Joo tuun kans, ellei tuo ajo pyörätiellä osoittaudu mahdottomaks ilman nastoja.
Printable View
Joo tuun kans, ellei tuo ajo pyörätiellä osoittaudu mahdottomaks ilman nastoja.
Täältä tulee kaksi. Katsotaa miten kaverin polvi jaksaa.
Tulen paikalle, saattaa mennä pari minuuttia yli...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Olihan kohtuu raskas lenkki. Polut eivät ihan A+ kunnossa olleet mutta ajettiin kuitenkin.
Ajeltiin aulanko sairio polut sekä lisälenkkiä katuman ympäri. Pläskipyörät sais käydä polkuja siloittelemassa. Kivaa oli kuitenkin ja kyllä sairion talvipolku vaan hieno on.
Aulangolla pyöritty tänään. Pitoa oli todella hienosti ilman nastojakin, ladut näytti olevan kunnossa kanssa. Melkein hävetti kun joutu ajaan yli :) perinteisen uraakin oli.
Keskiviikkona polkuja hiomaan? Mä ajattelin Ahveniston, Vuorentaan, Parolannummen suunnalla pyöriä. Kuuden nurkilla jos lähtee niin hyvä, mutta aiemmin tai myöhemminkin sopii.
Koitetaan siihen tähdätä. Sunnuntaina voisi taas ajella aulangolla....
Okei, kuudelta puomilla ja sotkuun :)
Koitan houkutella työkaverin mukaan.
Onko tietoa missä kunnossa Aulanko MTB -reitti on, onko polkuja käyty tallomassa?
Alkupäässä menee kylläkin latu.....
Eli joutuu hieman soveltamaan. Sairion metsä/voimalinja polku käy korvikkeeksi.
Hätilän puolella en ole käynyt mutta uskoisin sieltä ajettavaksi kelpaavaa polkua löytyvän.
Edittiä
Sunnuntaina voisi käydä Aulangon polut ajamassa
Mä en sunnuntaina pääse, mutta huomenna saatan käydä jossain päin ajelemassa. Onko muita läskejä polkuja raivaamassa lauantaina?
Selvisi hauska juttu Alfine8 navasta, ilman vaijeria/vaihtajaa napa menee keveimmälle välitykselle. Oli pienet kadenssitreenit viikolla kun olin (vajakuntoisella) krossarilla liikkeellä :)
Huomenna lauantaina aamulla pk-jyystöä. Toivottavasti pyörätiet on aurattu. Crossarilla meinaan lähteä klo 8:30 Vaakunan rannasta. Tavoitteena 75-80km rennosti, mutta melko jouhevasti. Saa tulla ajoseuraksi!
Edit: itse tulen loppupuolella sippaamaan. Olen urheillut kahdesti yli 1,5h viimeisen 3kk aikana.
Voisin lähtee huomenna maastoon mukaan, monelta ja mistä suurtumpelo lähdössä?
Eikun Juniperhan siellä olikin lähdössä :), joten monelta ja mist?
Oisko puolitapäivin vaikka vaakunanrannasta?
Käy hyvin.
Selvä eli klo 12 vaakunanrannasta.
Tänään kuudelta polkuja kiertelemään? En kovin pitkää lenkkiä ehdi, mutta semmonen puolitoista tuntia varmaankin. Puomilta startti.
Tulen paikalle
Saavun paikalle.
Pyörällä reilu tunti ajaen ja saman verran taluttaen. Taas.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...592e221bc0.jpg
Taltuttamiseksi meni mullakin.... Jukolan heppapolulla annoin liikaa watteja vapaarattaalle. Menikin aika huolella rikki.....
No johan oli rankka lenkki :)
Kuskit hukassa
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...8035c84c88.jpg
No niin näkyy olevan :)
Saakohan huomisesta lehdestä lukea kahdesta pyörällä ajaneesta sudesta?!? Toinen ajoi fatbikellä ja räpläsi samalla kännykkää kun toinen yritti pysyä täpärillä perässä.
Ps. Jättäkää edes juomapullot hankeen, kauhea jano taas!
Mierolassa tuoreita munkkeja. Hyvin pääsee kesän polkuja myötäillen, XCO radalla oli renkaanjälkiäkin..
edit: Sudet jäivät hukkaan, mutta 3 moottorikelkkailijaa ja 2 kaurista nähtiin. Rengaskin piti ilmat sisällään kiltisti koko reissun ajan.
Tänään olikin silkkaa nautintoa sairion poluilla. Poluilla pystyi jo vähän ottamaan vauhtiakin :)
Tänään ei sitten ollutkaan ennätyskelpoinen keli.
Onko maanantaina illansuussa läskipyöräletkaa ajelemaan polkuja puhtaaksi?