17.30 ois ihan jees. Mie tuun
Printable View
17.30 ois ihan jees. Mie tuun
On tuo suppa polku ajettavassa kunnossa.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Tullaan sit puolelta
Pahoitteluni rauhallisille, pidin yksityiset über-rauhalliset eli kärmeslahteen ja takaisin alle kahden tunnin helppoja reittejä. Flunssanryöhkä on syönyt naista taas pahasti, pitää aloittaa treenailut rauhalliseen tahtiin...
mie ajattelin hävittää kaikki muut pyörät paitsi läskin, olisi siis täpäri ja maantiekonkeli pätkille tulossa myyntiin piakkoin.
Rauha jaosto v2 ajeli kanssa pitkin poikin vähän harvemmin ajettuja polkuja.
http://i280.photobucket.com/albums/k...908_191350.jpg
Kiitos seurasta oli hyviä mettä maastoja vois joskus tulla polkuja,ja myös vähän kalliota.Kyllä rupee tympii toi ainainen vaihteiden rutina ja pauke jotain pitää tehdä joko vaihteet pois tai hommat kunnon vaihteet,voishan sekin olla peltorit korville sitten antaa vaan rutista.Kyllä metäs raikaa voimasanat.
Miulla ois paku köytössä niin mahtus 2henkee kyytiin kera kahden pyörän itseni lisäksi huomiselle kukkoilulle. Läskillä Kait se lähdettävä että jaksaa aamusta iltamyöhään ajella.
Minä voin lähtee kyytiin. Siitä en tiää jaksaako iltaan asti mut yritetään. Jos on paljon muitakin halukasta kyytiin ja paikat täyttyy niin voin lähteä myös Hiluxilla.
Täällä olisi toinen kyytiin lähtijä, jos paikka vielä vapaa...
Sent from my D5803 using Tapatalk
Mihis ryhmää ootte menossa?
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Minä voisin kanssa hypätä kyytiin. Jos paikat on täynnä niin tuun pikku A:lla. Tai ajan Trekillä...
Lähetetty minun GT-S7275R laitteesta Tapatalkilla
Ota Kyrdis poijat sieltä päin kyytiin niin minä lähden Hiluxilla.
Ok thäts a diil
Jännittää niin pirusti että liekkö tulee nukkumisesta mittään.
Pistähän nyt päätyynyyn ja simmut kiinni kyllä se siitä. Ja jos ei toimi niin mulla on noita vahvoja rauhoittavia niin hae niitä.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...ca3bbcb131.jpg
Sent from my D5803 using Tapatalk
Jaa Devonkin taitaa olla siirtymässä sinkulamuudiin, kun on viskannut takavaihtajan tuonne ylös tarpeettomana!!!!
"In vino veritas" - kokeilin pyöräilyä viinin voimalla, kaliiksi kävi. Onneksi mukana oli naapuri, joka ei halunnut pitkää lenkkiä, kokonaismatkaa ehti tulla alle kuusi kilometriä, josta hyvän matkaa potkien/rullaten/työnnettynä. Ja minua naurattaa :cool:
Minä joudun jättämään kalakukon väliin. Flunssaa pukkaa päälle ja ainakaan tuo keli ei helpottaisi asiaa. Hyvää kukkoilua muille.
Lähetetty minun GT-S7275R laitteesta Tapatalkilla
Huomenna maantielle kukkoileen.
Ei kyl pysty osallistumaan huomenna, mittasivat tänään miehestä kaiken ulos mitä miehestä on ulosmitattavissa tällä hetkellä.
Paljoko ajokoirat ajo?
Ei tiiä vielä kun ne on varmaan vieläkin mehässä
Noh paljo työ
Eikös se tule hyvä palautuslenkki kun ajelee 35km keskarilla.
Myö ajettiin joku 70km 'semiteknistä' polkua. Osa lähti vielä jatkamaan kun myö luovutettiin.
Vaikka ajasija huomenna 10 keskarilla niin mulla ei oo resurssia eli kapasiteettia eli kykyä eli voimia lähtee matkaan. Anteeksi heikkouteni.
Ei kyllä huomannu että ois pikkupoikaa tai tirsintarsia painanu matka. Mie se sanoin että lähdettäs pois ettei koti-ikävä liian suureksi kasva. Pitää se kuopiossa käydä kyllä joskus siilin porukalla ajamassa, siellä on MUKAVOO MUASTOAJJOO!
Hirveetä kannokkoo! Oli kyl virhe lähtee tol 29llä. Missä päi muute ajelitte?