Ei kai missään. Aattelin vaan kun siitä oli niin hyvä lasketella alas mönkijän uria pitkin.
Printable View
Pari vuotta sitten Pohjasvuon Pasi ajoi läskillä 240 km reilusti alle 15 tuntiin
Valmiudesta ei tietoakaan, mutta mennään nyt tärisyttämään tahkoneitsyys 60 km lenkillä.
Onkohan muuten reitillä ihan juomavedelle täyttömahdollisuuksia? En löytänyt tietoa tästä mistään infoista.
On. 60km sisältää 5 huoltopistettä.
Kiiton nopeasta infosta! Tuntuu hölmölle että ilmoitetaan huoltopisteiden välimatkat ja muut paikalta saatavat eväät, muttei kuitenkaan veden saantia.
Huoltopaikoilla saa tosiaan täytettyä juomareput tai juomapullot.Reitillä on myös yksi lähde,ennen taivaanportaita, josta saa vettä.Osuu kakkos ja kolmos huollon väliin.
Ei tuo sääennustekaan enää ihan niin huonoa lupaile, niin kuin ei ole lupaillut muutenkaan:
http://www.foreca.fi/Finland/Nilsia/details/20160702
Moi!
Käytiin eilen ajamassa 45km reitti läpi ja se oli todella hienossa kunnossa. Raivaus-/niitto-/merkkaustyöt on vielä osin kesken, mutta etenee päivä-päivältä.
Se on jo varmaa ettei muta tule tänä vuonna virkistämään menoa. Alkuviikon pikku sateet sade ehtii imeytyä ja ennuste lupaa loistavia olosuhteita viikonlopulle. Reitillä on muuten vielä hyvin nähtävissä viimevuotiset mutapainin jäljet. :)
Vika lasku oli todella haastava, paljon isoa irtokiveä, eikä ole puhdasta ajolinjaa. Sellainen muodostuu varmasti tässä viikolla ennen lauantaita, mutta ohittaminen tulee olemaan vaikeaa joka tapauksessa.
Itsellä alla 3 vuoden HT-jakson jälkeen täysjousto ja olipa taas hubaa vedellä oikein kunnolla noita Tahkon polkuja.
Ilmoittautuneita kohta 2100 kuskia!!! Vielä 4 yötä ja sit myö mennään!
-Make
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...574c3776c6.jpg
Ainakin ehditään, nokka kohti Savoa jo...
Lähetetty minun D6503 laitteesta Tapatalkilla
Onko jossain listaa siitä, mitkä maahantuojat/pyöräkaupat ovat paikalla myymässä tai esittelemässä tänä vuonna?
canyon ainakin
Moi.
Tietääkö kukaan onko mitään ketjua tms. missä porukka mahollisesti myy noita osallistumisiaan (jos ei itse pääsekkään ajamaan), olisin kiinnostunut ostamaan 25km reissun, ihan ei raatti 80e pistää siihen haisemaan. Ei pitänyt alunperin ajaa ollenkaan, mutta alkoikin polttelemaan.. :D
Fillaritori koluttu läpi.
Moi.
Tietääkö kukaan onko mitään ketjua tms. missä porukka mahollisesti myy noita osallistumisiaan (jos ei itse pääsekkään ajamaan), olisin kiinnostunut ostamaan 25km reissun, ihan ei raatti 80e pistää siihen haisemaan. Ei pitänyt alunperin ajaa ollenkaan, mutta alkoikin polttelemaan.. :D
Fillaritori->varusteet
Etappi tuonee ainakin Spessuja esille: https://polkupyoraetappi.fi/info.php
Jos jollain vielä on tarve päästä Hki-Tahko perjantaina iltapäivällä, minulla olisi katolla yksi paikka vapaana ja varmasti takaluukkuunkin menisi toinen pyörä! 0503226266.
http://mckramppi.com/wpblog/kihelmoi...atsanpohjassa/
Yhden mielen tahkofiiliksen tällä päivämäärällä.
Heh just meinasin kirjoittaa, että enää 3 aamua starttiin, joko jännittää! Vaan joillakin se on tosiaan 2 aamua enää...
Itellä hillityt tavoitteet ja kun kelikin vaikuttaa helpolta, reitti on tuttu, niin mikäpä siinä nautiskellessa yhdestä kiekasta. :)
JiiTee, Pistin PM...... Startti perjantaina puoliltapäivin kohti Tahkoa, toiveissa vähän vähemmän mutaa kuin edellisenä vuonna!
Sitä tiedä kuinka valmis kesälomatreeniohjelmal joka lähinnä kasvattanut keskivartaloa, mutta kai täs tarvii alkaa pakata ko huomen lähtö klo 9. Ekaa kertaa tahkolle 60km yöllä, cx:ssä sentäs vaihteet, sinkulaläskillä sit hissipyöräilee sunnuntain jos iltabileist selvii.
Pyörä (keula) meni just huoltoon Rtechiin :D Lupasivat valmista huomiselle. Huonossa lykyssä sekä pyörä että kuski ei ole valmiita kahdelle kierrokselle, hyvässä lykyssä pyörä on.
Apumekaanikkokin on ollut täystyöllistetty viime hetken valmistautumisvaiheessa
http://i1283.photobucket.com/albums/...ps9pghk0hp.jpg
Kai apumekaanikko muistaa pestä kaikki laakerit huolella? 😆
Lähetetty minun SM-T315 laitteesta Tapatalkilla
Sanottakoon tarkennuksena että kärhherin paine ei ollut päällä apumekaanikon vuorolla ;) Itse kyllä vähän jynssäsin paineen avulla kuraa hiiteen, mutta pari viikkoa sitten laitoin linkkuun uudet rasvat niin ei vielä, kop kop, alkanut kitisemään. Kun keula on huollettu niin hommat alkaa olla kunnossa!!
Muistuta mua huomenna illalla vielä, että rasvataan myös sun jarrulevyt niin vauhti on taattu!
120km on tarkoitus ajaa ja kestävyys kyllä riittää läpiajamiseen, mutta riittääkö se hyvään aikaan on toinen kysymys. Kesäkuussa tullut kiitettävästi pitkiä maastolenkkejä. Nyt kaksi viikkoa kevennetty ajoja. Eilen vielä kovahko viimeistelytreeni ja nyt kunnolla hiilaria napaan niin kyllä sitä jonkinlaisessa nousukunnossa toivon mukaan viivalle mennään.
Viime vuonna ajoin 60km aika nöösinä vielä ja yllättävän hyvin sekin meni. Rahasmäeltä alastullessa iskivät voimakkaat krampit (punaisella menty enemmän kuin lihakset kestivät) jotka pilasivat El Granden alun. Mäen päällä krampit helpottivat huomattavasti ja kova tykitys maaliin. Krampit ovat minulle tänäkin vuonna vaara joten ensimmäisellä kierroksella luultavasti mennään ekaa 15km lukuunottamatta kiltisti alle kynnyksen välttäen turhaa repimistä esim. jyrkimmissä paikoissa.
Jos krampit pysyvät loitolla niin mahdollisuudet hyvään aikaan nousevat suuresti. Oikeastaan suurin murhe on se että riittääkö Garminin akku kahden kierroksen nautiskeluun vai ei :D.
Kait sitä suolaa joissain huolloissa pitää napata, ihan jokaisella ei toivon mukaan ole tarvetta pysähtyä. Tänä vuonna olen käyttänyt myös ylävitosen elektrolyyttitabletteja lenkeillä, kohtuuhyvällä menestyksellä. Jokaiseen ei-urheilujuoma pulloon menee huomenna pari tablettia niitä.
Veteen sitä suolaa, niin pysyy nestetasapainokin paremmin ja on paremman makuistakin ;-)
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
Veteen suolaa 0,2% ei 2% niinkun eräs Kanuunstoveri oli laittanut ja ihmetteli kun kokoajan vaan janotti 😂😂
Onko kenelläkään vielä kokemusta loppulaskusta?
loppulasku riippuu paljon menee ilta huveihin rahaa eikä välttämättä etukäteen tiedä