^^Kapeehan tuo 680 on.
Printable View
^^Kapeehan tuo 680 on.
Laitoin tänään uuden keskiön mukana tulleita rinkuloita hiukan väliin. Homma ok. Olis taas pitäny ensi istua hetkeks ja mittailla ennen purkua. Olis sit ollu helppo verrata mittoja. 😎
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Kevyempi ja hyväksi todettu sisuri olis ainaki onzan fr 26x2.20-2.50. En kyllä saanu sillä budia nouseen. Mutta hiukan kaposemmalla toimii.
onzat korissa, mites toi tanko, minkä mittainen se orkkis on jos toi 680mm on kaponen?
^ 720mm. Monessa muussa 750-760 mm. Ite tykkään et jotai tältä väliltä, 6:lla alkavat naisille ja lapsille.
IMO 680mm on aika kapea..
Hups, tapatalk tökkii ja tähän olikin tullut muilta jo kommenttia... 😜
Joo tuli nyt tilattua Answerin Pro Taper AM Riser Bar 25/25mm 720mm sähkönsinisenä, samaan sävyyn Race Face half nelson lock-on gripit ja parit onzat.. :)
Mikäs hitto ku kännykällä ei meinaa saada kirjotettua tänne, jokanen sana alkaa isolla kirjaimella eikä pysty käyttää ääkkösiä..
Vielä tarvitsisi kysyä raadin mielipiteitä. Olen päätymässä vaihteistossa tuohon slx 11-settiin, tuntuisi olevan hinta-laatusuhde kohdallaan. Haluaisin shimanon jarrutkin, mitkä olisivat halvimmat riittävän hyvät? Haluaisin myös eturattaaksi ovaalin, mistä tuo kannattaa hankkia?
Eiköhän ne SLX:t olis sopivasti samaa sarjaa jarruikski. Hinta-laatu hyvä.
Ääni slx:ille täältäkin. Vaikka vanhaa mallia omassa onkin, niin loistavat jarrut👍
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
XT:t tuntuvat ehkä hieman hienostuneemmilta ja tehokkaammilta kuin SLX:t, mutta kovin paljoa enempää en niistä maksaisi. SLX:t ovat myös minun mielestäni riittävät. Rauhallisessa ajossa myös deoret tuntuivat riittävän, mutta kyseessä oli vain lyhyt koeajo, joten enempää en niistä osaa sanoa.
Ootteko laittanu uusia jarruja lyhentämättä letkuja. Meinaan että jääkö liikaa löysää letkuihin?
Kyllä ne yleensä vaatii lyhennyksen, ainakin takajarru. Muuten jää liian pitkäksi.
No prkle niin mää vähä mittailin ennen ku kysyin. Takajarrusta oli toinen mäntä hiukka jumissa ja sitä herättelin ottaen palat pois. Sain sen eloon mutta ny jarru tunnoton. Nyt sitte mietinnässä mitä tehä. Ei oo noita ilmausvehkeitä. Pitäis vissiin hommata halus vanhan toimiin tai päivittää jarrut?
Mitkä noi orkkikset sulla on?
Ny oon emännän liten jarrujen kimpussa. Onks ne sit shimanon 355?
Ei kai se päivittäminen ainakaan haitaksi olisi. 😀 vaikka pysähtyy se fillari noillakin. Ja se lyhentäminen ei ole iso juttu.
Juu ei oo. Nää ilmauskitit on vaan täällä kotopuolessa näköjään hiukan suolaisissa hinnoissa vs eBay... Jotain tarttee päättää ku huomenna pitäs pakata kamat autoon ja lähtee ajelulle.
Joskus olen tehnyt tilapäisen virityksen ja kiepauttanut pienelle kiepille sen ylimääräisen letkun ja laittanut nipparilla kiinni johonkin sopivaan kohtaan...
Nyt sais taas -25% alella valko-läskiä.
Edit: jaa, eipä enää koskekkaan fatbikeja.
Lainaus:
Tarjous ei koske aseita, patruunoita, elektroniikkaa, lahjakortteja, optiikkaa, fatbike-pyöriä eikä huoltopalveluita.
Harmi kun just läskin hankkiminen edessä.Kävin hypistelemässä fat pro mallia ja varmaan ihan kiva peli ajella.Läskeistä ei mitään kokemusta niin vielä joutuu miettiä pro mallin ja cube nutrailin välillä.Lähinnä tarviiko tai tekeekö sillä joustokeulalla mitään talvella? Kesäksi on sit 29 täysjousto jos tahtoo rymistellä enempi.
Katselin kanssa että XXL yrittää näköjään nykyään lypsää läskeillään täyttä hintaa eikä päästä alennuksiin enää helpolla. Edellisessä -20% ei ollut lite ja pro mallia tarjolla myöskään.
Mutta interceptorin hiilari runko.....? Hmmm.. 😀 jos olis varaa..
Ei ole Joo Pro malli alessa ollut.Täytyy yrittää huomenna keretä hakee Pro malli kotia.Jää kohta ilman kun jahkailee.
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Jonkun rungon ostokin ja osista kasaus kävi mielessä.Nyt ei maltti riitä speksailee ja miettiä vaan pitää päästä ajamaan:)
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Mistähän löytyis ton pro 3:n specsit? Koittanu pari tuntia katella mutta ei millään meinaa löytyä...
Kiiiiitokset
Onpa muuten xxl keksiny tavan parantaa kaupankäyntiä jättämällä läskit ulos -25% kampanjasta...