Työmatkat tänään pidemmän kaavan kautta pari tuntia niin kehtaa mainita.
Printable View
Työmatkat tänään pidemmän kaavan kautta pari tuntia niin kehtaa mainita.
Rapian 70 kilsaa crossarilla, suvikumeilla ja kepoisimmilla maantiekiekoilla naatiskelin. Eka ja vika kilsa on tätä savi/vesi/soraränniä johon oikeesti 30millinen kumi uppoo oikein mukavasti. Aina tähän vuodenaikaan miettinyt että aito cyclocroskisabaana. Jos tommosessa kelissä joutusin oikeesti kilpaa ajamaan niin sikäli kuin maaliin pääsisin niin mulle pitäis tilata Monoselta haku-auto.
Äsken 2h23min.
Eilen pari tuntia trailipaukutusta...
Pidennetty työ ja -matka-ajelut sekä perään vajaa viisi kymppiä krossarilla maantietä ja hiekkaa.
Äsken vuoden ensimmäinen lenkki maantiefillarille. Piti käyttää tilaisuus hyväksi kun kelit on kohdallaan.
äsken (kotiovelle klo18) 2h19min maantielenkkiä auringonlaskun / sateen ennen . Just kotisuoralle tullessa piskotteli ekat pisarat, joten olipa hyvin ajoitettu kotiintulo ja lenkin pituus :)
Äskön kävin polkuja ym..teitä..!:)
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Vuoden eka lenkki uudella trifillarilla, ajoasentoa säädellen. Kyllä vaan veti hymyä naamalle kun pääsi vetelemään slickseillä myötätuuleen, vauhdinhurmaa sanoisin!
Eilen säätö lenkillä ja tänään ensimmäisellä kunnollisella maantielenkillä tänä vuonna. Vajaa pari tuntia, hyvältä tuntuu uusi pyörä.
Tänään 37km duunimatkaa.
Töistä vähän mutkan kautta kotiin. Parisen kymppiä.
Vedin kärryä eestaas. Huomattavasti mukavampaa, kun ei ole sohjoa maassa.
Äsken 1h50min.
Aamulla 3 tuntii ja sitte saunaan.
110km yllättäen lähes koko matka vastaiseen
Äsken rapiat 60km ja 2h20min maantiellä.
Päivällä kävin polkuja oli liukastakin..mut enimäkseen sika kivaa !:)))
Äsken pari tuntia metsässä rymistelemässä..
Eilen pari tuntia. Harvemmin olen ollut yhtä märkä. Läskipyörän renkaat ovat loskakelillä varsinaiset kurasuihkut.
Aiottu Vehmeri hyytyi Vartialan kahvitteluksi. -3C ja suora 8 m/s vastainen Kallansilloilla lyhensi matkan nopeasti. Kesämekko oli liian kevyt näille keleille.
Torstaina porukkalenkki ja tänään lumessa möyrimistä.
Äsken. Bongasin eilen Keski-Uudenmaan kuvarastin, mutta ei ollut kameraa mukana. Sisäinen palo ajoi tänään lenkille rastinhakuun. Keli oli ainakin parempi kuin eilen.
Tänään 39km. Toinen lenkki sitten Lokakuun 2013. Edellinen Tammikuussa.
Onneksi ei tullut paljon porukkaa vastaan. Oli kyllä NIIN raskasta. Pääsääntöisesti kevliä, mutta Espoon keskuspuiston kalliobaanalla piti kahdesti pysähtyä pariksi minuutiksi tasaamaan hengitystä kun kunto on ihan kuralla :)
Tänään runsas 3 tuntia ja tuntui tuulevan vastaan 3 tuntia ja 2h 40min jälkeen loppui puhti tyystin ja ns apukone tasoisella voimalla etenin huonoin jaloin mentaalisessa mennään kotiin ja antaa keskarin tippua eikä edes kotona ole keskaria tunnelmassa… Niin ilmeisesti tuo kukkapyöräorvokki tuli kotikonnuilla vastaan aivan hirveällä kadenssilla mummonpyörällään ja katsoi minua kadun yli säälien ;)
tänään töitten jälkeen 1h27min crossarilla pikkutiestöjä ja hieman klv:tä .. Kiva pikku pakkanen ja aurinko paistoi, kun tuulikaan ei hirveesti vastustanut niin olipas vain hyvä fiilis :p
tänään työmatkat maasturilla metsäpolkuja pitkin n.30km...
Kolme tuntia krossia mm. Sipoonkorvessa. Aika eeppistä möyrintää, olisi saattanut jäädä huonommilla jaloilla tekemättä.
Iltasella 20 lenkki maantienlaitaa. .nastat oli tarpeen..!:)
Eilen yritin vähän käydä maastossa möyrimässä ja kyllähän sitä eteenpäin pääsi, vaikka menomatka nälköölle harjun alla oli aika neitseellisessä kunnossa. Paluumatka harjun päällä oli melko hyvin tamppaantunut niin sai jo vähän vauhtiakin mukaan.