Joo ei Trekissä mitään vikaa, luulin vaan jotta Kyrdis ei tykkää merkistä. Ja jokkainenhan saa ajaa millä pyörällä haluaa. Kuhan se ei ole Hawaji värjätty Kona.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Joo ei Trekissä mitään vikaa, luulin vaan jotta Kyrdis ei tykkää merkistä. Ja jokkainenhan saa ajaa millä pyörällä haluaa. Kuhan se ei ole Hawaji värjätty Kona.
En tykkeekkään. Mutta kuka sitä pyöräilystäkään nauttii, en mie ainakaan, yhtä tuskoo se on aina
Ei vieläkäänhttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...14e48c8ae9.jpg
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
Hurja ajomies. Siun pitää miulta ostoo tuo Salsa niin alakaa nousemaan.
Pitää kurvailla vielä valkolla.Kunto huono kun ei pääse pikku mäkeä.Pitää polkea mäkiä vaan enemmän.
Ihan vain uteliaisuuttani kysyn, mikä "the mäki" oikein on? Jos vaikka joskus tälläinen rimppakinttu kävisi kokeilemassa.
Kasurilan laskettelurinne hyvä polku hissin kohdalla.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...16be3013ca.jpg
Noh... Kyllähän tuo ylös asti tuli polkemalla mutta ihan tosissaan rupesi mustenemaan silmissä viimemetreillä. En kyllä tiedä voiko sitä luikertelua polkemiseksi sanoa mutta ilmqan jalkakosketuksia...
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
No huhhuh, onnea tommosesta suorituksesta. Seuraavan kerran aja se pyörällä ylös ja jätä mopedi alas :D. Kiitos lenkkiseurssta kaikille ja pyörän kokkeilusta
On se mestari.
*Kiittää ja kumartaa* Jospa sitten kurvailisi alas ja kotio.
Polkemalla oli vaikka luikertelua onnee kova jätkä.Kiitos lenkurasta kaikille.
Siinäpä on segmentti. Toivottavasti osui päät kohdalleen...
Nyt se valittaa, kun jalat on hellänä :cool: Jospa viikonloppuna yrittäisi vielä ulkoiluttaa maantiepyörää, jos ei mahrottomasti vettä heitä taivaalta. Taitaa mennä sunnuntaille väkisinkin.
Ollut liian kiire ylös maltti on valttia nuoruuden innolla on ajellut.
Taitaa olla seuraavat ajelut kahden viikon päästä. Työnantaja pitää kiireisenä...
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
Minä pääsen lenkille jos on lähtijöitä. Ne Äiteen bileet onkin vasta viikon päästä. Huuelkee millon ja millä laitteella.
Mites ois sunnuntaina,tais huomiseksi lupailla vettä.Maantietä tai umpimettää 682km.
Ei noin lyhyelle lenkille viiti lähteä...
Mites 683 km.
JPTH laittana koko vuoden kilometrit esille😃.
Ei ollut kuin tämän viikon kilsat.Miltäs kuulostas läskeillä alapitkän suuntima löytyskö jostain umpi mettää sit jossain kahveet.
Kyllä käy myös maantie lenkura ja jossain kahveet.
Monen aikaan oisitte menossa?
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Mites tänne siili jännevirta ranta-toivala matkus neste munkkikahvit jussi tarjoo siilinjärvi noin 85km sunnuntaina kilpakoneilla tai vaikka kottikärryl klo.9.46 k-raudalta.
Mites se huominen mettään alapitkä vai maantie koopio vai joku muu.Oisko sitä lähtijöitä.
Mie en joudakkaa minnekkää
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Minä voin lähtee alapitkälle samoilemaan.
Eij jaksa, torstain hitaatkin otti koville. Sähköpyörä ois kiva
Oisko lujabetonin risteys klo.9.46 läskillä pois tulessa munkkikahveet viitostupa.