Taitais löytyä romulaatikosta osat kahteenkin 26", mutta onneksi tuo siistin vihreä on liian iso runko.
Printable View
3T kiekoille vastine 580€:lla
FULCRUM 2019 Wheelset RACING QUATTRO Carbon Disc Clincher Shimano Black
RCZDMT
https://www.rczbikeshop.com/en_ue2/f...-94243944.html
ibikessa Lake MXZ303 puoleen hintaan.
Ihan vilpitön kysymys: oletko todella ostoaikeissa vai halusitko kiinnittää huomiomme sellaiseen seikkaan että kaikki pyöräliikkeet eivät ehkä varsinaisesti tavoittelekaan postimyyntiasiakkaita?
PS Vanhasta kunnon postimyynnistähän verkkokaupassa on kyse, vaikka luettelo on verkossa eikä asiakkaan tarvitse lähettää tilaustaan postitse tai soittaa lankapuhelimella.
On odotettava että ibike avaa liikkeen Nååntåliin
Ei läheskään niin outoa kuin se että jollekin ei ensimmäiseksi ja itsestään selvänä tule mieleen että liikkeeseen voi ottaa yhteyttä tai se että jollekin ostoskärryn kuvan puuttuminen on yhtä kuin ostomahdollisuuden puuttuminen.
Siis mun mielestä. Mutta sehän ei välttämättä johdu ainoastaan minun erinomaisuudestani vaan kokemustaustan erilaisuudesta. Mä voin esimerkiksi muistaa tehneeni ostoksia Signaturesta käymättä Tampereella.
Mutta jottei koko Fillarifoorumi olisi sitä mieltä että Firlefanz taas vain haluaa piikitellä jotain asiallista foorumilaista, niin lupaan tässä että mikäli Ibike ei suostu toimittamaan kenkiä Naantaliin(?) niin minä voin käydä puolestasi Lauttasaaressa, ostaa Laket (mikäli oikeaa kokoa on jäljellä) ja laittaa ne postiin. Mutta palautusoikeutta en voi luvata.
Kylläpäs taas meni laadukkaaksi pätemiseksi tämä keskustelu, tuttua fillarifoorumia.
No kyllä mullakin hetki meni tuolla ibiken sivuilla tajutessa että sieltä ei voi ostaa mitään (suoraan). Sama fiilis olisi varmaan, jos kävelisi sisään johonkin yläfemmaan ja aikansa siellä pyörittyään selviäisi, että kyse on showroomista, ei kaupasta.
Mutta tosiaan sitähän kannattaa soittaa kauppaan ja kysyä, onko tavaraa olemassa ja myyvätkö postimyynnillä. Tosin siinä tulee sitten helposti kaikenlaista kierrettä maksamisen ja muun kanssa.
Asiahan ei millään tavalla minulle kuulu.. mutta miksi nykymaailmassa tekisi ostamisesta vaikeaa kun kaikki voi olla vaikkapa mobiilistikin muutaman napin painalluksen päässä? Tarve päästä sössöttämään jotain omaa stooria (= henk.kohtaista palvelua) tms. :rolleyes:??
Pyhiä lehmiä ei tule arvostella.
Onhan siinä oma hommansa pyörittää verkkokauppaa vrt myydä hyllystä tavaraa (katalogi, maksuasiat, paketoinnit, postitukset, palautukset, tietotekniset seikat yms). Ehkä kauppias on asian punninnut niin että ei kannata ryhtyä jos sitä varten esim pitäisi palkata työntekijä, plus tuo Ibike vaikuttaa aika pieneltä operaatiolta jossa todennäköisesti raha tehdään huolloilla.
Ei ole kallis (139€).
Tekstissä on virheellistä tietoa, mainostetaan uutena mallina, vaikka Lakelta on tullut jo MXZ304. Toisaalta Larusta saa sitä jo.
Olisikohan tuo 303 hyvä välikelin kenkä, jos ostaa normaalin koon yhdellä sukalla ajettavaksi? Noin halvalla houkuttelee kovasti. Talvikenkänä tuo on taitaa olla jo legendan maineessa, ja ainakin väitetään täysin vedenpitäväksi. Onko liian kuuma nyt about +8 - 0 asteilla?
Koliseeko Lakessa klossit kävellessä vai meneekö nätisti pohjan muotojen suojiin?
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Taitaa uutuus mainostus olla jäänne siitä kun tuote on katalogiin laitettu kauan sitten [emoji3]
+8 asteessa itsellä paistuu noihin jalat. Olen lämminvarpainen enkä noilla nollakelissäkään ole ajanut kun on toiset kengät siihen keliin. Nollakelissä etenkin kylmäjalkaiset niillä kyllä hyvinkin ajelee ja varmaan +5:ssäkin. Eikös jotkut sano että näillä ei paljon nollan alapuolella tarkene. Eli varpaista riippuen [emoji3]
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Manitou Mastodon alessa...Huom! Tuotteen tiedot myyjän sivulla puutteellisia!
https://www.axevotech.eu/en/.t522
Itse ajelen Lake 303 kengillä yhdellä ohuella sukalla +5--10 asteen keleillä.
Se nyt sitten vähän riippuu miten mitoittaa ja käyttää. Kireä kenkähän on takuuvarmasti kylmä. Mulla on jalka noin 43 ja näistä kengistä käytössä koko 46, jolloin keskipaksu merinovillasukka sekä ylimääräinen lämpöpohjallinen istuu vielä mukavan ilmavasti. Näin toimien on ollut itsellä paras talvikenkä ikinä ja toimii hyvin -10 jälkeenkin. Erityisesti nopea puettavuus on kova sana näissä.
Ei tuossa mikään viittaa huijaukseen.
VAT - numero on voimassa. Facebookissa useamman vuoden historia ja yli 12k seuraajaa.
Kiinasta voi ostaa myös pyörän runkoja tai ihan mitä vaan omalla logolla, tekstillä tai ihan millä vaan.
Kyllähän tuo sivuston ulkoasu jo karkottaa. Näyttää niin perinteiseltä huijaussivustolta, mutta jos joku tuonne rahansa haluaa pistää niin ei kai se minulle kuulu.
Eipä sivuston ulkonäöstä kauheasti voi johtopäätöksiä vetää. Paitsi ehkä että huijaussivustoilla on ne hienoimmat sivut.
Mitä mieltä raati on vaikka näistä: http://store.ibiscycles.com/accessories-c11.aspx
Sivut on kuin -60 -luvulta...
---
Ilmeisesti tuolla "huijaussivustolla" käy maksuna PayPal, joten kovin suuresta huijauksesta ei liene kysymys. Mitä etelämmäksi Eurooppaa mennään, sitä vähemmin liikkeillä on kiinnostusta panostaa nettiin.
Aivan totta mutta vaatii kärsivällisyyttä huijauksessa kun tilaa tykkäykset muutaman vuoden aikana ja photoshoppaa mukaan iltaisin feikkikuvat italiaisista pyöräilytapahtumista.
https://fi-fi.facebook.com/axevotech.eu/
GM7Y4E63KPQ2
Bikesteriin 10% alennuskoodi. Tilaus vähintään 50€, voimassa 3.11. asti. Vain yksi onnekas saanee käyttää koodia, taitaa olla henkilökohtainen. Kuittaa käytetty koodi, niin ei muut yritä turhaan.
R-kakkosessa perinteiset kiekkopäivät. Custom hiilarikiekoista 150€ pois ja alukiekoista 75€.
Koodit ostoksille CARBON2019 ja ALU2019. 3.11 asti.
12 kg hiilikuituinen 29" Felt Nine 5 hintaan 1023,99€. S/M-kokoja jäljellä.
https://www.planetx.co.uk/i/q/FBNINE...t-carbon-green
De Rosa SK Pininfarina disc runko -60% alelle 1849.99€ (norm.4624.49€)
Vielä näyttäis olevan 54, 56 ja 58 kokoja. Harmi ettei ole itselle sopivaa pienempää kokoa enää jäljellä.
https://www.chainreactioncycles.com/.../rp-prod189717