Hyvin kesti Tahkolla takanakkina 120km ja edessä oli pari kesää ajettu 2.25 Roni. Jos jää hyllyn koristeeksi niin voin lunastaa.
Vesku
Printable View
Ei se pituus ja se kesto, vaan miten sen käyttää!
Vain pari kertaa olen päässyt "ottamaan härkää sarvista".
Asiasta porukan paitoihin. Saataisiinkohan Bad Bull sponsoriksi? On se vaan komia paita:
http://i693.photobucket.com/albums/v...ILAND/10-1.jpg
Tuli tuommonen reilu 8 viikkoinen "herätyskello" taloon
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...9&d=1342635965
Aikasin siis jo valveilla oon mä, oisko 8 aikaan lähtijöitä pitemmälle lenkille esmes Jpää-talma-bisajärvi-viirilä-nmäki-lkorpi-savio-kerava-jpää kiemuralle?
Kilsoja n 60, aikaa varmaan 6h. Evästä ja juomaa reppuun ja korvakkeita( 2 jo tänä kesänä mulla), kahviloita ei taija montaa osua reitille ennen keravaa.
Maalikaupalta lähtö, retkivauhdilla. Tässä ainakin 1 vaihtoehto, laitelkaa viestiä jos lähtijöitä, en malta 10 odotella, meen johki jo sit kuiteski aikaisemmin.
Tai sit joku muu aikasempi lenkkilähtö,ehdotuksia?
Minä kuulemma haluankin ajaa jo tänään. Olisko ketään lähdössä tuossa tunnin-parin päästä poluille?
Söpö koira, ihan kuin meidän oma pienenä viitisen vuotta sitten.:)
Mua kiinnostaisi ehdottamasi lenkki, mutta onko ihan pakko lähteä klo 8? Tänään olin maantielenkillä ja sielläkin aina valitan, että onko pakko lähteä jo klo 9. Edes klo 9.00??? Ei osaa mennä nukkumaan ajoissa, ei varsinkaan lomalla.
Kysyppä "itseltäsi", että haluaisitko ajella myös huomennakin johonkin aikaan?;) Tuntuu tuo kello kasin lähtö ja kuusi tuntia ennen yövuoroa vähän aikaiselta/pitkältä. Kello 10.00 tai sen jälkeen tapahtuva lähtö ja 2-4 tuntia lähialueilla sopisi minulle paremmin.
Jukka, ei ole tarkoitukseni olla hankala. Jos sun lenkkisi lähtee klo 8, niin sitten sanot niin ja mukaan tulee kuka haluaa klo 8. Se, joka ei halua/ehdi mukaan tekee mitä tekee. Olisin siinäkin tapauksessa varmaan yrittänyt herätä kahdeksaksi.
No, jos tämä hieno idea on nyt peruttu, niin sitten maalikaupalta klo 10.
Kympiltä tulen kaupalle. Aikaa ajella on:)
Olisko huomenna maanantaina johonkin aikaan lenkkiseuraa? Mulla ei ole aikataulua mutta ehkä mieluummin aikaisemmin kuin myöhemmin.
Tuli viime sunnuntain lenkillä puheeksi, jotta pitäiskö mennä ajamaan taas Seitsemän veljeksen lenkki. Olisiko lähtijöitä? Ehtisikä Heccu mukaan, niin että suunnistus olisi taatusti varmoissa käsissä?
Tänään lenkki seuraa tarjolla. Kaupalla olisin 17:15 rauhallista menoa 90-120 min..
en ossoo vielä sanoa mutta ens su mahdollisesti kävis mutta lupailee sateita. su 12.8. on vielä vapaana mutta sitten menee jo syyskuulle.
tuli heti mieleen että vois ajaa toisinpäin niin tuntuis vähän erilaiselta.
jk luulen että kukaan MTBJpään porukoista ei ole ollut niin paljon eksyksissä kuin minä :o.
Keskiviikon yhteislenkki, jos ketään nyt kiinnostaa: http://www.sports-tracker.com/#/work...406c50reg1ofiq
Kyllä näitä katellaan ja koitan laitaa jotenkin vielä muistiinkin, yksin jos ajelee niin on hyvä kun on näitä arkistoja mistä kattelee polun pätkiä:)
Mannin metsässä pitäs käydä sahan kanssa kylässä, sain kivan lisälenkin joka käy ihan kaatopaikan reunoilla, mutta ainakin 8 tukkia hidastaa menoa.
Ehkä kaverin puusavotan jälkeen saan lainaan partneria jolla onnistuu...