Jos dokumentit lasketaan leffoiksi, oli eilen illalla Teemalta tullut Klaus Voorman -doku hyvin mielenkiintoinen. Jim Keltnerin rumputyöskentelyä oli ilo seurata.
Printable View
Jos dokumentit lasketaan leffoiksi, oli eilen illalla Teemalta tullut Klaus Voorman -doku hyvin mielenkiintoinen. Jim Keltnerin rumputyöskentelyä oli ilo seurata.
Shottas. Jumankauta että alkaa komeasti Damien Marleyn hitillä 'Welcome to Jamrock'.
Vares - Sukkanauhakäärme. P*ska leffa, mene pois.
The Descentants
- yllättävän toimiva pätkä, pätevää draamaa huumorilla höystettynä
Pojot 4/5
IRON SKY ennakkonäytös Lappeenrannassa eilen. Mahtava 5/5
Ohjaaja ja tuottaja kävi juttelemassa leffan jälkeen.
aamupäivän leffana Taken http://www.imdb.com/title/tt0936501/ Varsin katsottava ja koskettava Liam Neesonin tähdittämä toimintaleffa
Real Steel .. Kait sil jonkunäköne viihdearvo oli joskaan en ihan yhtä kovin rankkais mitä imdb ..
Titanic - lopun voi rallatella Reetun tahtiin.
The Awakening ... Ihan ok kauhupätkä 4/5 ..
Hot Fuzz
-erittäin mainiota viidettä Shaun of the Dead -leffan tekijöiltä
Hereafter- No pikkasen tapahtumaköyhä mutta kiva tunnelma...71/2pist.
Pussikaljaelokuva- No sama homma.kalliolaisille varmaan kymppileffa :) 71/2pist.
OT: 24, 8. kausi.
Sniiiif, nyt on sit kaikki katsottu. Mitäs nyt kun maailmanhistorian paras sarja on käyty läpi... :( :( :(
John Carter. Kyllä tämä toimi vaikka flopiksi on mainostettu, tosin kirjatkin ovat tuttuja joten siltä pohjalta on parempi huudella. Tosi on ettei nyky ADHD-jonneille tämmöinen hiukan verkkaisempi seikkailu varmaan putoa mutta vanha tykkää.
Game of Thrones. Ei elokuva mutta sen verran tiiviiseen tahtiin tuo tuli bluraylta katsottua että melkein. Loistava sarja loistavasta kirjasarjasta.
Moneyball .. positiivisesti ylättysin tästä leffasta 4/5 ..
Hyvät Pahat ja Rumat lopun. No kun tämän on jonkun kerran jo nähnyt niin on liian pitkä, se aavikollavaelllus ja sotaväki-kohta niin ne on liika pitkiä. Mutta en muistanu miten tämä loppuu. Ny se selvisi.
Ja taas oli samoja hemmoja kun edellisissä "osissa" mukana, ainakin Vain Muutaman $ tähden- osasta oli rosvojoukon jäsenet saaneet uusia töitä. Osa herännyt henkiin..
Seuraava elokuva on sitten ensi viikonloppuna Once Upon A Time in Mexico. Oon toki nähnyt sen jo. Mutta jos joku voisi vastata mieltäni kovasti askarruttavaan asiaan koskien tuota elokuvaa.
Mitä virkaa on kun sillä hemmolla on eräänlainen "tekokäsi" sellainen toinen vasen käsi, jota pidetään pöydän päällä vaikka syödessä, mutta kun hemmo pääsee autoon niin kovasti riuhtoo sen "käden" pois.
Kun tarjoilijatar kaataa vahinkossa kaffetta siihen "kädelle" ja alkaa sit hössöttää pyyheen kanssa, niin sitten pitää sekä tarjoilijatar että baarinpitäjä tappaa. Kun ne sai vihiä tästä "tekokädestä"? Mutta mitä virkaa sillä kädellä on? Että todella jäi vaivaamaan tämä. :D
Ko. elokuvan loppurepliikki nauratti, sillä mä olen kaverilta oppinu että "Nähdään!" niin siihen vastataan "joo..jos ei sokeeks tulla". Aika paha jos toinen sitten ON sokee.
"Tinker, Taylor, Soldier, Spy" leffa tuli katottua. Gary Oldman oli hyvin uskottavan tuntuinen George Smiley ja tarinassa oli aika paljon sitä "kylmän sodan" tuntoa.
On ehtinyt kulua 40 vuotta siitä kuin luin John Le Carrén vakoojakertomuksia. The Spy who Came in from the Cold oli mun mielestä parempi tarina elokuvaksi, ja siitä tehtiinkin elokuva jo 1965. George Smileyn roolia näytteli silloin Rupert Davies (myös tunnettu komisario Maigret:inä BBC:n 60-luvun tv-sarjasta).
^^ en nyt muista satavarmaksi mut oisko se tekokäsi ollu hämäämäs et oikea käsi oli pyödän alla ja piteli asetta .. tällänen muistikuva mulla mut voi olla et muistan väärin ku useempi vuosi ku oon leffan kattonu ..
Hei KIITOS! tuumailusta, sillä mä lenkillä tuumailin samaa....no, elokuva tulee 29.3. torstaina neloskanavalta kello kymmeneltä alkaen.
Samana iltana tulee myös Conan- barbaari.
Mun levyllä näytetään kun Conanin äidin kaula sivalletaan katki ( ihan siinä alussa) ja pää kierii maassa. Kun leffa tuli telkkarissa viimeksi niin sitä pää-irti-kohtaa EI näytetty. No se olikin kamalin kohta mun mielestä, oli tosi kaunis äiti vielä.
Perin verinen toimintatorstai tulossa.
^tuskin edes oikea pää :rolleyes:
Melancholia 4/5
- hieno elokuva, hienoa työtä näyttelijöiltä
- no olihan se hieman outokin toki
The Killer Elite 3/5
- odotin hieman enemmän... sentään Statham, De Niro & Owen
- vai että perustuu tositapahtumiin... jaa-a, miltähän osin :)
Merirosvoradio (2009) oikke hyvä meininki potskilla,rokkisoi. 8,5 pist.
Lauantaina kävin katsomassa nälkäpelin. Kyllä pelitti.
No valvoin ja kattelin "once upon a time in mexico"- tarinan sitten uudemman kerran ( voi että väsytti aamulla..) "sillä silmällä" että miten noi vermeet tulee. Irto-käden roolikin tarkentui. Varmaan verisin leffa minkä oon nähny...yh.
Tommoset siis tjsp
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...GXyT12zO4FKdGA
Downfall. Hyvä oli. Kerrankin natsileffa missä puhutaan VAIN saksaa!
Tower heist- eipä kummonen. 7---
Tintti( 2011 )- toimintaa oli riittämiin...semmonen 8pist.