pieni kisailija sisälläni
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
hannupulkkinen
Kisulla ei taida kisat loppua tässä elämässä.;)
Mä olen muuten huomannut, että jossain syvällä sisimmässäni asuu edelleen se kisailija. Jos lenkillä menee joku ohi ( ei miespuolinen supertempo-ohjus) niin mä lähden peesiin, tai yritän ajaa kiinni. Jos missä tahansa NAINEN tai TYTTÖ ajaa ohi, niin varmana lähden peesiin ja ohitte.
Harmittelen vain sitä, että en kisa-aikanani esimerkiksi yhteislähdöissä reagoinut samalla tavalla. Jos ajettiin ohi, niin lamaannuin. Tai jos sai tietää että "5 sekkaa jäljessä" niin se oli sitten mun osalta siinä, lamaannuin täysin. Olisi pitänyt samanlailla ärhäköityä ja ajaa kiinni.
Jos ei ole opetettu suuntamerkin näyttöä, ja tulee "läheltä piti tilanne" niin katson asiakseni opastaa ja neuvoa miten näytetään suuntamerkki. Olen monasti näin tehnyt. Lapsille olen kyllä paljon säyseämpi, mutta kun nyt kyseessä ihan selvästi oli ukkeli jota otti päähän kun ämmä ohitti ja halusi vaan kuitata, olin vihaisempi.
Olimme jo molemmat pysähtyneet, ja näytin etupyörällä miten ukkeli mun eteeni ajoi. En siis tietenkään ajamalla kiilannut takas eteen, en mä sentään sillä tavalla tee tai vaaranna ehdointahdoin omaa pyörääni. ( aika hankala näköjään kertoa tapahtumisen kulusta, aina joku ymmärtää väärin)