauna lämpenee.
Täytyyhän liki ilmaisesta sähköstä nauttia ja huomenna taas!
Rantasauna kausi toki häätyy alkaa.
^Sinä onnellinen!
En lämmitä.
En enää ku just äsken jo saunoin.
Perinteinen sunnuntai sauna sähköllä kylläkin.
Emäntä lämmitti mulle ja mää tyttärelle, kun ehti sammua ennenkuin hän "kerkesi" saunaan.
Eilen lämmitin. Poika yllättäen illalla kysyi mentäiskö saunaan ja ihmyt3ksekseni huomasin, että sähkökin oli muuttunut jälleen lähes ilmaiseksi. 2 snt yhdeksän aikaan ja 5 snt tais olla ensin hetken kun puoli ysi laitoin lämpenemään.
Pakko saunoa melkein joka päivää kun sähkö liki ilmaista!
Sama. Katsoin,.että 8 senttiä tais maksaa pari tuntia pitää saunaa päällä (sähkö 1 snt/kWh ja vaikutti kulutus eiliseltä siltä, että 4 kwh oli kovempi tuntikulutus saunatunteina). Just istun parvekkeella jäähyllä. 3,5 euron oluen kanssa :)
Toki riistoyhtiön osuus tulee saunomisen hintaan myös päälle.
Seuraako siirtoyhtiöiden hinnoittelu mitenkään pörssihintaa?
En. .
Olin jo !
Ja huomenna taas!
Kyllä lämmitin. Nyt jo jäähtyy.
Tänään taas, tais energia yhtiö senkin tarjota!
Vois vaikka lämmittää pitkästä aikaa.
Sauna lämmin, sinne siis.
Lähetetty minun CPH2307 laitteesta Tapatalkilla
Huomenna lämpiää.
Vaikka on kuulemma Movember, ei auta kun parta kutiaa jo kolmen päivän jälkeen niin, että on pakko höylätä pois.
Nössö uros ;(
Tänään taitais olla 10 snt luokkaa sähkö. Eilen olis ollut 2 snt. Eilen ei tehnyt mieli saunaan mutta tänään tekee. Enköhän laita lämpiämään.
Parta tahtoo kutista täälläkin leuassa. On useamman kuukauden mittainen ja iho kuivuu siellä alla kun ei tuuletu. Parran leikkaamalla "paranisi" päivässä mutta en raaskis. Parta kun kasvaakin komeasti toisin kuin hiukset ja on vielä hauskan punertavan sävyinen. Täytyy yrittää öljytä mutta tuntuu ettei auta.
Mä lyhensin kesäparrasta tänään puolet.
Saunaa en lämmitä.
En lämmitä, viimeksi kun lämmitin niin kylässä oli ambulanssi. Onneksi poika huolsi.
Huomenna kai pitää lämmittää, kun sillä tienaa rahaa. No ehkä ei sentään mutta aika sekoilua hinnoissa. -50 snt/kWh.
https://yle.fi/a/74-20061828
Muuten en ehkä saunoisi mutta ehkä nyt sitten kun sillä kerran tienaa. Koko iltaa en kuitenkaa lämmitä, vastuullisuus vie voiton ahneudelta :)
Lämmitän, vaikka en sillä tienaamaan pääsekään.
Kyllä, tai olin oikeastaan äsken. Sitä ennen kylmäkylpyä jaloille muutaman kerran verenkiertoa elvyttämään ja siitä sitten lämpimään saunaan.
Kolme ja puoli tuntia saunottu. Pesukone, kuivausrumpu ja astianpesukone käynyt myös. Kuumilla ohjelmilla.
Telkkarista kannattaa katsoa tenniksen sijaan hiihtoa, koska valkoinen ruutu kuluttaa enemmän sähköä ;)
Just parhaillaan lämpenee, kun tuo enerkian hinta on lompakolle sopiva. Klapei (ilmaisia?) lisää pesään ja eikun toiselle kierrokselle.
ot: energian hinnasta tuli mieleen lämmitys. Torpasamme on 3 takkaa, leivinuuni, muuripata ja puukiuas.
Nyt kun kelit on kohillaan niin muuripataa vaille kaikkia muita pesiä on lämmitetty. Hirveetä on iliman pilluu tiällä savon mualla :o
Kyllä. Kello 19. Pörssisähköllä.
En. ?.