Perinteistä Tupalenkkiä La 30.5 klo 10. Keliennuste näyttää sopivalta. Joku 120-130km lenkura
Printable View
Perinteistä Tupalenkkiä La 30.5 klo 10. Keliennuste näyttää sopivalta. Joku 120-130km lenkura
Reippaasti reittiehdotuksia tänne! Itse en enää kehtaa...
Mulla on reitti päässä, en vaan ehdi tekemään sitä tänne. Muitakin esityksiä otetaan vastaan, voishan sitä joskus mennä kahville
muualle kuin Karkkilaan, vaikka siellä onkin hyvä kahvila.
Tiedän IP natsaako. Voin reitittää, mutta sopiiko aavistus pitempi eli 150-160?
tossa ehdotus : http://ridewithgps.com/routes/8036312
Hep, olisko ketään lähdössä sunnuntaina klo 9-10 seuraksi vähän maltillisemmalle lenkille vaikka ~27-28 km/h ja 120-130km?
Moi, minä voisin tulla ainakin peesaamaan! Rakensin tuon reitin muuten tuonne niin halukkaat voivat halutessaan tallentaa sen gps-seurantalaitteisiinsa. http://ridewithgps.com/routes/8125210
Kiva jos tulet mukaan. Minun puolestani voimme ajaa vähän rauhallisempaakin vauhtia kuin tuo aluksi kirjoittamani 30km/h, jos se sopii paremmin muille. Itse reittiä piirtäessäni ajattelin kiertosuunnksi myötäpäivää, mutta voisihan tuon ajaa tuohon piirtämääsi suuntaankin. Tulisipahan ainakin ajettua osa teistä kerrankin toiseen suuntaan.
Kiitos kp63 ja kumpp vauhdikkaasta Tupalenkistä!
Kiitokset Espoon lenkkiporukalle ja Timolle reittispeksistä vielä täälläkin. Mahtava lenkki, tasainen veto, uusia maisemia ja jos en ois omaa hölmöyttäni ajanu jalkoja ekalla puoliskolla spagetiksi oisin varmaan takasin päinkin jaksanut istua enemmän vedossa :D
Keskari meillä tais olla karvan yli 28 kun tultiin tuvalle takasin. Jos ensi sunnuntaina on lähtijöitä ja saan siskon hoitamaan tyttöä lenkin ajaksi niin olen ehdottomasti mukana.
PS. Jatkossa ajelen noi matalalla kadenssilla pyörittelyt ja "voimatreenit" omilla lenkeillä niin teidän ei tarvii mun takia alkaa himmaileen mäissä :D
Kiitos omastakin puolesta, hyvä lenkki oli!
Huomenna mahdollisesti iltalenkkiä: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...42#post2384242
Sunnuntailenkki 7.6.2015 klo 10 Bembölen kahvituvalta. Suuntaa-antava reittisuunnitelma (myötäpäivään), kahvitauko Siippoon Nesteellä. Keskinopeus asettunee kategoriaan "vajaa 30".
Mukana ollaan. Ohessa vielä navigaattoreihin: http://ridewithgps.com/routes/8224079
Jos oikeasti maltatte pitäytyä tuossa vauhdissa sunnuntaina, taidan tulla mukaan. Nimim. oikeasti PK:ta hakemassa.
Alustavasti tulossa sunnuntain lenkille perässäroikkujaksi.
Kiitos lenkkiseurasta.Rengasrikko tuli ja paikkalitkulla sitä yritin paikkailla. Pyörällä pääsi ehkä noin 30km sen jälkeen etenemään mutta lopulta noutaja tuli ja piti soittaa maitojunakyyti kotiin. Litku oli tukkinut paikat niin hyvin että uutta ilmaa ei saanut sisään ja silti ilmaa oli sen verran, ettei rengasta oikein saanut irti vaikka irrotti venttiilin ja jatkeen. o_O Kyytiä odotellessa aloin miettiä olisiko reikä tullut renkaan ja venttiilin väliin. Röpelöisellä ja tärisevällä tiellä tuntui että ilmaa katosi mutta tasaisella tiellä rengas rullasi ihan hyvin olosuhteisiin nähden.
^Eiköhän se selviä kun kotona saat renkaan lopulta irti.
Itse pääsin vielä kakkoslenkille Siippoon Nesteellä käymään kun jätin pankkikortin sinne. Ei ollut muuten eka kerta.
Teillähän on ollut vaiherikas lenkki. Ite en uhosta huolimatta päässyt mukaan kun onnistuin saamaan yläselästä fasettinivelen paikoiltaan tytön kanssa leikkiessä. Oli taas aika kovaa tuulta tarjolla. Tai ainakin nuo puut heilu sillä tavalla kun ikkunan läpi sängystä niitä katselin :D
Tuulta riitti kyllä hyvässä ja pahassa. Välillä mentiin reilusti yli speksatun nopeuden ja välillä sitten ei. Ehkä joku myös saattoi innostua vähän jossain kohdassa. :p
Pahoittelut vielä omasta sähläämisestä. Ehkä tässä pitää pientä varustepäivitystä pohtia. Esimerkiksi onneksi kanssamatkustajalta löytyi metallitikku jolla sai paikkalitkkupullon tökättyä auki.
Kiva lenkki vaikka koivet oli ihan pökkelöt. Itse ei tullut liiemmin vedettyä joten iso kiitos vetomiehille!
Ja hei, joka jampalla pitää olla avaimissa kranaatinsokka jossa kulkee venttiiliadapteri ja jolla saa litkupullon tökättyä auki ;)
Kolme on ilmoittanut olevansa tulossa ja sääennuste lupaa lauantaille aurinkoa ja +23 astetta (tuntuu kuin +28). Lenkki ajetaan siis suunnitellusti. Vielä mahtuu väkeä mukaan ja voi myös ajaa alun yhtä matkaa ja oikaista sitten lyhyemmälle lenkille.
Nokkelimmat-pokkelimmat laskivatkin jo että speksi on 270 km / 9 h eli noin 30 km/h on vauhti suunnilleen, hyvissä olosuhteissa/voimissa enemmän ja huonoissa vähemmän. Tarkoitus ei ole katsoa keskaria kuin vasta lenkin jälkeen.
4-5 ajajaa on nyt lähdössä pitkälle ja kolme ajajaa oikaisee Karkkilan huudeilta takaisinpäin.
Sunnuntailenkki 14.6.2015 klo 10
Huomenna olisi taas tarjolla kahvittelureissu Inkooseen. Suunnitelma vastapäivään kierrettävästä reitistä olisi tämän näköinen. Vauhti edellisten viikkojen tapaan rauhallinen (eli keskinopeus alle 30 km/h). Jos ennustetut sadekuurot yltyvät todella rankoiksi, lenkkiä voidaan lyhentää.
Olisko juhannuksena lenkkiseuraa Espoossa samanhenkisille lenkeille mitä Timo Viitasalo on speksaillut?
Perinteinen juhannuslenkki taitaa osua torstaille. Varmasti ensi viikolla tänne joku laittaa enemmän infoa siitä
EDIT:
Tämä PERUTTU. Ennusteiden mukaan sataa ihan kunnolla ja lämpötila 11 astetta. Siirretään juhannuslenkki ensi tai seuraavalle viikolla jos vaikka silloin tarkenisi paremmin.
Juhannus-aatonaattona 165 km iltalenkki:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...27#post2389827
Tuvalta lähti 10 iikoolaista ja yksi veivaaja. Kuusi iikoolaista erkani Vaskijärvellä lyhyemmälle ja viisi kuskia ajoi speksatun reitin. Osan matkasta oli hieman vastatuulta ja viimeisellä etapilla pari rengasrikkoa mutta kaikki pääsivät lopulta ajamalla kotiin saakka. Vetomiehillä oli jalkaa joten keskariksi muodostui lopulta 32,7 km/h ja lenkki näin 45 min suunniteltua lyhyempi. Kiitos mukana olleille!
Oman vähäisen kokemuksen perusteella olen havainnut, ettei näihin yleisluontoisiin kyselyihin saa tällä palstalla juuri mitään reaktiota. Paremmin vastauksia ja ajoseuraa saa kun laittaa suoraan oman ehdotuksen ajankohdasta ja reittispeksistä. Tämän vuoksi ehdotankin, että huomenna sunnuntaina 21.6.2016 klo 10 voisi lähteä koettamaan uudestaan tuota viime viikon Inkoon keikkaa
Lainaus:
Huomenna olisi taas tarjolla kahvittelureissu Inkooseen. Suunnitelma vastapäivään kierrettävästä reitistä olisi tämän näköinen. Vauhti edellisten viikkojen tapaan rauhallinen (eli keskinopeus alle 30 km/h).