Kyllä tänään tuli. Ei edes tykkitien "lammikossa" vettä.
Printable View
Kyllä tänään tuli. Ei edes tykkitien "lammikossa" vettä.
Tänään ei nähtävästi tarvii edes haaveilla [emoji14]
Oon aulangontiellä tulossa sinne jos maltatte.
Täällä ollaan. Vähän sateista kyllä. :D
Hyvä kierros oli ja pääsäntöisesti ei satanut ainakaan paljoa.
Melko mäkinen reitti. Yks kierros riittää mulle Aulanko MTB:ssä.
Hyvää settiä. Ei harmita yhtään, että päätin viimehetkellä lähtee mukaan. Kiitoksia lenkkiseurasta ja pian uudestaan.
Tänään maantielle kuuden maissa?
Sen verran hiljaa ettei kovasti hengästy.
Ajattelin 17-18 väliin lähteä lepposalle maastoilukierrokselle. Kahvitauolla tietysti. :D Suunta kait johonkin parolaanpäin, voi sitten tulla sieltä jotain reittiä takasin..
Mut on helppoa puhua ympäri. Missä nähdään?
Puomi käy. Oisko 17.30 paikkeilla?
Sopii hyvin.
Minäkin voisin tulla mukaan. Tulen 17.30 puomille.
Kiitos lenkkiseurasta. Tuli opittua paljon uusia hienoja polkuja ja kelikin oli mitä mainioin.
Hieno lenkki. Ennakkoarviosta tosin matkaa kertyi n. 20km ylimääräistä ajateltuun, mutta niitä sattuu ;) Keli suosi tällä kertaa. Kokonaismatkaa kertyi reilut 48km, eli kelpo matkakin. Vielä kun tuo rapakunto antaisi periksi...
Onko porukkaa menossa lenkille tänään (maantie/maasto)?
Mä menen Aulangolle kiertämään reitin läpi, mutta siinä tulee samalla siivouspalvelu eli pysähtelyä luvassa. Ja muutenkin hissukseen.
Tavoitteena olla noin kahdeltatoista kylpylän edessä ja siitä lähtö.
Mä olen myös tulossa aulankoa kiertämään.
Tulen kylpylän eteen norkoilemaan
Sent from my iPhone using Tapatalk
Taidan minäkin sitten mennä kiertämään mtb-reitin, mutta pääsen perhevelvoitteiden takia liikenteeseen vasta päivemmällä klo 14-15 maissa. Tarkastan sitten kuinka hyvin siivouspartio on tehtävänsä hoitanut :)
Ai kappas täällä olis ollu maantielle seuraa.. Just tulin härkätieltä, pari muutakin oli sitä kiertämässä. Hemmetinmoinen etelätuuli
Kyllä oli taas mukavaa kiertää Aulangolla. Ylämäkeä ei tullut tarpeeksi yhdellä kierroksella niin piti sitten vielä tornille nousta munkkikahville :)
Hyvin oli reitti siivottu :). Hienossa kunnossa näkyy rata olevan.
Mä voisin lähteä klo 10 aikoihin 2-3h, myöhempää ei kerkeä.
Neljän jälkeen olisi myös maastoa tarjolla :)
Ehkä myös sotkun munkkia.....
Moottoriradan puomi on aika vakio
Jos joku on lähdössä 10-11 aikaa olen mukana