Tota noin niin, veli kmw heitti melko kovan ehdotuksen tuossa äsken kun oltiin ajamassa... Kopparnäs huomenna puolenpäivän jälkeen. Siellä ois ainakin kelit kohdallaan ja kerkeis aamulla virittää läskin maastokuosiin:cool:. Miltä se kuullostaa?
Printable View
Tota noin niin, veli kmw heitti melko kovan ehdotuksen tuossa äsken kun oltiin ajamassa... Kopparnäs huomenna puolenpäivän jälkeen. Siellä ois ainakin kelit kohdallaan ja kerkeis aamulla virittää läskin maastokuosiin:cool:. Miltä se kuullostaa?
Hmm hmm ... Kummiskin ilmestyi iskähommia aamupäiväksi. Jos startti olisi vasta 13.30 voisin ehtiä.
Kittos äsköisestä Ülasto-kierroksesta. Mukavaa oli. Komiaa uutta paanaa on sinne laitettu. Isot kiitokset lapiomiehille ja kivien kääntelijöille.
fiiliksiä ilolan baanoilta https://lh5.googleusercontent.com/-U...-14-28_179.jpg
no tyypit.. pitääkö tärskyttää jossakkii huomen LA aamulla tai puolenpäivän tienoil. hallainvuori, keskuspuisto, tai sit se espoo.
13.30 voisi olla ihan hyvä aika ja paikkan tuo kopparnäs, kerkeis jopa hieman rakentaa aitaa aamusta.
Treffit vois olla vaikka Pikkalan vanhalla Essolla?
missä tuo kopparnäs startti on
Mun ehdotus ois jos tavattaisiin Pikkalan ABC:llä (51 varressa) klicks vaikka tuo kmw:n ehdottama 13.30 aikaan.
Passaa mulle. Jos kumminkin aamupäivän aikana taivas putoaa niskaan tai myöhästyn pahasti startista niin helistelen Hooseelle.
Mä olen ABC:llä 13.30 makkarapaketti völjyssä.
Hieman menee pitkäks, tulee vieraita iltapäivästä joten lähden ottamaan lähimetsästä tuntumaa
Selkee, siellä siis.
Onnistuuko lähtijöiltä kartan printtaaminen Kansalaisen Karttapaikasta? Koitin äsken ite, mutta meidän masina tilttasi eikä enää käynnisty. Jos Marsu lähtee vetomieheksi niin sit ei tartte.
Ulostinta mulla ei ole ollut kohta yli 15vuoteen. :D
Mä voin kohta yrittää ulostaa, viimeksi kun ajoin siellä niin pärjättiin ilman ulosteita.;)
^hyvä jos noin. Mää en siellä ole ikuna vielä käynyt. Torstaina piti mennä, mutta meninkin jr:n kanssa irronnutta hammasrautaa kiinnittämään.
Olipa mukava setäqruisi, neljä rohkeeta meitä oli. Reilu 4 tuntia hyvää kalliota sekä lopussa hieman huonompaa sekä vettä.
Terveisin,
Harhaan Johtaja
Olipa hassunhauskaa settiä, Rosmo toimi tuolla tosi hyvin.
Nyt palkitsen itseni Kebaalilla, röyh.
Kiitoksia harhaanjohtajille.
http://lh4.googleusercontent.com/-qu...0/IMGP0216.JPG
Ei päässyt pahasti eksymään kun oli meri vastassa
Oli paaljon hauskempaa kuin Linnanmäellä. Isot kiitokset Marsulle hyvästä vedosta ja harhauttelijalle hyvistä harhoista:) Kopparnäsiin menen varmasti uudestaan!
Lippojen jälkeen tekemäni pikadiagnoosi meni pieleen:( Jonkin asteinen murtuma siellä kyljessä on.Ei pitäisi yrittää olla itteensä etevämpi. Jos ja kun osaa olla ihan hiljaa paikallaan niin kaikki on ok, mutta mm. Muklukin kaivaminen auton takakontista ei käynyt ihan käden käänteessä. Doh, pari vkoa se on pipi ja eiköhän se sitten siitä.
Olikos jollakin joku matkanmittauslaite päällä? Kilsakisaan pitää saada merkintä.
Pahoin pelkään, että jos todellakin kyseessä on murtunut kylkiluu, niin ei parane parissa viikossa. Toki toivon, että pipi paranee pian.
*pusujapuhallus*
Eihän se tämmösellä vanhalla äijällä mihinkään parane kahdessa viikossa, mutta silloin jo uskoisin kivuttoman liikkumisen olevan mahdollista.
^dänks. Huima avg http://www.freesmileys.org/smileys/s...aughing025.gif
No eihän toi ihan sysipaska ole kun ottaa huomioon siinä on mukana tunnin grillaussetti. :D
Olikos jollain jemmassa noin satamillinen 1 1/8" juustokeula? Kyselen kaiken varalta jos tulee loppuviikosta tarvetta, ei ole vielä tietoa jyrättyjen osien toimitusaikataulusta joten voi joutua niputtamaan Tiiun väliajaksi.
Noooin, parin tunnin pulttien kiristelyn jälkeen löyty viimeinkin natinan syy. Hopen kävyn expanderi oli vähän löysällä.
lol.
Mikäs perkule siinä on kun ei tämä threadi pysy ensimmäisellä sivulla. Nooh enivei. Huomenna ajoa syväojalla tai jossain.