Viikonloppuna vois ottaa petikko-keimolalenkin uusiksi. Lähtö vaikka kello 11:00 petikon ABC:ltä.
Printable View
Viikonloppuna vois ottaa petikko-keimolalenkin uusiksi. Lähtö vaikka kello 11:00 petikon ABC:ltä.
Siis LAuantai?
Juu, lauantaina, miten mä sen unohdin??
Tanssinko rakeita ja?
Hmmm.. Minä voisin lähimpänä asuvana mennä ja tempaista ensin ja niputtaa jalat pitkillä nippareilla.
Just mietin, että Shimu vois keksii jotain muuta tekemistä. Alkaa kyrsii tää sade.
Hep, täällä naapurissa asuvana olisin muuten hoitanut jo asian mutta saan selän vasta perjantaina kuntoon joten singon kantaminen ei ole onnistunut...
Pitäis valaa sille perkeleelle betonimonot reiteen asti.
Milläs mää sit sitä lunta talvellatanssin? Kesällä on hyvä harjotella kun ei tartte kolaa pihaa puhtaaks.....
Onkos ketään tulossa huomenna petikon abc:lle?
Onk huamenna jo lauvantai? Täällä on just hyvä kankkusen rakeltelun pohjatyö käynnissä... Eikunsiis koko viikon on herätyskello kieakunu 0445 niin edes jonain aamuna vois vähän nukkua.
Jos lähtöä vähän myöhästäis, vaikka 1300?
Nimim.
Rekkulenkillekin
Jahas. AGP ja Bubioniin huomenna. Ennuste lupaa viikoksi tasaista ~29 asteen puolipilvistä keliä.
Toinen kattaus kello 13:00, lähtöpaikan voi valita ite, vaikka keimolan länsipuolen neste. Mä lähen kuitenkin himasta siinä kympin korvilla ajamaan siirtymää.
^voisin tulla junppaamaan. Ankee monitorintuijotus ja tyhjänsinkoiluviikko takana. Jos ei muut kilju jihhuu, niin voin tulla Deepditchin korpeen myös, kaikki käy paitsi tanhuta en osaa...
Ööö siis minne ja milloin saa tulla häröilemään?
Lähetään Petikon ABC:ltä huomenna kello 11:00, mut jos joku haluaa ajaa pidemmän kaavan mukaan, niin voidaan lähtee meiltä kybältä ja ajaa siirtymä aabeeceelle mahdollisimman huonoja polkuja pitkin, kuitenki nii että tunnissa ehtis ajaa sen 12km.
Onks Sherwoodin Zetalla kyytivä (vai miten aikaisin lähet siirtyileen, kun et kuitenkaan kestä kelvejä ilman näppylöitä)?? Eli kouk kaanko mukaan?
Mutis uskoo vieläkin jatkuviin loiviin alamäkiin aurinkoisilla kangaspoluilla, tai touppinkiin, jos meinaa sysihuonoilla poluilla 12km/h :D
Asfalttia ja hiekkateitä pakolliset 5km nostaa keskaria matkantekijälle, mutta aina ei voi voittaa :)
Thnx autosiirtymä kelpaa ,meitsin parkkiksella klo??
BTW,Oliko ylimääräisiä 3.8 120 tpi Larry rengasta tyrkyllä?
Just sitä ei ole,
*Tästä kohtaa poistui mahtolause Mutiksen rengasvarastosta* Rynnätäkkö Syväojalle kympiks vai Petikkoon klo ykstoista? Eli 0925 tai 1030...
@zipo: Mä tuun teille 0920, eli sun kello on silloin jo 0925 :) Soita aamusta, jos jotain kummaa. Tää rojahtaa nyt kuorsaamaan.
Mä voisin tulla aapeeseelle klo 11. Kaipais jo jotain uutta polkua. Siirtymäkään ei paha.
Nonni, tästähän tuli ihan oikea kinppalenkki. Hyvä me!
Mä heräsin jo klo :05,08 eli jotain Kummaa mutta en kuintenkaan katsonut soittamisen arvoiseksi asiaksi.Varsinkaan klo 05.15 vai olisko sittenkin pitänyt???
Järki kuiskasi hiljaa:"Kivempi tulla ja mennä siirtymät autolla"
Jeps kello on tahdistettu ja ajovermeet valmiina.Sääki varmaan näyttää hyvältä?
Sumppi pihisi just ja aamupala naamioituu kompostin uumeniin. Ois voinu olla vaikeaselkoinen vastaus viiden jälkeen, tokkopa tosta kuitenkaan hermostunut olis.
Juu, ei tänään fillarointia. Eikä sadetanssia. Eikä paljon muutakaan jaloittelua *piip*
Mitenkä se naulankanta nyt sitten osui....
Olipahan hyvä tapa viettää la-päivä. Liki viisituntinen maastohyrräily veti jo jalkoja pehmeiksi, mutta hauskaa oli koko rahalla.