NOLOGO
Printable View
NOLOGO
Pooh
DDR
Bianchi+mainokset, tuliteräpaita italiasta....
93
Yks vitun päivänsäde
Selässä taitaapi lukea, että "olette kaikki väärässä, kadotkaa!".. Tilaustyönä tehty :D ..
Täytyy tehdä vaikka huomenna tilaustyönä seuraava:
"Mikkelin Miguel Indurain"
Upeeta! Minkälainen?Lainaus:
Originally posted by Gretchen:
DDR
Mulla on tämmöinen Tosin ei päällä juuri nyt.
Ei tässä mitään lue, mutta tää on tämmönen vihreä t-paita, jonka vasempaan hihaan voi velcro-tarralla jotain tekstiä kiinnitellä jos haluaa. Tarttui taannoin sotaretkeltä mukaan ja oli aamusella viimeinen puhdas/kuiva paita kaapissa. En edes muistanut moista omistavani.
Tää on muuten ihan pakasta vedetty kappale :eek:
Smith
Upeeta! Minkälainen?</font>[/QUOTE]Nyt ei taida lukea pesumerkintöjen lisäksi mitään.Lainaus:
Originally posted by A.M.:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Gretchen:
DDR
Mutta eilen lenkillä mulla olikin paita, jossa luki mm.:
CCCP
Lada
Аэрофлот (Aeroflot)
Edessä Kona, ja takana jotain ruotsinhöpinää Kinkun savustamisesta! :eek:
Täh? Onkos Kansankoti savustamassa Kinkua ulos maasta (takaisin Suomeen)??1!
Oikeastaa siinä puhutaan Possun pepusta, josta saadaan savustamalla Kinku, niin että ole ihan huoleti! :DLainaus:
Originally posted by Pelotón:
Täh? Onkos Kansankoti savustamassa Kinkua ulos maasta (takaisin Suomeen)??1!
> Pelotón
Heh. Mulla on myös Aeroflot-paita ;)
Pitäiskö perustaa klubi?Lainaus:
> Pelotón
Heh. Mulla on myös Aeroflot-paita ;)
Sponsori on kai itsestäänselvä, jos kohta voi olla vähän niukkaa toi tuki...
Österi 2002.
Mulla melkein sama, siis Shift.Lainaus:
Originally posted by KestreL:
Smith
Ridefree Supporting Nici
Radio Seppe-Seija
-> Pelotón
Voisittehan te klubinne kanssa yrittää saada vaikka ilmaisia lentoja? Jostain itä-Siperiasta löytyisi varmasti mahtavia ajomaastoja...
CapHorn
Pitäiskö perustaa klubi?Lainaus:
Originally posted by Pelotón:
Heh. Mulla on myös Aeroflot-paita ;) [/qb]
Sponsori on kai itsestäänselvä, jos kohta voi olla vähän niukkaa toi tuki... [/QB][/QUOTE]
Klubi olisi kolmihenkinen, Zetorilla on myös samanlainen edustuspaita [img]smile.gif[/img]
Onneksi meitä ei ole kovin montaa enempää, AVTOBA3 ei sponsoroi meille kuitenkaan tila-autoa...Ladan mallisto on nimittäin sen verran kapeaksi valikoitu :D
IHMELAPSI
Kai se "klassikko"-Ladan Kombi-malli tila-autosta käy...Lainaus:
Klubi olisi kolmihenkinen, Zetorilla on myös samanlainen edustuspaita [img]smile.gif[/img]
Onneksi meitä ei ole kovin montaa enempää, AVTOBA3 ei sponsoroi meille kuitenkaan tila-autoa...Ladan mallisto on nimittäin sen verran kapeaksi valikoitu :D
Jos niitä nyt vielä jostain löytyy. Vaikka en epäilisi, vaikka jostain Äiti-Venäjän aroilta löytyisi joku unohduksiin jäänyt varasto, jossa olisi jokusia tuhansia kappaleita kyseisiä kulkuneuvoja.
Tuskin löytyy sellaista varastoa, ovathan toverit jo putsanneet liiat Ladat Lapuaa myöten.
Heh. Ongelma ratkaistu :D
Tila-Laatokka
Mutta tuohan on limousine!