Joo, 11 tuvalta sopii mullekin. Koitan väsäillä jonkun ~150 km reitin vielä tänään.
Printable View
Joo, 11 tuvalta sopii mullekin. Koitan väsäillä jonkun ~150 km reitin vielä tänään.
^Heikki, mä en tiennytkään tota. Ootko varma tuosta ja mihin se perustuu?
Taitaa se lattekahvi olla sellasta ehkäsyvaahtoa. Eli voi pistää valmiiksi tuubiin. Paikkaa sitten pienet reijät jos niitä syntyy. Se tufon extreme toimii jos osaa käyttää. Se sun reikä oi vaan niin ammottava, että siihen ei varmaan ehkäsytkään auta. Toivottavasti tuo Pit Stop on hyvää kamaa. Sen tapaista kun taskusta löytyy.
Taidan piipahtaa Tuvalla lähtöaikaan, jos olette suuntaamassa Kirkkonummelle, niin voin tulla kokeilemaan joksikin matkaa kovempaa vauhtia. Noin 150 km on matkana liian pitkä viime viikon 160 km lenkin päälle ja ennen ensi viikon tri-kisaa. Enkä usko edes pysyväni noin 30 keskarissa koko matkaa muutenkaan. Mikäli tavoitekeskari menee 33 hujakoille, niin jätän roikkumisenkin väliin.
Olen mukana tänään klo 11
Tässä pari ehdotelmaa lenkiksi:
Vihti - Vihtijärvi - Nurmijärvi
Mantiksen Lohjanjärven kierros
Jos vaahto ei kerralla pure, tuskin se toimii sitten toisellakaan kerralla. Ja kyllä se venttiilikin siinä samalla tukkeutuu.
Mä en päässekkään tulemaan kun pitää tuota rouvan tilannetta nyt seurata vähän tarkemmin. Hyvää lenkkiä!
^Heikki, mä laiton kaikesta huolimatta eilen tufon extremeä caffen tilalle ja ainakin eilen illalla kun kävin tuossa kadulla koe-ajamassa 10barin paineilla niin kesti. Nähtäväksi jää onko tuo pysyvää.
Roikun tupalenkin matkassa Veikkolaan. Alussa meidän ohi meni vauhdikkaampi porukka minkä peesissä mentiin vitosen pätkä 33,9 keskarilla, mikä oli meikäläiselle selvästi liian rajua vetoa. Meinasi aamiainen päätyä tienposkeen jossain vaiheessa. Sitten vauhti vähän rauhoittui ja sai hyvää tuntumaa kunnon vauhtiin. Viikonlopun viisi tuntisille ei kannata lähteä 30-ryhmään, mutta 2-3 tuntinen voisi toimiakin.
Kiitokset kaikille osallistujille, oli oikein mainio lenkki!
Tuvalta tuvalle kertyi matkaa karvan verran alle 143 kilsaa keskinopeudella 32,7 km/h. Nopeita kymppejä seitsemäs (34,0 km/h) ja kymmenes (38,7 km/h). Pukkasi ihan hellettäkin, Palojoelle tultaessa lämpöä oli ihan 27 astetta.
Lenkin gepsijälki löytyy tuolta: http://connect.garmin.com/activity/194593021
Kiitokset myös minunkin puolesta tämän päivän lenkille. Loistava lenkki ja kiitokset sopivan hitaista ylämäistäkin;). Muutamassa mäessä syke hakkas aika hyvin.
Varsinkin nuo pari kympin vetoa olivat mahtavia!
Hauskaa oli taas - kiitokset kaikille osallistuneille. Yllättävän tasaisia noi kympit oli lopulta. Se yksi vähän kovempi tuli mutta muuten noi mahtuu aika pieneen väliin.
Lenkki kerännyt mukavasti kiinnostusta ja parhaiten sopivaksi päiväksi nyt haarukoitunut heinäkuun viimeinen sunnuntai. Alle reittiehdotus, mikä olisi mahdollisimman yksinkertainen muistettava.
http://maps.google.fi/maps?saddr=Caf...2,4,5&t=m&z=11
En oikein suosittele tuota tietä nro 186 ajamaan Muurlasta Virkkalaan - olematon piennar ja autojen nopeudet 80-100 km/h ...
Sen sijaan tie 104 Sammatista - Karjalohjan kautta Pohjaan ja edelleen Karjaalle on nautittava - piennar tosin myöskin aika kapea, mutta autojen nopeudet alhaisemmat ...Karjaalta tietä 1103 ja edelleen 1050 Fagervikin kautta Inkooseen..
Sääennuste näyttää hieman sateiselta tällä hetkellä.
Ajattelin huomenna töiden jälkeen polkaista tuon lenkin joka on jo pari kertaa pitänyt ajaa: https://maps.google.fi/maps?saddr=Be...11,12&t=m&z=11
Onko muita ajohaluisia?
[QUOTE=VPR;1861518]Sääennuste näyttää hieman sateiselta tällä hetkellä.
Näin on ja ainakin omalta osaltani perun sunnuntain 8.7 PK-lenkin.
Minulle ei tuo 29.7. 200/25 lenkki sovi, kun olen la Botnia Pyöräilyssä. Ehdotankin 14.7. TdH reitin ajoa. Sitä 140 km:iä voi jokainen siirtymillään korottaa, jos tarvis.
Enempi tuolla:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...60#post1864160
Ajelen tänään Espoon keskuksesta jonkun 3h alaPK-lenkin (28-30) sateesta huolimatta. lähtö 15-16, ilmoittele jos kiinnostaa.
Onkos tuvalle tiedossa tänä viikonloppuna muita lähtöjä kuin tuo "Espoon hitaat"?
200/25 lenkille tarjolla tällä hetkellä huonoa keliä, mutta ennuste nyt voi vielä muuttua moneen kertaan. Ehkä reitin osalta voisi miettiä sellaista ettei puske 100km suoraan ulos ja sitten kiroa mahdollista ukkosmyrskyä, kun on pakko tulla sama matka takaisin. Mieluusti sitä jättää "pakotien" auki, jos keli menee mahdottomaksi. Taukoineen ja siirtymineen kuitenkin noin 9 tunnin reissu kyseessä.
Doodlessa kaikille, paitsi Karhileelle, näyttäisi sopivan myös lauantai. Forecalla ja Ilmatieteen laitoksella on harvinainen yksimielisyys siitä, että sunnuntaina sataa, mutta aikuisten oikeasti sadealueen reitit tiedetään vasta 3-5 vuorokautta ennen. Ehkä ennusteisiin kannattaisi alkaa luottamaan joskus keskiviikon ja torstain tietämillä.
Moi pari vinkkiä: kattokaa valmiiksi 3 eri reittiä eli länsi, pohjoinen ja itä, jos sää erilainen niin voi vähän pelata suunnalla ja taukojen sijoittelulla. Varsinkin vikan tauon jälkeen kastumisella ei oo mitään väliä. Kokemuksesta sellanen +20 riittää, niin sade ei haittaa, kun on joku tuulta pidättävä takki mukana. Sateella menee renkaita eli sisureita ylimäärä mukaan. Toivotaan kuitenkin poutaa ja hyvää lenkkiä.
Huomiselle luvataan 23 astetta ja aurinkoa, lenkkiehdotuksia?
VPR, mihin aikaan olet lähdössä? Mä pääsen klo 11 jälkeen. Yksi vaihtoehto voisi olla tuo Mantiksen Lohjanjärven kierros
Töiden jälkeen illalla, toi on iltalähdöksi noin kolmanneksen liian pitkä.