Miten sä sen pakettimatkan vastaanotat? Tuoko ne sen hotellin ja flygarin - lentokenttäkuljetuksineen tietty - ovelle? :seko:
Printable View
No joo kohta. Evans lähettää myöskin automaattisesti paketin smart automaattiin. Tosi kätevää, kun tilaat lähetyksen töihin, jotta saisit sen nopeammin. Jossain päin puistolaa se ehkä pulpahtaa lokerosta pihalle.
Paketti vastaanotettu. Meni kyllä jonkunverran aikaa ennenkun s-marketin työntekijä honasi kirjoittaa ne lähetyskoodin kirjaimet kaikki yhteen....sai siinä vähän neuvoa.
Nuken pieniä koruja isossa paketissa.
Eikös ne nää suomalaisten reissut jo sieltä Keihäsen ajoista lähtien oo ollu niitä pakettimatkoja?
Oma osuus on ollu ainoostaan maksusuoritus ja matkalaukku, sekä filmi poikki välillä Seutulasta Seutulaan. Muttta huhujen mukaan hauskaa oli ollu.
Mutta nyt en muista varmaksi, kun film... ääh, antaa olla.
Kolme rengasta vanteineen tuli autoon. Neljättä odotellessa...
Lupasivat maanantaina.
he, heh. Kuriiri, joka 3 ekaa toi, pahoitteli asiaa ja sanoi tämän olevan tyypillistä heidän firmassaan...
Kyllä. 2 viikkoa odotin pyörää Englannista. Saksasta tilatut osat kyseiseen pyörään näyttävät tulevan taas neljässä päivässä. Jos posti iskee väliin, niin sitten menee x päiviä lisää.
Mä odotan sitä päivää ilolla kun mitään pakettia ei ole tulossakaan! Nyt on tulossa 11 kohdetta ( 4 nukkea ja muut nuken asuja tai monoja tms.) ja 2 ennakkotilattua lähtee viikon kuluttua Netherlandsista ( jos se Hollanti on niin paha). 4 ennakkotilausta joulukuulle.
Ja Fashion Royalty convention 2017 on tulossa parin viikon kuluttua, sieltä on ennakko-ostettu 4 nukkea.
Että saa sitä paketitonta olotilaa odotella jonkin aikaa vielä..
Ahdistaisi aivan äärettömästi jos pitäisi ulkomaille lähteä. Töihin lähtö ahdistaa ja pelottaa ja jännittää ihan tarpeeksi. Lenkille lähtökin jännittää.
Jaa. Äskettäin tuli kiinantytöltä paketti, jossa yksi tuote ei toiminut. Laitoin sähköpostia, johon vastasivat kysymyksellä, haluanko uuden. Minä siihen, jotta kyllä. Heiltä tuli lähetystunnus. Aika näyttää, kuinka "takuu" toimii.
Mitäpä vielä?
En, mutta minulle äärimmäisen poikkeuksellinen tilanne: kolme (3) pakettia tulossa! Onneksi älysin laittaa kaikkiin toimitusosoitteeksi pakettiautomaatin. Seurantakoodeja en aio vilkaistakaan, tulevat kun tulevat ja haen sen jälkeen kun puhelimeen kilahtaa tekstiviesti-ilmoitus.
PS Luotan siihen että lähettäjä on laittanut osoitetietoihin myös puhelinnumeron, mutta jos ei ole, siihen että Postin pojat tai tytöt osaavat sen tiedoistaan hakea.
Jos ilollaa odottaa aikaa, jolloin mitään ei ole tulossa (ja odotteluaika on vähemmän iloa), niin kummasti auttaa, jos lopettaa tilaamisen ja tyytyy siihen mitä jo on ja niihin, jotka ovat jo matkalla :)
Mutta muutoin samalla linjalla kuin kirjoittajat yllä. Eli kauaa ei kestä edellisistä hankinnoista, kun jotain täytyy alkaa himoitsemaan. Ei sen tarvitse olla välttämättä pyöräilyyn liittyvää, vaan johonkin muuhun harrastukseen, kiinnostuksen kohteeseen tai vaikka vaatteeseen, kodinkoneeseen jne. jne.
Mutta toisaalta niin kauan kuin se ei ole sellainen pakkomielle, että hankinta tai hankinnat vaarantaisivat terveyden tai talouden niin eikai se nyt sitten niin kauheasti haittaa.
Tietysti, jos käyttää vaikka perheen yhden viikon lomamatkan verran rahaa polkupyörään ja sen seurauksena sinä vuonna ei mennä lomalle tai mennään kahden loman sijasta yhdelle lomalle, niin ymmärrän kyllä asiassa hienoisen ongelman. Se ei oikein auta, että itse voisi jättää loman väliin jos muut olisivat mielellään lähdössä ja ovat sitä mieltä, että herra pärjäisi kyllä nykyiselläkin/nykyisilläkin pyörillä ihan hyvin.
^ Projektit tarvii saada valmiiksi, ja mulla on vielä paljon projekteja. Eipä tämä nyt pakkomielle ole, ja ihan on varojen mukaan hankinnat. Terveyttä tämä ei vaaranna, vaan päinvastoin on jotain jonka vuoksi jaksaa ja joskus elämä tuntuu jopa mielekkäältä. En osta nukkeja keräilyn takia, vaan jos aiheesta tulee kuvainspiraatio, se on se juttu.
Minulla ei ole kovin paljoa kohteita joihin rahaa kuluu, kaksi harrastusta sallin itselleni ja yleensä mitä teen niin teen kunnolla; ite voin olla rönttövaatteissa mutta nukeille tarvii olla just se mitä olen ajatellutkin. Huonoa on se, että projekti voi alkaa vaikka korusta, jonka ympärille "pitää" rakentaa se juttu.
Tänään tuli 5 pakettia; nuken vaatteita ja monoja :D
^ Taudin kuvaan kuuluu, ettei potilas itse tunnista oireita, pikemminkin kiistää ne. :rolleyes:
Virkapaketti tänään.
^ niinpä. Onhan toi mun viestien jatkuva kyttääminenkin eräänlainen tauti ( ja vielä paha semmoinen) . Samoin matkustelu, täysin turhaa ajan- ja rahanhukkaa. Ja uusien fillareitten osto, tai fillariosien osto; kaamee pakkomielle saada uutta fillaria tai -osaa, vaikka on jo ihan kelvolliset menopelit. Topiccien ja vastausten perusteella juoppous ja syöppöyskin.
Kyllä näitä riittää.
Mä myönnän että olen perfektionisti...ellen pluskvamperfektionisti; se asia mikä on kulloinkin tärkeä, se pitää tehdä viimesen päälle ja haluan olla siinä asiassa paras. Mittakaavan ei tarvitse olla kuitenkaan koko maailma.
Harmillista on tosin se että kiinnostus opiskeluun kuoli tasan ylioppilaskirjoitusten jälkeen...
En, en ainakaan vielä.
Meillä matkaillaan 2-3 vko vuodenvaihteen seudussa, kun halutaan Jouluhössötyksestä hevonkuuseen. Näin on menetelty jo joku 20..25 vuotta.
Myös varapaita on mukava lämmitellä tuolla etelämmässä.
Joskus harvakseltaan myös muulloinkin, Madeiralla ja Azoreilla useamminkin patikoimassa, mutta ei viimevuosina.
Ja yleensä on se pakettimatka.
En viime aikoina. Joskus toki. Mutta äsken lähetin pari.
En ole vastaanotellut
Eipä siinä tarvi olla kun kävelykyvytön toinen jalka ja masuvaiva, niin matkustelusta tulee aika äärimmäistä kidutusta. Ja sitä (kidutusta) nyt on elämä muutenkin että ei vapaaehtoisesti viitti enempää harmeja itelleen hankkia.
Mutta vastaanotettu yksi paketti, Venäjältä. Nuken mekko + hattu, kallein nuken asu mitä olen ikinä ostanut ( pahus, joku toinenkin halusi tätä ja edellinen huuto oli aika korkea..) tosin on huippulaatua ja tosi upea.
Meilläkin tulossa neljäs joulu putkeen poissa Suomesta, tällä kertaa Edinburghissa. Oivallinen tapa viettää jouluaattoa on lojua hotellihuoneen sängyllä ja katsoa telsusta typeriä ohjelmia.
Paketinkin vastaanotin pari viikkoa sitten. Siellä oli kuusi kappaletta erikoisruuveja, jotka sopivat auton katossa oleviin reikiin.
Äskön UPS:n kuriiri toi kaksi pakettia. Nukkeja tuli.
eh...ja äskön myös ostin ebaysta kaksi nukkea, toinen oli niin edullinen "arvonukke" ( 113e + posti 33e) että se oli pakko ostaa, yleensä kaupataan triplahinnalla. Toisen "tarvitsen" lumihiutale-projektiin ( asu on tässä valmiina).
Juuri äsken tuli tekstiviesti eli paketti on haettavissa, mutta enpä taida tuonne sateeseen vaivautua erikseen. Pyöräilykama tietenkin aina kutkuttaa, mutta järki sanoo etten todellakaan tarvitse paketin sisältöä tänään enkä vielä huomennakaan.
No paketti vastaanotettu, ja toinen avattu tänään ( lisäksi kirjekuori).
https://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/OMA...pg?img=smaller
^^ Kun tempokisun viestin kuvan näki lukematta ensin tekstiä, saattoi ajatus karata jo siihen suuntaan että nyt ovat Finlaysonin lakanasuunnitteluosastolla taas tehneet mahtavaa työtä - tuollaisen minä haluan!
Mutta joo. Tai hain sen itse lähipostista. Eikä se ollut postiluukusta (mainosten mukana ja miltei niiden mukana jätepaperin keräykseen viedyn) pudotetun ilmoituskortin mukaan mikään paketti vaan "suurikokoinen kirje".
No, oli takuulla suurikokoisin kirje jonka olen koskaan saanut, se oli sellainen melko isokokoinen pahvilaatikko johon olisi mahtunut vaikkapa luistelumonot kokoa 45. Nähtävästi Suomen Posti ei enää tunne "pikkupaketin" käsitettä, sillä sellaisena ("Päkchen") se oli Saksasta lähetetty.