Jos joku on lähdössä 10-11 tulen mukaan.
Printable View
Jos joku on lähdössä 10-11 tulen mukaan.
Kukas keltatakki tuli härkätiellä myötäpäiään kiertäen vastaan noin klo 9:30?
http://images.tapatalk-cdn.com/15/05...8553c1ab5c.jpg
Tätä lajia tänään.
Viikonloppuna näin ekan maastoyksipyörän ja sehän olikin hieno peli. Pitänee laittaa tilaukseen.
Moro.
Oisko ollu innokkaita/ketää vapaalla huomen aamust kiertämään Aulangon reitti?
Moro, ei nyt sentään jo aamusta :p
Mutta tänään iltapäivästä olisin itse lähdössä tutustumaan reitiin sään salliessa.
Nyt ainkin paistaa vielä aurinkoa ja Foreca lupaa suht hyvää myös iltapäiväksi.
Klo 1700 olen Aulangon parkissa. Tuutko / tuleeko jo messiin?
Voisin lähteä, jos mahdollista startata klo 17:30. En millään töiltäni ehdi tuohon klo 17 lähtöön. Oisko mahdollista pykälällä myöhäistää?
Mä voisin koittaa tuota 17:30 lähtöä myös. Vielä on illan ohjelma hieman epävarma.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kyllä mulle käy 1730 myös. Varoituksen sanaa etten oo sit kertaakaan reittiä vielä ajanut, eli tutustumiskierros minulle. En oo varmaan myöskään ihan nopeimmasta päästä.
Ei hätää, mä oon kans rapakuntoinen ja vielä sprintteri. :D
:-) Missä porukat yleensä tapaavat? Aulangon parkissa? Heikkilän parkissa? Aulanko hotellin parkissa?
Itse meinasin menää Aulangon parkkiin kyll
Kylpylän edestä on hyvä lähteä
Aulangon MTB-lenkki heitetty ja jalat sen tuntuset. Ei ollu aamuruuhkaa poluilla. Hienossa kunnossa on reitti, mitä nyt muutamassa mutakohdassa joutu jalkautumaa (tosimies vetää vauhdilla). Illaks töihi, siitä tämä aamuinnostus. Ajointoa myös iltaryhmälle;)
Oukei hieno homma. Tavataan siis 1730 kylpylän edessä...ääh jossain mutta eiköhän pyörineen tunnisteta toisiamme :-D
Kiitos Saimou83 :-D
"King for a day, fool for a lifetime"
Mulla punavalkoinen TREK:in MTB, ja kullanvärinen Skoda Fabia farmari.
Minäkin taidan lähteä mukaan. Olen 17.30 kylpylän edustalla.
Kiitti pojat silmiä avaavasta kokemuksesta. ;-D Saakeli kun on päästänyt itseään näin huonoon kuntoon. Huomenna omalla ajalla uudelleen polulle.
Ajat vaan rauhallisesti. Ja ehkä on hyvä ottaa pieni lämmittely ennen mäkiä. Ne alun mäet ovat oikeesti aika raastavat. Niistä kun selviää niin alkaa hauskanpito :)
Keskeytys tuli minullekin kun suohirviö hyökkäsi takavaihtajan kimppuun ja katkoi korvakkeen sekä väänsi vaihtajan solmuun :(
Juu kiitti vaan lenkistä, hyvä että Juniperkin selvisi kotiin kalustohäiriöstä huolimatta. Otso222: ota pieniä askeleita kunnon kanssa, ei ole järkevää koittaakaan alkuun rykiä esim. tuota Aulangon kisakierrosta. Aja sillain mikä tuntuu sopivalta, vaikkapa nyt ihan 10km alkuun (alle tunti), näitä ehkä pari kertaa ja siten ettei mene lähellekään piippuun saakka. Sitten pari 1,5h lenkkiä kun on vähän kroppa tottunut ja sitten oman fiiliksen mukaan, jos jaksaa jo painaa sen 20+ kilsaa. Ja ihan normaalisti oikea-aikainen ruokailu ja lihashuolto tuohon, sekä lisäksi nestetasapaino kohdilleen. Vettä on päivän aikana vaikea juoda liikaa :) Kyllä se siitä lähtee, rauhassa ja ajan kanssa vaan!
Onko aamulla moottoriradan puomilta maantielenkille lähtijöitä vaikka klo 10.
Aikaa olisi ollut, mutta ainakin tällä puolen kaupunkia alkoi just satamaan.. pitää kattoa uudemman kerran iltapäivemmällä, ainakin ilmatieteenlaitoseksen mukaan kelin pitäis parantua kunhan sade on mennyt ohi.
ok. laita viestiä kun oot lähdössä
Vähän lyhyt varotusaika, mutta jos nyt klo 14 puomille kaikki kerkeis jotka haluaa hissukseen ajella pikkusen.. esim joku sovellettu turengin kierto tms, oikeasti kevyttä.. laiska fiilis.
voin tulla mutta en ihan kerkee klo 14 mutta 14.15 sopii
Huomenna klo 10:00 lenkkiä?
Huomenna ei kyllä uskalla lähteä lenkille, ainakaan aamusta.... Illalla varovainen ehkä
Maanantaina kuudelta Vaakunan rannasta maastolenkkiä?
Saavun paikalle