Aika kauan kestä sun lampputilaus ???
Printable View
No ei mulla oikeastaan mitään erityistä aikataulua ole...varmaan lopettelen duunit siinä 15.30 nurkilla eli sen jälkeen koska vaan passaa jos haluat lähteä messiin? :)
Ajattelin, että jos jonkun 3 h lenkin tekisi niin se piisaa kyllä huomiseksi. :D
Mä tulostelen noita karttoja ja lataan jotain kännykkään niin tietää hieman mitä etsiä.
Mietin tässä juuri kuumeisesti, että pitäiskö jo taas vaihtaa nastat alle kun tuntuu olevan aika liukas keli tuolla....
Mää voin asentaa pikaisesti pyörätelineen katolle ja noin 1600 jälkeen vois onnistua, tai jos mene liian tiukka voit sä jo lähtee ja mä tun suora säksmäelle !!!! Minä soitaan sitten miten aikataulu näytä !!!
Mulle on Hybridi rengastus, eli takana nastoja antavat hyvän pito ja edessä kesäkumit..... On olut ainakin eilen ihan sopivat
Tänään on taas aika kurakeli tiedossa ...:mad: Mitäs on suunnitelma ?
Katselin kans samaa ikkunasta eli kura lentää. :(
Vaikka ei tässä sokerista olla tehty, niin ehkä parempi siirtää lenkkiä torstaille kun ainakin loppuviikoksi on luvassa pakkaskeliä...mieli tekis kyllä polkea, mutta ei jaksa olla koko ajan pesemässä pyörää ja vaatteita. :)
Toivotaan, että se talvi alkaa nyt sitten tästä.
Joo taida olla parempa lähtee vasta torstaina... :)
Onko torstain suunnitelma vielä sama kuin tiistaina :seko: Olisko lähtiöitä klo 1600 ja 1630 välille ??? Sää näytä ainakin olevan ihan ok http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/1-3
Ei, ei olis vaan kerran mahdollista aja aikaisemin !!!! Ajattelin myös jos haluat kolmen tunnin lenkin aja pitäis vähän aikaisemin olla lähdössä muuten mene aika pitkäksi :seko: Haluatko silti vielä tuonne Sääksmäen takametsiin ??? Tai jäädänkö tänne Junkkariin ja toivottaan että TankDriver, Kankee, KH-E ja Hiloran pääsevat vielä mukaan olis myös aika loistava .....?
Periaatteessa vois kyllä mennä sinne Sääksmäen nurkille 2 - 2.5 h pyörimään jos muita ei ole lähdössä...voisin koittaa puristaa nuo työt siten, että pääsis 17.15-17.30 jo baanalle. (Lähtisköhän Ultrarunner kans? :))
Vaikka Sääksmäki - Korkeakangas - Sääksmäki?
Tietty jos on muitakin tulossa ja 1800 passaa paremmin niin sitten voisi pyöriä tässä Akaalla vaan.
.....kiva että lunta tule, laittan kyllä vielä nastat eten ...:)
Mitäs on intresseissä viikonlopulle? Minkälaista rengastusta on alla? Kaikilla nastat?
muhhhahah nyt tuli ensimmäinen valo. tuolla palaa puskista oksat jos lähelle osuu. vielä kun tulevat nuo talvi kledjut niin pääsee eroon tuosta genitaalialueen jäätymis ongelmasta... Viikonloppuna mennään La tai Su ei ole minulle merkitystä. lähetäänkö ajeleen vauhtipuiston suuntaan uusia polkuja?
Vauhtipuiston suunta kuulostaa hyvältä....la tai su käy molemmat. Käytiin tänään ajelemassa Atzen kanssa Sääksmäeltä Korkeakankaalle ja ihan mukava reissu oli vaikka vähän taas perinteen mukaan rämmittiin. :D
Kyllä molemmilla oli nastat alla ja ei ilman olis pärjännyt koska paikka paikoin oli tosi liukastakin. Viimeistään Korkeankankaan päältä latupohja laskussa olis tullut noutaja suvikummeilla. ;)
Mulla taas meni lamppu yllättäen rikki joten jotain tuikkua pitää viikonlopuksi virittää...
Tässä ST- tracki:
http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1873675
No niin se oli kyllä aika makea valolenkki vaikka kaks kerta menin ohjaustangon yli :D 2 tunti ajettiin Xisorin kans siellä vkl takametsiin ja 33 kilsa saatin kassan :) Tässä on reitti http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=438308
Nastat oli kyllä aika hyvä valinta koska metsätiet oli hyvin jäässä, se on kyllä kummallinen kun asfalttitiet on niin hyvin sula :rolleyes:
Viikonloppuna en pääse mukaan kun lähden vielä saksaan tiistai asti :mad:
Hiloranin lamppu taida olla aika varallinen vehje, toivottavasti ei tarvi soita palokunta paikkalle kun sä lähdet metsään :cool:
Niin olisko yhteislenkille sopiva aika jos startataan sunnuntaina 11.00 Toijalan vesitornilta kohti vauhtipuiston suuntaa?
paikkakunta tuntemus kohdillaan :D missäs toijalassa on vesitorni. Olen aina asiaa ihmetellyt ja luullut että toijalassa juodaan nahkialanlammesta :D (perjantai murjaisu)
Voisin lähteä muuten, mutta arvaanko lähteä suvikumeilla lipsuttelemaan jos valtaosalla on nastat alla? Minä juon Lontilanjoesta, vaikka samaa vettähän tuo on, lampeen virtaa.
Mullekin se oli hetki sitten vielä mysteeri, mutta tuosta rautatieasemalta kun lähtee Junkkariin päin niin siitä pikapuoliin kun alkaa suuntailla vasemmalla niin sieltä se löytyy...taitaa näkyä ihan Retkikartassakin.
Paikoin on tuo Lontilanjoki sen näköistä, että ei viitti Nahkialanlammesta juoda. :D
Siitä se virtaa KooKoon vierestä, ei se Xizorinkaan suu tuohesta ole.
No äkkiä vielä kellerin ja vaihtamaan , hoppi hoppi ei vaihtamiseen nyt koko viikko mene :D kohta ei tepsi ennä mitä selitystä :)
En o vielä lähtenyt , huomenna vasta, olisko pojat joku tarve saksasta, ruokaherkku tai pyöräilemisen ..... pyöräkauppaan menen joka tapauksessa
Nähdää siinä sunnuntaina soittelen vaikka lauantaina tarkemmin.
Kattelin kartasta alustavasti polkuja lieneekö sitten ajettavia sittenhän näkee...
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UT...8fca6833ef98fb
Saan mä ne Suomestakin, mutta tota porukkalenkkeilyä niiden puute kyllä rajoittaa, en viitsisi lähteä muiden lenkkiä sotkemaan kaatuilemalla.
meni koko päivä auton/ weabston kanssa turatessa. oltasko lähetty vasta 1200 ja tehty pikku lenkki.
xizor laitatko tekstarin tai jotain en ole tallentanut sun puhelin numeroa
Todella hyvää talvista polkua löytyi tänään Sotkian suunnalta, tässä reitti:
http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1880537
Hiloranin kanssa lähdettiin 12.00 matkaan ja Sotkian takamaastossa vainukoiran ja ajokoiran yhdistelmänä toiminut KH-E otti meidät kiinni. :D
Vähän kyllä reiteen sattui tuossa yhdessä OTB:ssä, mutta muuten mahtava reissu. :)
Oli kyllä jees paikoin. Tuolta varmaan löytää vielä lisää jotain "sakkolenkkejä". Ensi viikonloppuna sitten lisää...
Päheetä, tuttuja paikkoja on taas kierrelty.
Mietin eilen illalla tälläistä settiä mitä voisi harkita ensi viikonlopuksi jos ei muuta parempaa keksitä:
http://img687.imageshack.us/img687/1933/polkuja.jpg
Ainakin retkikartan mukaan tuossa Kärjenniemen nurkilla pitäisi mennä ihan mukavasti jotain polkua tms.
Ainoa miinus tuossa on, että tulee jonkin verran asfaltilla polkemista ennen kuin pääsee paikanpäälle, mutta ei se nyt varmaan niin paha ole...
Hep! Onkos kukaan lähdössä tänään ajamaan? Mulla on ainakin kiikun kaakun,
koska henkilökohtainen pakkaraja tähän touhuun on siinä -12 luokkaa... :D
Luultavammin odottelen viikonloppua jos vaikka saataisiin vähän lauhempaa keliä.
Nastat on jo matkalla, mutta tää viikonloppu menee varmaan sisäänajellessa, eli en ole lähdössä. Mites joulunpyhät, onko kaikki Pattayalla?
No morjentes.... takaisin olen taas ja pakkanen paukku ;) Sunnuntai on ainoa päivä missä onnistu lenkkeilemään ... oma raja -10 katsotaan lähempänä miten ilmat näytä ja kuinka kauan uskaltais aja .....
Toin saksasta pyöräilylehtiä (MTB) jos joku halua niitä lainaksi, sanokaa vaan!!!
Aika paljon pyörä testiä ja muuten mielenkiintoisia juttuja.... Ei välttämätä tarvi saksakielen taito kun kuvia on niin paljon että saa varmasti jotain selvä :)
Täytyypä ottaa vaikka lainaksi lehtiä sulta...voin sitten kiusata vaimoa koko ajan käännöstöillä, kun hän on oikein saksaa opiskellut yliopistolla pääaineena. :D
Katsotaan sunnuntaita, että mikä sää tila on. Tällä hetkellä näyttäis, että just -10 pintaan voidaan päästä. :)
Ottaa sunnuntaina sitten ison repun mukaan..... Onko sulle jo jotain tiedossa mihin voitais lähtee ???? Olen katselut sinun suunnitelma, mutta taita olla liian kaukana???? Oliko se siellä Valkeakosken puolelle!! Luullen että semmoinen 2-3 tunnin lenkki voi olla ihan ok ...
No periaatteessa tuonne kyllä varmaan ajaa sen 40 minsaa yhteen suuntaan, että pääsee sinne Kärjenniemen kohdalle. Tietty yksi vaihtoehto on mennä autolla pelipaikoille. :)
Kesällä tuollainen 40 minsaa asfalttisiirtymää menis ihan heittämällä, mutta talvella kovassa pakkasessa ei kyllä oikein nappaa...:o