Alkujaan tämän lähetti
Jahvetti
Ei ole 9.8:a minulla eikä taida vielä Suomessa olla kellään, parin viikon päästä tulee Lundbergin juippien mukaan. 9.6:ssa ei rungon osalta ei isoa eroa ole tuohon 9.8 verrattuna niin oletan että voin vastata tähän. Tämä on minulle neljäs läski (onone fatty, 190mm 9:zero:7, surly ICT aiemmat) ja tämä nyt tuntuu olevan sellainen että pysyy tallissa pidempään. Kevyt, tukeva runko olematta kuitenkaan kova. Todella hyvä geometria ja taka-akseli pisimmässä asennossakaan ei tunnu kömpelöltä teknisemmässä maastossa toisin kuin esim. 907. Tuo on aika pitkälti samanlainen kuin ICT, jätskiauto on erittäin hyvä, leikkisä jyrä mutta teräksen pehmeys(ja vähän myös paino) ei ole minun juttu. Pivotin Les Fat oli harkinnassa kun koe- ajo sillä oli niin positiivinen kokemus mutta mutta sen kovuus jäi kuitenkin kaivelemaan. Farley tuntui heti testissä siltä että nyt ollaan kotona, perhanan kiva kikkailla teknisillä poluilla, menee mukisematta sinne minne komentaa. 27.5 kehät suht kapeilla nakeilla arvelutti että onko noissa mitään järkeä mutta verrattuna koe-ajo Pivotin mammutteihin 26:lla vanteilla niin nuo yllätti positiivisesti, menee selvästi paremmin juurakossa. Omaan laitan kyllä 26 tuumaset kiekot 4.8 renkailla mutta tuo orkkis setti jää silti talliin.