No kyllä musta uusi rasti on ollut ratkaiseva, tosin hyvän tavan mukaista sanoa ymmärrettävästi missä rasti oli.
Printable View
No kyllä musta uusi rasti on ollut ratkaiseva, tosin hyvän tavan mukaista sanoa ymmärrettävästi missä rasti oli.
Minulle sopii tuplarasti kyllä!
Niin mitenköhän tämä nyt ratkaistaan.. kumpi löytyy ensin ja toinen unohdetaan, pitää hakea molemmat vai toinen riittää ja toinenkin jää noudettavaksi niin että jäädään ikuisesti kahden rastin luuppiin? :D
Vanha oli siis Tanskarlassa Hirsalantieltä Abramsbyhyn johtavan yksityistien alussa. Jos toinenkin uusi ilmaantuu jossain välissä, niin voin poistaa omani, mikäli sitä ei joku ehdi hakea sitä ennen, niin ei tule kahden rastin ikuisuuskierrettä :)
E: niin tai siis, koska uusi olikin jo näköjään ilmaantunut, niin poistan omani ja tunnustan tappioni.
Mikäs näissä voisi olla virallinen linja? Onko voittaja se joka postaa ensimmäisenä vanhan rastin, ensimmäisenä uuden rastin, vai se joka laittaa rastin kartalle? Tien päällä tuo viimeinen voi olla vaikea. Mieluusti annan Stenulle tässä latua, koska olen hakenut noita jo useampia tänä kesänä ja jäi se uuden postaaminen tosiaan vähän myöhään.
Tuo rastikarttahan on välillä aika monta rastia perässä, jotkuthan tosiaan laittavat erikseen karttalinkin mutta en kyllä muista milloin olisin sellaista itse laittanut.
Mutta rastia ei tosiaan voi "varata" niin että postaa haettavan rastin, jos joku ehtii väliin postaten myös uuden niin sinne meni.
Joo.
Laitatko Stenu kuvasi takaisin niin poistan omani?
Stenusta ei kuulu, niin tässä vinkki:
https://pic.useful.fi/H64VrwySb.jpg