Kiirusta pitää, ei pysty sopimaan aikatauluja. Testipartsit vanhaan ratsuun pitänee saada näkyville v-lopun aikana...
Printable View
Kiirusta pitää, ei pysty sopimaan aikatauluja. Testipartsit vanhaan ratsuun pitänee saada näkyville v-lopun aikana...
Viikonloppu tulossa, ajamaan pitäisi päästä... Sunnuntai näyttäisi olevan parempi päivä kelin puolesta, maybee S-korpi sunnuntaina.
Su päivällä syväojan lenkuraa tarkoitus pyöritellä alkaen noin 14:00
Su -ajoon ehkä 50/60 -tsäänssit räkäisyyden asteesta riippuen.
Setätori.fi:
- Järeä jäähdytinkone kotiin/konttorille, 250e
- Parisängyn pääty metallihässäkkä harmaa, vie-pois-0e
- Ne halavatun Foxin alajalat, satasella vaikka?
Alustava ehkä, plussaa ihnimillisestä starttipaukkuajasta. Meille tulee viikonlopuksi bokseritytsy lainaan joten ihan satavarmaksi ei vielä pysty lupaamaan. Süväojalla ei ole räkää, mutaa muistaakseni kyllä. Ja niitä pitkiä loivia alamäkiä riittää :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti mutanaama
Hö, me I like sleeping, especially in my Molly's chamber.
Helteellä jäähdytys käyntiin ja porukka pihalle. Illalla enää +25-26 sisällä, laite kiinni ja porukka sisään ja nukkumaan. Ilman laitetta oli pitkälle yli kolmenkympin lämmöt entisessä kämpässä, nykyinen jurtta ei lämpene samaan malliin.
Jaaha, nyt mää tanssin viikonlopuksi sateen viemällä duunirätit narulle kuivumaan. Saas nährä tuleeko rakeita....
Onhan siinä punkanpäädyssä integroituna telineet ja kiinnittymispisteet käsiraudoille, kalialle, kutittimille ja televiissorille?
Täällä ei ole vielä ilmaantunut kauheeta tungosta mun huomiselle S-korpi lenkille, lähden silti n. kl. 10.00 (+10min) Kuusijärven parkkikselta, ajan sen minkä ajan, 2-5h riippuen fiiliksistä.
Kohtuullinen ehkä skorvelle. Jos vain saan itseni aamulla liikkeelle ajoissa.
Yes, klo 10 Kuusijärvi.
Thänx herrat. Olipa hyvä lenkura, tuli ajettua aikalailla oman suorituskyvyn äärirajoilla, mikä tekee välillä oikein hyvää. Vettä ja kuraakin oli riittävästi.
Vielä ei menty ihan suorituskyvyn äärirajoilla, mulla oli vielä käyttämättä n.30cm reiden mitasta tunkattaessani suossa :), muuten oli taas ihan parhautta.
Syväojalla oli uusia pätkiä ja muutama uusi ennen ajamaton ylämäki. Ja hirvikärpänen.
Tattis,sopinee päivän teemaan.Xtempore startilla lähdin mukaan kun sain siirtymäkuljettimen käyttöön.
Oma saldo: 1 kpl onnistumisia eikä teipattu nilkka juurikaan vihoitellut kun ymmärtää jättää muutaman spotin väliin.
Noudettua Karponiloksuaihiota mallailin lenkin jälkeen. Etuloksu tuottaa päänvaivaa sillä Jones/Bud combolla on minimaalinen tireclearance.
Huomenna väsättävä kiinnikkeet ettei tartte pläsi ja perse kurasta märkänä ajella.
Jep hyvin ajettu lenkura, vaikka mä vähän noita siirtymiä siihen säädinkin. Mut metsätunteja tuli kuitenkin sen 2,5 ja siirtymillä kului vain puolisen tuntia.
Viittä vaille olin mukana mutta päätin jäädä parantelemaan nuhaa vielä täksi päiväksi. Lenkin jälkeinen huolto kuiten käynnissä normaaliin tapaan, kai tästä pääsee joskus irti.
Lähirautakaupassa käyminen alkaa tntua jo kovinkin kotoisalta, pitäis ehkä opetella kirjoittamaan niitä muistilappuja vaimitänenytoli.
Moikka! Oliskos teillä innostusta ajella hieman pidempään tulevana sunnuntaina, kun alkaa vihdoin täydelliset ajokelit? Asustelen Myyrmäessä, ja minulla ei autoa käytössä, mutta jonkunlaisen siirtymän pystyn tietty polkaisemaan. Klubista ei oikeen ajoseuraa nykyään näytä irtoavan!!! Ja itsellä "retkifiilis", eli pidemmän ajon kaipuu sadekauden jälkeen..Itse osaan reittejä pidemmälti vain Olarista länteen ja etelään....
P.S. Oli muuten tosi kiva se ajo, jonka Pahis veti taannoin, ja jossa olin ekaa kertaa mukana. Täysin makuuni reitit, seura ja vauhti!!!
Katotaan ny, sunnuntai on mulle eka vapaapäivä viikkoon ja lauvantai menee koiratessa (piirimestaruuskisan hakukoejärjestelyt on meidän hakulaumalla). Jos jaksaa sunnuntaina niin sit jaksaa. :)
Sunnuntaista oli varovaista puhetta, suottais olla, että nuuksion suuntaan olis yksi vetäjä olemassa. Hää varmaan siitä ilmotteloo. Mulla vielä arpoo, koiruus vaatii aamusta huomiota, eli joskus noin 11:00 pääsis liikkeelle. Muuten alkaa jo olla petikon-keimolan seutu niinku hallinnassa, mutta tyttökallion polut hakee muotoaan. Jos mää olen vaikka vetovastuussa su rauhallisella lenkillä alkaen petikon abc:ltä, jonkun 4h vois ajella ja ettiä se tyttömäkikin. :) Mikään ei estä sitten piipahtamasta vaikka keimolan radalla ravassa rypemässä tjsp..
Mä juodun valitettavasti skippaamaan, kun on tullu lupauduttua TeeDeeHooHon. Ens viikonloppu on myös nougou kun on tuo Tough Viking juoksu tapahtuma ja sitä seuraava on taas CCG:n ajoleiri, mutta syyskuun lopussa on sitten aikaa maastoretkeilyyn:).
No kun ei tuonne ole kukaan mitään huikannut, niin sopiiko että huomenna startataan meiltä kello 11:00, ajellaan vähän samanoloinen lenkki ku viimeksi.