Se on näköjään ihan sama mikä konkeli on alla kun on ajomies puikoissa! Mukavaa oli.
Printable View
Se on näköjään ihan sama mikä konkeli on alla kun on ajomies puikoissa! Mukavaa oli.
Ei niin nöyrää psyklokrossaria etteikö talven laiskotellut retromaasturikuski olisi joutunut nöyrtymään enempi. :)
Osa sedistä näyttää siirtyvän maastoajossa askeettisuuden puolelle. Ihanko vakioreittejä kippurasarvisella ja toinen vielä sinkulana ? Huh huh, musta ei olis moiseen.
Vakioreittejä, ylisuuria droppeja vältellen.
VPCX-henkäys on puhkunut setälaumaan. Hyvähyvä.
Jos Kuntsari viittisi uskaltaa kokeilla väärällä pyörällä väärään paikkaan niin yllättyisi hän, veikkaan.
Ehkä yks suurimmista harha-arvioista ikinä. Oli tänään PK-settiä kotoa Munkkikselle ja sit aikanaan takas. Se Munkkis-Munkkis -väli oli kyl jotain ihan muuta. Kaks kertaa meinas oikeesti lähtee taju. Tarvii hakee kirjat veks, muuten sun perään ei uskalla kukaan millään ;-)
Saattaa syyllinen olla yhtä lailla internetsin videot vaikka Ashtonin Martilta. Tai no lievästi sekaisinhan nuo hemmot on muutenkin. Peukku.
Pohjois Julästön maastopööräjä vastaantuli päiväkodin kohdalla kun Turbonuuskun kera kohti Hakumettää olin menemässä. En kehdannu tööttää tai valoja vilkutella :)
Tässä on suvi aikaa harjuutella ja syssyllä kun veepeeseeäksäily alkaa niin HC. ja Petjala viivalle. Mää tulen tekemään aaltoja.
^^Ei tietoa B:n 29-jutuista, mut onhan se myöntäny olevansa kurjisteluun taipuvainen yms...
Vielä pohjoisempana asustava, entinen naapurimmiäs oli kyseessä. :)
Myöhässä alusta asti joten ei tullut paljoa vilkuiltua eturenkaan ohi...
Juuuuu,
aikarauta oli paria minuuttia alle lähtöajan joten hää oli vissiin hiukan kiireessä.... Niinku määkin.
Tuo pyörätaituri M. Ashton teki kyllä kippuralla ihan mitä halusi, mutta minä en rohkene. Toista on näköjään noiden kahden nuoren setämiehen kanssa:)
*ärrinmurrin* Mullaki ois itteni kanssa tarpeeks vaikeeta, vaikkei kaikki hullua yllyttäiskään...
Jannen yllä oleva arvio vauhdin haarukoimisesta on aika toimiva.
Petjala näytti sen pyörän, sillon 33mm täyttä rengasta. Sitte luin foorumin läpi tuubirenkaista, niin nyt tulee 35mm hiilarikehät johon liimaan tuubit. joku sopivan kierorunko ja stonga, ynnä kemppilukko napaan.
Näillä eväillä nähään. Saattaa tulla enempi teknisiä pysähdyksiä kuin tänään.
:D Voivat olla alkuun myös ajoteknisiä. Eilisellä retkellä rengasrikkoja pierunkuorissa nolla, ei siis ihan huonosti.
Mun omalle äipälle terkkuja, se päivitteli jo joskus parikymmentä vuota sitten harrastuksen löydyttyä: "Minkä takia nuin löylyllyömään sakkiin piti lyöttäytyä matkaan?!"
Eikä parane näköjään Bässiäkään jättää ajatuksineen yksin, kun se näkee jotain kummallista. Onko kukaan kuullu jostain Pandorasta? Joku pelottava laatikko siihen kai liitty...
Missä kunnossa petjalan koivet eilisen jäljiltä? Hatun noston arvoinen suoritus oli kyllä!
Mä oon, oli todella hemaiseva laulajaneito ruotsinmaalta parikymmentä vuotta sitten. Miten muuten mahtaa kestää kiekot maastoilua ? Maallikko kuvittelee, että 32 mm kumit ei paljon vannetta suojaa ja koko ajan on snakebite vaanimassa, kun kivikossa ja juurakossa kippuralla pärräyttää partakarvat väristen.
Kumää Rostsekilla ja Strrräklerillä oon vääriin paikkoihin menny niin pauttia joka 3. lenkki menee ilman rengashommia. Aina etunen. Jos on vähän silmää, herkkä käsi ja hyvä tsägä niin no problemos. Multa puuttuu nuo kaikki. Mutkusitku hokasin että Strrggn keulaan menee 2" gumes (takana 42mm) niin vähän onni parani.
Kintut aika jees tällä hetkellä. Selkä ja ylipäätään koko yläkroppa hieman pieksetyn tuntuinen. Muttei mitenkään pahasti.
Ehkä jopa uudestaan...
Pandora on ihq... Mä en oo kurjistimella sannu kertaakaan kumia tussuksi väärillä poluilla polkiessani, painetta rimpuloissa n. 3baaria.
Määkivissiin ajan jtnkn väärin ku ei poluilla oo naruKnardit tai kaposemmatkaan tussahdellut. Ehkä ne kaik' oolykkat on varattu veli kmw:lle? :p
Taisin unohtaa sen ettei lyhytjoustolla ajeta niin paljon satulasta kuin kiikkutuolilla - välillä on pitänyt käydä tarkistamassa että satula tosiaan on vielä pyörässä kiinni eikä mun hanurissa vaikka se vielä siellä tuntuu..
Karma on mikä on. Siinä ei rimpuilu ja/tai vinkuminen auta.
Karma on siis niinku Unlucky Alf:illa
Nii mä sain tokan kumin tussuks aktiiviuran aikana, halo nanukkiin tuli 3x5mm reikä, ajovirhe, tiä sitten antaako tuo kumi anteeks vähemmän vai mitä. Emmä oikeesti edes vielä tiä mihkä mcarbonit tulee 😁
Enkä mä koska ne tulee ..ttu. :mad:
Ei huolta jos on kuljetusalan ammattilaiset asialla.
http://bloximages.newyork1.vip.townn...review-300.jpg
tip top sc 2000, tolla on tullut sukelluskamppeita liimattua jo vuosia
Mikäs yleiseturenkaaksi märkään maastoon, vaihteeksi joku muu kuin Maxxis? 26" reliikkikoko. Ibex, ErikoisTeurastaja tai joku muu?
Ja tässä kun sais aikaiseksi niin sitä takakiekkoa?
Juu löytyy hopella ja 440:llä 832 tjsp
nopeasti googlattuna täällä olisi jotain vaihtoehtoja: http://www.mbr.co.uk/products/tyres/...e-tyres-323130
Oma shortlist eturenkaaksi olisi varmaan jotain tällaista:
- Maxxis High Roller II 3C Exo (Oma lempirengas kun vielä 2 vuotta sitten täpärillä ajelin. kuiva-kostea-märkä yleisrenkaana hyvä. Toimii myös takana 3C tai 60a seoksillä)
- WTB Vigilante
- Onza Ibex
- Bontrager XR4 Team Issue
- Uusi Nobby Nic Trailstar?
- Specialized Butcher, vähän kuin minion mutta näyttäisi kuvioltaan pysyvän märällä paremmin auki
Yleisrenkaaksi valitsisin eteen ja taakse High Roller II. Eteen 3C exo, taakse 60A Exo.
Varmaan kannattaa huikata PaH:lle joka varmaan antaa parempia vaihtoehtoja. Eikö se oo testannut kaikki mahdolliset merkit ja mallit?
Duck google :)
Käyttökokemukset lähimetsistä kiinnostaa eikä ulkomaanelävien jorinat. :)
Onniwannin Apina on melkoisen mahtava eturengas märemmälle ja kuivemmallekin. Jonsei nyt kisakiitämistä harrasta.
Trailextreme-seos on tahmean pitävää. Vaikka ulkomailtahan tuo pitää tilata..
https://www.on-one.co.uk/i/q/TYOOCM2...key-26x24-tyre