Huomenna makaan päivän sängyssä ja voivottelen... Ei taira jaksaa lähtee minnekkään. Sori.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Printable View
Huomenna makaan päivän sängyssä ja voivottelen... Ei taira jaksaa lähtee minnekkään. Sori.
Ajelen itteni kanssa kilpaa huomen.Kyl olitta ajaneet pitkän matkan juurta ja kiviä kyllä saatte elppasta.
Kukkoiltua tul maantiellä ei tullut kuin 117km,ketjutauti taitaa tarttua myös kilpapyörää joka toisella polkasulla hyppäs yli vähän väliä tien reunassa ketjuja vääntelemässä.Kyllä kohta pitää hommata potkupyörä ei ketjut pidä pauketta.Mutta siitä huolimatta tul lenkura ajeltua ei ollut tunkosta tiellä.Oli kyllä mäkistä seutua kun lapinlahden kautta ajelin kyl hävis jaloista mehut.
Suosittelen ikeasta saatavaa hihnavetoista polkupyörää, on takuuta kunnolla!
Just tultiin ikeasta kyllä ihastelin sitä pyörää ja silittelin ei ollut hinnalla pilattu ja takuu kohdillaan.
Ei ollut mehäs tunkua pyöräilijöistä.Olipa tuulinen keli.Vaihteekin toimi vaihteeksi.
Lauantaina mukaan! http://kaarmelahtixco.blogspot.fi/
Ei ollut taaskaan poluilla tunkua,Jos lie jo talviunille ruvenneet pyörämestarit.Ei näkynyt jälkiä,käärmelahdessa kävin kurvailemas.
Se on hyvä jottei ole tunkua, niin mahdut paremmin kaahaamaan siellä poluilla.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Tänään eikä varmaa hetkeen keskiviikkolenkille jaksa osallistua, tuskin torstaillekkaan. Tauon pitäminen tässä vaiheessa ja katsellaan vieläkö sitä joskus vaivautuu polokuhommiin.
Kuulemma levossa kehittyy nikn katotaan miten kovaan kuntoon sitä pääsee
Viisaita sanoja. Täällä vähän samanlaiset mietteet.
Tänään ei pääse mut huomenna kyllä pitää mennä jos ei sada kovasti.Hyvähän se on välistä huilata tai tehdä jotain muuta.
Minä voisin huomenna tulla näillä näkymin
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Minä en pääse minnekään, ennen kuin saan takapakan irti. Kaksi päivää yrittänyt jo, rikkonut työkalut, pakan ja itseni, eikä perkule irtoa...
Jos en sitten tuolla naapurin 26":lla liiku.
Huomenna ei pääse, kun taloyhtiön kokous estää.
Edit: Nyt löytyi voimamies, joka sai kuin saikin pakan irti. Suuri kiitos ja kumarrus hänelle! Nyt pääsee laittamaan pyörän ajokuntoon. Huomenna ei silti pääse, kun on se perhanan kokous.
JPTH veti pöljä kierroksen. Minä ja Rankkis yritettiin roikkua perässä, siellä oli tosi hyviä polkuja. Enimmäkseen sellaisia 'neulaspolkuja'. Kiitos herroille.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...a35ef142f4.jpg
Kiitos lenkurasta PIKKUPOIKA JA RANKKIS oli hienoja polkuja kun niitä oli.Nyty ol uudet maisemat.Kyllä muilta mestareilta män yöunet kun ei olleet mukana.
Taloyhtiön kokoua piru vieköön oli järjestetty päällekkäin tämän kanssa ja pyöräkin on vielä palasina, niin ei piäse... Ehkä ensi to uudestaan sinne?
Oli hyvät polut kyl.. kiitokset seurasta. 29llä lähtö oli taas virhe
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Loppupäässä oli paras reitti noin 300m matkaan meni aikaa melkein tunti tosi nopee polku.Hyvin Rankkis ajel mukana 29llä.
Nyt joutaa läski myyntiin...
Ei tosin oma, työkaveri kauppais vähän ajettua Farley 6sta 2015 mallia muutettu 1x10, vähän ajettu ja kuulemma kuin uusi ja 2x10 hilppeet mukkaan.
Jussi nyt hereillä! :) Hinta kymmenen satasta josta tinkimään.
http://i280.photobucket.com/albums/k...916-WA0002.jpg
http://i280.photobucket.com/albums/k...916-WA0001.jpg
Hinta ei paha taitaa olla toi runkokoko liian iso pitäs ruveta pienentää pulikkaa ja palikkaa nyty viten runko m
En ossoo sanoa, varmaan aika kintaalla. Toisaalta liekkö tuo nyt parempi ees ku valko
VALKOLTA tul toiset uudet kiekot napoineen,ol ajatus päivittää ne sramin vaihteelle.
Harmitus suuri kun ei piässy käärmelahteem, mutta olhan ees kivvoo ja sakkia ajamassa. Ainaki pyöriä tuli autojen katolla paljon vastaan kun kuopioon ajelin.
Juu, myö ja Sami pidettiin paikallisten keskiviikko ja torstai lenkkiläisten kunniaa yllä. Kaipa tuolla tosin muitakin Siilinjärveläisiä oli... Kuopiosta oli ymmärtääkseni parisenkymmentä osallistujaa, kun seurastakin äkkilaskemalla taisi olla viitisentoista.
Myö ajeltiin ihan hissukseen lenkki läpi ja sitten takas kotio, joten aikaa on turha tuijotella.
Hyvä kisa ja taisi olla 50 kuskia kaikkiaan ajamassa. Stravassa on rata niin sinne vaan kellottamaan :D
Lähetetty minun GT-S7275R laitteesta Tapatalkilla
Juu, käytiin tappamassa minut... kolmasosakuntoiselle kamalia mäkiä, oli niitä "Samin kevyitä, ei pahoja" oikein useampi. Viimeisellä parilla kilometrillä uhkasin tuolle ukolle, jotta saa ajaa kotiin bemaria hakemaan, mutta vielä pääsin omin voimin kotiin. Matkaa tuli siis 14+7+14, kun ihan yhden kierroksen puuskutin XCO:ta... Se influenssapiikin hakeminen eilen saattoi olla virhe, näytti lyövän lyötyä. Pekalle sitä kiroilinkin, että "en minä tiedä mitä minä täällä teen, yllytyshullu mikä yllytyshullu". Ja 26-täpärillä ajoin, läskiä ei vielä todettu toimivaksi... Kyllä hirvitti, kun läski on paljon tutumpi.
Hienostihan se Devon meni! Ja komeasti kotiinkin päästy. Nyt vielä yö ulkona?
Kyrdistä vähän odoteltiin mutta tosiaan. Stravasta löytyy ja sinne pääsee nyt aikoja puhkomaan! [emoji1]
Köyttä työntäen...
Niin.
Tuloksia voi käydä kurkkimassa tuolla: http://kaarmelahtixco.blogspot.fi/20...-2016.html?m=1
Köyttä työntäen...
Sammy hyvässä syyskunnossa! Hyvin edustit taas paikallisia Plösö kuskeja. Onnea ja kiitos. Devon ja Tirsintarsin vetänyt kans upeesti parisuhde pyöräilyä. Onnea sinnekin.
Minä karkasin aamulla töihin niin ei tuullu kiusausta rikkoa lääkärin määrämää kilpailu kieltoa, tympeetähän se oli olla siellä mehän keskellä yksinään mut se on elämä nyt sellasta. Pittää varmaan siirtyä tuonne Dartsi puolle toteuttamaan kilpailu viettiä, Pubi, tikka ja olutta ei kuullosta huonolta ei. Onnea vielä kaikille tänään itsensä voittaneille!