Kuka ajoi Hakamäentietä länteen päin viime sunnuntaina joskus klo 11 jälkeen? Alla taisi olla jonkinlainen maantiepyörä.
Printable View
Kuka ajoi Hakamäentietä länteen päin viime sunnuntaina joskus klo 11 jälkeen? Alla taisi olla jonkinlainen maantiepyörä.
Kukas ajeli nojapyörällä tänää siinä 18 aikoihin Villähteeltä Lahteen päin? Sulla oli reppu mahan päällä, kypärä päässä ja vastasit tervehdykseeni. Itse ajelin punaisella Meridan cc:llä ja mulla oli mustat ajovaatteet ja sininen Shimanon liivi päällä.
Höpöhöpö. Hakamäentieltä ovat kaikki muut paitsi fillarifoorumin intervallitreenaajat kadonneet. :D
Ja kysymys aiheesta:
Naispuolinen maantiepyöräilijä nöyryyttää usein tattarisuon eri puolilla ohittamalla aina heti ylämäen jälkeen. Muistan nähneeni täällä jonkun joku voisi osua jo näillä tiedoilla... Ei saa kiusata alotelijaa! :p
Puotinharjun Bike Planetin näyteikkunaa vasten oli lauantaina kahden kieppeillä parkissa Bianchi, joka jotenkin kiinnitti katseen. Pyörä oli juuri sen näköinen kuin lokariton maantiepyörä sellaisella sadekelillä on, joten ajattelin ettei kuskikaan ole sokerista tehty. Jotain erikoista pyörässä kyllä lisäksi oli, pitkähäkkinen takavaihtaja ainakin, mutten keksinyt mitä.
Vasta poispäin kävellessä keksin, että mittasuhteethan siinä vangitsivat; uskaltaisiko veikata että kyseessä oli Osmo Soininvaaran kuuluisa Nizzan-kävijä?
Tuohon on hyvä lääke! Aja perässä kilometri pari ja sitten ensimmäisessä kunnon ylämäessä ohi.
Viimeksi kun tein näin niin tämä lievästi ylipainoinen naaras puhdisti vahvasti keuhkoputkeaan kun ajoin ohitse. Miltäköhän mahtoi tuntua?
Taktiikkahan on hyvin yksinkertainen. Kannustetaan ensiksi hukkaamaan voimansa ja sitten mennään siinä ohitse missä edullisempi tehopainosuhde antaa hyvän edun niin että toinen jää kuin nalli kalliolle.
Minusta nöyryyttäminen on paljon hauskempaa kuin nöyrtyminen!
Tänään klo 14:30 aikoihin ajeli joku mustalla Gary Fisherin hardtail-mallisella maasturilla vt12:sta pitkin Lahdesta kohti Hämeenkoskea. Kun meidän 4:n maantiepyöräilijän junamme ohitti hänet n. 30 km/h vauhdilla, niin MTB-kuski kysyi että pääseekö peesiin. Sanoin että pääsee ja jossakin vaiheessa maasturikuski oli vielä peesissä kun vauhtia oli yli 40 km/h. Käännyimme siitä sitten Kärkölää kohti ja maasturikuski jatkoi suoraan.
Pointsit hänelle kysymisestä :D
Espoonlahden risteyksessä (Soukanväylän alkupää) tuli melko pron näkönen kuski vastaan 17.20. Mahtoiko suuntana olla Bemböle ja espoon tiistailenkki? Itellä musta craft puku päällä, reppu selässä ja ajokkina bullhorn fixi. Toki moikattiin.
Jumaleisson, nyt natsasi eka kerran! Joo, se olin minä ja huomasin kyllä tummissa vaatteissa ajavan kaverin fixillä. Terve vaan ! Mulla oli alla musta Cicli B Trekking Cross ja päällä tuollainen oranssi-musta-valkea ajoasu, päässä sini-valkea Bell Volt ja nenällä Rudyn Equinoxit. En ollut menossa tuonne tiistailenkille, vaan hieman kyläilemään villiin Itä-Helsinkiin :D
Ei voi olla totta. Munkin on pakko sanoo toi ruma sana tosta alusta:D
Siis mä oon lukenu varmaan sata kertaa sen sun ötztaler kisa jutun fillarilehdestä (yks parhaimista mitä tiedän ja itse asiassa TÄNÄÄN VIIMEKS) ja sun ajokuva on jääny aika hyvin tonne mun takaraivoon niin että ihan tosi, kun näin sut niin aattelin että olikohan toi PHI. Oli se!!
Terve "Typistäjä" :D!
Joo näinhän se on. Puhe oli tosiaan alunperin jostain 700-800 sanasta ja meikäläiseltä karkasi hieman mopo käsistä tekstin pituuden suhteen. Mutkun oli niin innostava aihe!
Yhtenä tarkoituksenani oli tuoda Ötziä tunnetuksia kotimaassa ja tänä vuonna Ötziin olikin ilmoittautunut ennätykselliset 27 suomalaiskuskia. Hienoa!:)
Sori OT...
Kun astuin Kurkimäen Siwan ovesta vähän ennen illan pimenemistä, olin törmätä tuulikaapissa mustaan Cannondaleen, joka harjaantumattomaan silmääni näytti täysjoustomaastopyörältä. Se oli ainakin kiitettävän likaiseksi ajettu.
Lievää ihmetystä aiheutti pyörässä oleva Polarin mittari, joka näytti keskinopeudeksi 25 km/h (mikä tietysti saattoi olla keskari, joka ei lyhyen paikallaanolon aikana ehdi laskea) ja sykkeeksi 131->132!
Schöne Scheisse Kurkimäessä:
Tunnistin itseni, kassaneidille mainitsin että joku tutkii mittaria ja ihmettelee kun sykkeet ei meinaa laskea :D
Eikös Ötzi ole se jäämies?
http://www.oetztal.com/main/EN/OR/index.html (?)
Kuka ajoi tänään (ke 22.9) klo 8.18 Hyrylässä Tuusulanjoen notkosta mäkeä ylös kohti Koskenmäen liikenneympyrää?
Pyöränä oli hybridin/retkipyörän oloinen laite, jossa vieterijousitettu nahkasatula, sivulaukku ja stongan päässä peili. Kuskilla asiallisen näköinen ajovarustus.
Entäs kuka on se kolmipyöräisellä nojapyörällä ajava kuski, joka kesemmällä tapasi ajella aamukahdeksan kieppeillä samassa paikassa samaan suuntaan?
Kuka mahtoi olla äänetön peesaaja torstaiaamuna vähän ennen kahdeksaa puistoa halkovalla pyörätiellä välillä Lapinmäentie - Tilkantori? Mulla oli punamusta Ridley ja musta kypärä ja reppu, keltainen takki ja mustat housut.
Kukas ajeli mustalla canyonilla hakamäentien ja mannerheimintien risteyksessä klo 10.00 maissa?
Ja samaan aikaan joku oli lateksikumi kädessä kuminvaihto puuhissa samassa risteyksessä?
Keskiviikkona oli jollain maastomiehellä kumi puhjennut keskuspuistossa. Taluttamalla mentiin. Harmitti jälkeenpäin kun en jotenkin tajunnut pysähtyä auttamaan, mulla oli paikkasarja ja pumppu mukana.
Minä pysähdyin, mutta vain huomatakseni että ei mulla ollutkaan vehkeitä mukana...
Kuka mahtoi tänään ajella lentoaseman suoraa kehälle päin tummalla Wilierillä ja näytti olevan oranssi Rabobankin juomapullo. Olin sinkulalla ajelemassa poika lastenistuimessa kyydissä ja hyppäsin sitten hetkeksi beesiin ajelemaan. Moikkasin siinä sitten kun kaveri kääntyi toiseen suuntaan. =)
Eilen Nuuksiossa n. klo 17.30 tuli Tervalammin ja Kattilan välisellä isolla polulla vastaan keltatakkinen kuski valkoisella maasturilla. Oli hienon näköinen pyörä, mutta en vauhdissa pystynyt tunnistamaan merkkiä.