Taas olis Cosmic pro carbonia 599,99€
Koodilla RCZOLY
http://www.rczbikeshop.fr/fr/mavic-2...1sp-black.html
Sent from my iPhone using Tapatalk
Printable View
Taas olis Cosmic pro carbonia 599,99€
Koodilla RCZOLY
http://www.rczbikeshop.fr/fr/mavic-2...1sp-black.html
Saapa nähdä tuleeko koskaan näitä DT Swiss tarjouskiekkoja perille, tällä viikolla palauttivat rahat yhdestä takakiekosta jonka tilasin kuukausi sitten, toimitusaika piti olla 20pv.
Mulla on tilaus sisällä vielä kiekkosetistä jonka toimitusaika oli jotain 18viikkoa eli joskus vuoden vaihteessa pitäis tulla.
Mihinköhän toi homma perustuu, ei ne vissiin itsekkään rahoja saa käyttöön ennen toimitusta jos on paypalilla maksanut?
Isot rahat makaa kyllä jossain kun ovat näitä jo vaikka kuinka kauan myyneet.
Mä olisin ottanut keulan, mutta ne oli myyty loppuun. Tsekkasin tilanteen heti kun mainosmaili tuli spostiin.
Eikös RCZ:n sivuilla sanota, että heillä ei ole käytännössä varastoa ollenkaan? Tekee jonkun toimittajan kanssa ison diilin, että saa hinnan alas ja sen jälkeen myy halvahkolla isolle asikasmäärälle. Näin heidän tulee saada sopimuksen mukainen asiakasmäärä tai diili ei onnistu.
Olenko aivan väärässä?
E. Viesti #454
Okay, saattaa olla noinkin. Ihmettelen silti tuota kauppatapaa, mulle kävi toistamisseen jo niin ettei tavaraa pystytty toimittamaan ja palauttivat rahat, silloin oli kyseessä guide jarrut jota kuitenkin kauppasivat miltei välittömästi uudelleen.
Kiekkoja on ollut nyt jo varmaan useamman kuukauden myynnissä ja aina samat toimitusajat, 16-18 viikkoa.
Itselle ei ole nyt jostain syystä hetkeen tullut rcz:lta mainosviestejä ollenkaan.
Voisin kertoa omasta kokemuksestani RCZ:n kanssa - jokainen voi tehdä tästä omat päätelmänsä.
Tilasin 28.10. Foxin keulan, jonka maksoin luottokortilla PayPalin kautta.
29. päivä sain RCZ:lta vastauksen, että koska olen uusi tilaaja he vaativat kopioita ajokortista ja todisteen toimitusosoitteesta - kysyin tarkentavaa tietoa ja lähetin heille osittain peitetyn kuvan ajokortistani sekä kotiin tulleesta kirjeestä.
30. päivä heiltä tuli viesti, jossa kerrottiin, ettei lähettämäni todisteet kelpaa ja he silti tarvitsisivat ajokortistani täydet tiedot. Tässä vaiheessa tuote oli jo verkkokaupasta loppunut ja maksu luottokortiltani lähtenyt. Vaihtoehtona he tarjosivat kaupan purkua ja rahojen palautusta.
Taustatutkimuksen ja googlettelun jälkeen lähetin heille 31. lokakuuta kuvan ajokortistani. Vastausta ei kuulunut useaan päivään ja epäilyt huijauksesta alkoivat herätä. Lähetin 4. marraskuuta heille viestin, jossa kerroin, että koska asiakaspalvelu on ollut huonoa ja epäilyksiä herättävää, eikä tuotetta ole enää verkkokaupassa saatavilla, haluan purkaa tilauksen ja saada rahat takaisin.
5. marraskuuta sain heiltä viestin, jossa ilmoitettiin, että tilaukseni on vahvistettu ja lähetetään samana päivänä. Ilmoitin heille samantien, että haluan edelleen purkaa kaupan - tähän ei tyypilliseen tapaan enää reagoitu millään lailla. Keula on nyt matkalla...saa nähdä miten sieltä tulee ja miten helposti palautus onnistuu.
Willellä kummallinen kokemus, toivottavasti päättyy paremmin! En täältä ole mitään tilannut, mutta hyvin monista kaupoista eikä mitään tuommoista sattunut, edes ensikertaa tilatessa.
Ikinä ei ole kyllä pyydelty mitään ajokortteja tai muitakaan todisteita maksun rinnalle. Halpaa ja kallista tilattu. PayPalin kautta. Heidän tilausehdoissa lukee että kauppoja ei peruta tilauksen jälkeen. Asiakkaan toimesta ainakaan.
^Tilauksen peruuttamisesta: katso viesti #432
Samalla päivitettyjä kokemuksia:
Edellisestä kokemuksesta rohkaistuneena tilasin myöhemmin vielä toisen kiekkosetin. Tilatessa sivulla selkeästi sanottiin, että toimitusaika on 20 viikkoa. Tämä oli minulle OK, kiekoilla ei ollut kiire. 20 viikkoa tilauksesta sain emailin, missä pahoiteltiin että tilausaika venyy edelleen, ja tarjottiin vaihtoehdoiksi joko odottaa lokakuuhun tai tilauksen purku ja rahojen palautus. Valitsin odottamisen, minulla ei edelleenkään ollut kiire.
Lokakuun alussa sain UPS:ltä tiedon, että paketti on lähtenyt RCZ:lta matkaan, ja 3 päivää myöhemmin kiekot saapuivat perille.
2/2 tilauksista mennyt mielestäni hyvin tahdikkaasti, pitäisikö lopettaa kun on vielä voitolla? :cool:
Tuo RCZ myy tavaraa omasta varastostaan ja toimii välittäjänä/trokarina joillekin muille tahoille. Näissä välityskeisseissä toimitusaika on yleensä pitkä/todella pitkä, mutta hinnat hyvin usein erittäin edullisia, kuten viime viikonloppuna kolmen tonnin Kuota Khan-runkosetti (heidän ykkösmallinsa) tonnilla. Aavistelisin, että usein nämä heidän trokaamansa tuotteet saattavat tulla asiakkaalle suoraan alkuperäseltä tavarantoimittajalta kulkematta RCZ:n kautta.
Itse olen ostanut noista dumppausalennusmyynneistä esimerkiksi kaksi hiilikuitukiekkosettiä ja olen ne aina lopulta saanut. Yhtä rataspakkaa eivät onnistuneet toimittamaan, mutta hyvittivät sen kyllä PayPal-tililleni. Niin käytän maksumuotona aina PayPaliä tuolta jotain tilatessa.
Nyt odottelen joskus saapuvaksi Rotorin MTB-voimamittarikampisettiä (noin 50%-alennus) ja hiilikuituista maantierunkoa (noin 65%-alennus).
Mulle ei ole kuukausiin tullu meiliä, kokeilin lisätä itteni uudestaan, kaine suuttu kun yritin ostaa keulaa, joka myytiin ilmeisesti vain noutona.
Mulle tulee mainoksia enkuksi ja ranskaksi x2pvä. Niiden peruutus ei ole onnistunut.
Mä tilasin kiekot 16viikon toimitusajalla 6viikkoa sitten. Ups:n mukaan toimitus tulevana perjantaina.
Toivottavasti kukaan ei joudu setvimään takuuhommia rcz:n kanssa. Ainakin oma keissi oli tuskainen ja ratkesi vain RockyMountainin aspan ansiosta. Kahdessa kuukaudessa rcz ei saanut lähetettyä yhtä mailia Rockylle. Kannatti silti, 2500€ pyörä 850€ kotiin toimitettuna
Asiaa säätäessäni sain vahingossa rcz:nja sen tukkurin välisiä maileja. Rcz:n tyyppi kuvaili olevansa vacuumcleaner joka hooveroi kaikkea halpaa. Ja tinki samalla hintaa alas vanhoista kiekoista.
Lyhyesti. Osta halvalla ja varaudu säätöön.
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Ilmeisesti RCZ:n hooverointi-toimintamalli on silti mielenkiintoinen: Saksaan perustettiin 2016 kilpailija Agava Trading, mikä luukuttaa kamaa Saksan Amazonissa ja eBayssa, ja eikö kotoisempi Velostar tori.fi:ssä myös toimi osittain ostamalla ylijäämävarastoja
RCZ sentään näyttäisi pyrkivän myymään suhteellisen uutta tavaraa alhaisemmalla hinnalla, Velostar sen sijaan lähinnä "epäkuranttia" tavaraa korkealla hinnalla (todennäköisesti siksi, että riski romun jäämisestä käteen on huomattava :rolleyes: ) ainakin pikaisen vilkaisun perusteella. Toimintamalleissa vaikuttaisi olevan siis selkeä ero.
Crossmax Elite 29” boost kiekkosetti 280€ koodilla RCZRMM
http://www.rczbikeshop.com/finland/m...-r9687110.html
https://shop.mavic.com/en-fi/crossmax-elite-rv0854.html
Ja RED PASSION 3 kiekkosetti samalla koodilla 330€
http://www.rczbikeshop.com/finland/f...17dfrh52b.html
https://www.fulcrumwheels.com/en/whe...d-passion-3-29
Tilausongelmia;
1. Jos olen laittanut ostoskoriin uutiskirjeen private sale tuotteita ja syöttänyt alennuskoodin (RCZxxx) alennus näkyy. Kun sitten lisää jonkun "varastotuotteen" mitä ei yksinään kannata tilata niin private sale alennus ei enää toimi vaikka sen syöttää uudestaan. Onko näin?
2. Pystyykö kahta tai useampaa private sale koodia käyttämään samassa tilauksessa?
Muutamia kertoja private sale tarjoustuotteita tullut tilattua. Yhtä pakkaa eivät pystyneet toimittamaan ja rahat palautettiin parissa päivässä. Yksistä kammista hyvitettiin 2000 pistettä pyytämättä kun tarjoushinta oli pudonnut 20 € toimituksen (20 päivää) aikana.
Niinkuin täällä on kirjoittettu; jos halvalla haluat tavaraa, eikä ole kiire ja olet valmis säätämään niin suosittelen.
Vain yksi private sale -ostos onnistuu kerrallaan, ei voi niputtaa muita tuotteita samaan. Ehkä kuitenkin saman koodin tuotteita voi laittaa useita?
Saman koodin tuotteita voi olla useampia. Tilasin syksyllä kaksi Camelbakin reppua alennuskoodilla. Huomionarvoista kuitenkin, ettei samaa tuotetta voinut tilata kahta kappaletta ale-hinnalla, ei ainakaan tuolla kertaa. Eli tilasin kaksi eri kokoista reppua.
Meininki on jotenkin niin ranskalaistyyppistä, etten pitäisi edellä kerrottua sääntönä.
Kysyin RCZ:sta vielä asiaa. Vastaus tuli 5:ssä tunnissa!
Hello,
The private sales products in your newsletter have been split into multiple groups, and each group has it's own discount code (RCZxxx). Why isn't it possible to use more than one discount code per order? Since the delivery fees to Finland are about 17 Euros, a small order from one group is not worth it, but making multiple small orders from multiple groups would be a different thing. Is it possible to combine the codes somehow?
When ordering private sales products, why isn't it possible to add warehouse products without losing the benefits from the discount code (RCZxxx)?
Dear sir
thank your mail
in fact, our system does not allow more than 1 code per order because it
is difficult for us to manage different delay from different suppliers
for the private sales.
Morever, some codes are restrictive. It means that you can not add items
in your cart, except the model in the offer
best regards
Nieves RCZ
Jihuu, sain peruttua mainosmailit.
Onkohan kukaan saanut noita DT:n halpoja kiekkoja joita kesästä saakka rummuttaneet. mulle olis pitänyt tulla jo pari viikkoa sitten mutta mitään ei ole kuulunut, veikkaan että kohta tulee ilmoitus jossa pahoitellaan etteivät voikkaan toimittaa tilausta ja palauttavat rahat..
Mä tilasin syyskuun 23pvä dt:n alekiekot. Ne tuli noin pari viikkoa sitten perille.
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Kolmet tullu kevään ja kesän aikana
Itse olen odotellut heinäkuun alusta asti dt:n kiekkoja. Viime viikolla tuli UPS:n ilmoitus paketista mutta se on jämähtänyt "rahtikirja luotu" tilaan.
Okay, toivoa siis on että vielä tulisivat.
Mitkä kiekot tilasit tuolloin? Itse laitoin samoihin aikoihin DT E1700 29" Boost 6-Boltit eikä vielä ole kuulunut edes tuota UPSin mailia.
Edit: tuolla ylhäällä se olikin eli samoja kiekkoja odotellaan. No viime talvena oli yhtä pitkä ja epämääräinen odottelu X1700:ien kanssa ja kyllähän ne sieltä lopulta tuli, muutama viikko arviosta myöhässä.
Mulla kanssa just nuo E1700 kiekot tulossa ja laitoin kyselyä aspaan, yllättäin vastasivat tosi nopeasti ja kertoivat toimituksen viivästyvän heille, tammikuussa pitäisi tulla.
E1700 tilasin, 25milliset. Eilen sain vanteet
M1700 kiekkoparia olen odotellut joulukuun alusta. Ei ehtinyt pukinkonttiin itselle. Ilmeisesti pitää olla kärsivällinen, ”en cours” on tilaus ;)
Minäkin tilasin vastaavalla toimitusajalla. Nyt viikon alussa vastasivat, että ennen vuoden vaihtumista pitäisi lähteä liikkeelle. Mutten usko ennen kuin näen. Ihme vempuloita ovat.
XMC1200 boost etukiekko 499,79€ koodilla RCZRST
http://www.rczbikeshop.com/finland/d...ixc012694.html
Tämä kauppa kasvattaa samaan hintaan luonnetta. Heinäkuussa tilatut kiekot vielä vaiheessa eikä tarkkaa toimituspäivää tiedossa.