Jees, käydään vaan maantielenkillä. Viikonlopuksi luvassa hellekeliä :)
Printable View
Tänään ei kyllä kerkiäkkään metsään :( Huomenna voisi ottaa uuden yrityksen klo 16 aikaan, olisiko muita tulossa?
En ehdi vielä klo 16, mutta kävisikö porukalle n. 2h maastolenkki klo 17 alkaen?
Lähtö jäähallin (Sumulaakson) parkkipaikalta.
Oikeinkin sopiva tuo klo 17, ehtii just töihin kasiks. Mukana siis
mä oon kans jos ei satu mitää erikoista :)
Moro
Vähän OT, mutta onko ketään lähdössä Tampereelle 3.9 Kiertelemään hienoja polkuja hyvässä seurassa
leppoisalla vauhdilla(paitsi ajokoiraryhmä)?
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...mpere-3.9.2011
Voisi katella kimppakyytejä, ettei ajella peräkkäin, niinku viime vuonna kävi AT:n kanssa :rolleyes:
Mikko
Tampereen joudun valitettavasti jättämään väliin, olisi ollut hauska lähteä.
Mutta huomenna klo 17 sitten jäähallin parkista.
Ootko jokinen83 muuten varma, että se on keskiö, joka naksuu?
Juu, no sitten tunnetaankin, olin 3 kesää lomittajana, nimimerkistä jo varmaan tunnistatkin kuka olen :)
En ole ihan 100 varma mutta satulasta se ei ainakaan tule, kammen kiristin tänään ja en oikein enää keksi mitään muuta syytä, polkimet nyt voisi ehkä vielä irroittaa ja kiinnittää. KT-Sportissa ne huomenna tod. näk. kerkiävät kattoa jos kerkiän itse viedä aamulla fillarin sinne.
Moi
Mulla joskus piti samanlaista napsetta, loppui kun vaihdoin laakerin.:cool:
Koitan itsekkin päästä huomenna lenkille, en ole aikaisemmin yhteislenkeillä ollutkaan.
Omaksi iloksi metsässä joskus kurvaillut.
t: Karppa
Lenkiltä palattu mutta ei palauduttu :) Mukavaa oli ja muutama uusi pätkäkin tuli ajettua.
Oli ihan hyvää vaihtelua kun tuli vähän normaalia kovemmilla sykkeillä ajettua. Seuraavalla kerralla ehdottomasti mukaan. Harmi vaan että Samsungin GPS päätti olla nauhottamatta lenkkiä :(
Onkos Isolle J:lle (jokiin83) tuttu tuo Werlan reitti, joka menee Verlasta Repovedelle? Onko miten merkattu ja ajettavissa?
Eikös se melkein takapihalta mene..?
Jees, hyvä lenkki tänään ja kaksi uutta naamaakin mukana.
Ei mennyt loppulenkki ihan ilman kalustovaurioita, mutta ilmeisesti henkilövahingot jäivät pieniksi.
Vai miten on avekkis?
Kiitokset lenkkiseurasta. Tuli taas uusia polkuja ajettua ja tutustuttua uusiin harrastajiin.
Otetaan joku ilta uusiksi.
Ajeleeko kukaan Kouvolassa enää aamupäivästä, vai onko kaikki jo lomat lusineet. Ittellä pukkaa iltavuoroja, niin ei pääse illalla harrastaa.
Mä lomailen vielä täällä ainakin alkuviikosta ja maantiefillari on mukana. Tänään ToniR:n kanssa kävästiin palauttava 70km maantiellä eilisen Vartti Action Runin jälkeen tarvi ajella rauhallisesti tuo lenkki.
Jees hyvä lenkki oli kyllä loppua lukuunottamatta, kiitokset !
Ei tullut onneksi vammoja, vanteenkin oikaisin jo. Aika simppeli homma oli loppujen lopuksi, yhdessä kohdassa vannetta oli noin 5mm heitto joka taittui aika kivasti takasin Sheldon Brownin neuvoin, kaksin käsin vanteesta kiinni ja polvella vääntö :D Pinnojen kiristys (kiristin takakiekon samalla) ja "leipominen". Ihan mukavaa hommaa oikeastaan. Pitää seurata millanen soikio siellä pyörii parin viikon päästä..
ToniR puhuit siitä RockShox huollosta Lahdessa, oliko http://www.blueface.fi/? Pitää maanantaina soitella siitä keulan korkista.
Muuten voisi kyllä harkita, mut on tuo TdH seuraavana päivänä.
TdH minullakin tänä vuonna ohjelmassa, ja jotenkin jalat vaan ovat niin tyhjät, ettei molempia jaksa ajaa. MTB-Safarille sitten mennään Lahteen maastopyöräilemään.
Mitenkäs olisko Lauantaina maaston lähtijöitä? Tai käypä tuo perjantaikin
Valitettavasti viikonloppu menee töissä.
Karppa
Vähän on flunssan alkua, joten passaan huomisen.
Korkeintaan käyn maantiellä kevyesti rullailemassa, jos henki kulkee.