En lämmitä.
Printable View
En lämmitä.
Savu nousee jo piipusta.
Lämmitänhän mä
En enää tänään. Huomenna ehkä.
Nou. Lenkkisauna huomenna illalla klo 20
Jep, lämpenee jo.
Kai se on pakko :D
En, mutta Rouva kylläkin :)
Ihawarmana :)
Just nyt lämpiää.
Juu, kohtapuoliin käyn vääntää päälle.
Juu ei, liian lämmintä on nyt siihen.
Lillumista vedessä ja lopuksi huuhtelu haalealla pesuvedellä saa riittää.
Huomenna lämpiää.
Saa jäädä väliin.
Lämmitän parhaillaan
Nythän se olisi helppoa, jättää vaan oven auki ja puolen tunnin päästä on sauna lämmin.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Kyllä lämmitän.
Ei tartte. Valmiiks lämmitetty sisältyy satamapaikkaan :)
Asunto-osakeyhtiömme toivon mukaan lämmittänyt on, saunavuoromme tänään kun on.
Noup, olen maalta kotoisin ja perinnettä noudattaen lauantaiehtoona saunotaan.
Varmaankin lämmitän, vaikka eläminen onkin näillä helteillä kuin jatkuvasti huonossa saunassa olemista ja hikoilemista.
Lämpiämässä on.
En, kerrostalon sauna kun on. Ihan kelvolliset löylyt siellä kyllä saa, silloin oli tekijöillä ymmärrystä ja kiinnostusta kai sen verran että ainakin joskus onnistuttiin.
Kahdeksalta menen, yläkerran somalitaksikuskin kutsusta. On muuten minua kovempi löylymies.
Aika jännä muuten miten tällaisella helteellä aluksi tuntuu ettei millään viitsisi mennä lauteille hikoamaan vielä lisää, mutta saunan päälle olo on vähintään yhtä mainio kuin silloin kun lauteille on noussut lämmintä luillensa hakemaan. (Ehkä hyvään fiilikseen on osuutta silläkin että saunasta tullessa aurinkokaan ei enää paahda...)
Kyllä lämmitin. Järkytys kotiin tullessa vaati ehdottomasti saunaa ja olutta.
En lämmitä vaan menen yleiseen saunaan, joka on Ihana. Enkä paljasta, mistä saunasta huastelen :)
Luonto lämmittää tällä hetkellä yleisen ja yksityisen saunan, eli kodin. Eli en itse lämmitä.
Katila meni yleiseen saunaan, mutta ei paljastele – foorumilaisille :( :D
Jeps, lauantaisauna kuten tapoihini kuuluu.
Ei tarvitse taaskaan itse lämmittää. Parhaillaan viilentelen yleisen saunan terassilla tai miksi tätä nyt kutsuisi.
https://pic.useful.fi/rJIwUGQHX.jpg
En lämmitä.
Mutta Rouva hääräsi jotain saunan sinkkiämpäreiden kanssa, joten saattaa lämmittää saunan. Tai sitten vaan pesuvettä, saas nähä sitte.
En lämmitä. Kämppä on tarpeeksi lämmin ilmankin. Katsotaan vaikka jos lokakuussa sitten.
Kyllä vain.
Sahasin käytöstä poistetun rottinkisen lepotuolin sopiviin pätkiin ja lämmitin sillä saunan.
En lämmitä, kun kävin jo tavaksi tulleella viikottaisella saunareissullani töiden jälkeen ihanassa yleisessä saunassa ja meressä uimassa. Elämä.
Jep jep kun lauantai on, tuossa kuuen-kasin maissa illalla.
Taidanpa lämmittää. Sauna vaan on sauna.
Enpä taida viitsiä.
Jep, tuli vähän vilu, kun 15-17 sekuntimetrin puuskatuulessa poimittiin punaisia viinimarjoja.
Jep jep, lämpiimässä on!