Oli oma moka, maa-asetukset muutti hintaa. Oon kai aina ennen ostanut vain alennetuilla hinnoilla tai koodeilla, jolloin hinta pysyy muuttumattomana.
OT: Nyt sai vanhan 26" reban 200,-
Printable View
Mainitaan vielä kehut samaan tilaukseen liittyen. Reklamoin sivujen kautta kun olivat lähettäneet väärän kokoisen jarrulevyn. Itsekin tämän huomasin vasta asennuksen jälkeen. Vastaus seuraavana päivänä, uusi levy matkaan ja vastauksen perusteella entisellä voin auttaa vaikka kaveria :rolleyes:
Tässä kaupassa tuntuu toimivan nykyään nopeasti vain laskutus ja mainosspämmi. Tilausten postitus kestää päiväkausia.
Joopase joo, mainostetaan kyllä että "Kaikki sivuillamme näkyvät tuotteet ovat VARASTOSSA". Sulovileeni tilasi Boxxerin dh-pyörään kun halvalla sai 29.3 ja kun kyselin keskiviikkona 2.4 että missä se heidän lupaama viimeistään tiistaina ilmoitettava lähetyksen seurantakoodi viipyy, niin vastaus oli "This order is blocked because we're still waiting the article from the distributor."
Varasto kai se toki on jakelijan/maahantuojan varastokin, että ehkä minua ei teknisesti ottaen ole kusetettu mutta siltä vähän tuntuu!
Päivitystä tilanteeseen en ole vielä tähän mennessä saanut, semi hidasta on lähettää VARASTOSSA oleva tuote kun viikon kestää. Uskossa on hyvä elää ja rauhassa hyvä kuolla, josko se keke sieltä vielä tulisi, onneksi Calpis aukeaa vasta huomenna...
Eilen katselin Shimanon jarrujen hintoja eri kaupoista. RCZ:lla XT:n 785, ei ice-tech, levarit maksoi 136€. Tänään tuli sitten uutiskirje tarjouksineen. Samat jarrut tarjouksessa 155€. Ilmeisesti varastoon tullut uutta tavaraa, kun SLX:n jarruja ei vielä eilen sivuilla ollut.
Kirjautuessa hinta muuttuu tilaajan kotimaan mukaan.
Vieläköhän täältä joku tilaa tätä nykyä tavaraa? Miten homma pelittää? Hinnoittelu vaikuttaa varsin kilpailukykyiselle (kun maaksi on valittu Suomi). Ajattelin tänään tilata muutamalla kympillä tarvikkeita Tahkolle.
Mä tilasin viimeksi syksyllä keulan ja jotain pikkusälää. Keulassa tuli väärä kaukosäätö, otin yhteyttä kuvien kera ja muutaman päivän päästä tuli postissa oikea. Aikaisemmin olen tilannut kiekkoja yms. ja aina on toiminut ihan hyvin.
Onko tämä kauppa vielä hengissä?
Onkos noista RCZ:n rungoista kellään mitään pahaa sanottavaa. Tuo malli on ollut nyt jokusen vuoden myynnissä, onko jotain kehitystä tapahtunut?
Tarvis vaihtaa runko yhteen budjetti-29eriin eikä hinnaltaan taida vastaavaa muualta löytyä.
halvemmallakin: http://www.bike-discount.de/en/buy/c...613/wg_id-8670 montakin mallia jos koot natsaa: http://www.bike-discount.de/en/shop/hardtail-29-8670/l-24
Mjoo, noi on bongattu mutku ei tapered keula taivu noiden sisälle..
Tilasin uudet kiekot tuolta ennen joulua. Hinta oli ok ja toimitus kohtuullisen nopea. Omista menoista johtuen ensimmäinen toimitus ei onnistunut, niin kiekkopaketti teki yhden ylimääräisen reissun Vantaalle ennen toista toimitusta...
Kolme RCZ:n runkoa ostaneena en keksi mitään pahaa sanottavaa. Kaikki ovat olleet hintaisekseen hyviä ja kestäneet hienosti. Ulkonäkökin on kohdillaan.
Jaahas, tuli ajankohtaiseksi kiekkojen käyttöönotto, niin huomasin, että kiekkoihin kuuluvat etukiekon 15mm akselin adapterit puuttuvat. Viesti asiakaspalveluun ja vastaus oli aika erikoinen: emme ota reklamaatiota vastaan 4kk tilauksen jälkeen! Hö pitäkööt tunkkinsa...
Tietty oma virhe kun en heti tarkistanut tuota asiaa.
Ei jumaleissön.
Huomasin vuoden käytön jälkeen että olivat pistäneet mulle aikanaan XT-M8000 takavaihtajan sijaan XT-M786 10sp mallin enkä ollut huomannut mitään kun vasta nyt. Tuli bulk pakattuna ilman tekstejä tuo vaihtaja.
Ihmeen hyvin toiminut muiden 11sp M8000 osien kanssa kyllä... Ei moitteen moitetta toiminnassa.
Pistin viestiä ja tuli tyly "ei kiinnosta" -tyyppinen vastaus.
Olishan sen toki voinut vaikka huomata ennen asennustakin, mutta ei ollut painunut tuo uudemman vaihtajan ulkonäkö verkkokalvoihin niin että olisin huomannut. Ja kun vielä toimiikin!
Edit: Vähän samaa makua edellisen viestin kanssa...
13 joulukuuta tilaus sisään. Piti toimittaa 20 työpäivän kuluessa. Maksu PayPal:lla ja veloitus luottokortilta tapahtui heti.
14 tammikuuta aamusta kyselyä koska tulee.
15 päivä tammikuuta kyselyä PayPal:in kautta.
17 päivä vastaus, että loppuviikosta tulee.
23 päivä PayPal ilmoittaa tapauksen suljetuksi ja rahat palautetaan. PayPal:ssa oli RCZ:n viesti missä puhuttiin toimitusajan olevan 25-30 päivää. Minä en sellaisesta lukenut mistään. 24 rahat takaisin luottokortilla.
Loppu hyvin kaikki hyvin, mutta minä en enää tilaa sieltä.
Juu, vähän tökkii nyt... kaveri tilasi joulukuun 1/2 välissä SRAM 11 speed takavaihtajan ja tänään toi lähetti paketin kotio :)
Onko täältä tavannu tulla jonkinlainen kuittaus/tilausvahvistus? Paypalilla maksoin, eikä tullu muuta kuin Paypalin kuitti.
E: Jaa, oli sieltä roskapostiin tullu tuommonen geneerinen yleismaili, mutta siinä ei mitään yksilöllisiä tilaustietoja ollu.
Keula saapui eilen UPS:illa. Toimitusajaksi ilmoitettiin se 20 päivää, paketti lähti 22 päivän kuluttua tilauksesta, eli ihan OK. Paketti sisälsi juuri sen mitä pitikin.
Vaikka toimitusajat ovat tällaiset, niin tilaan täältä myös jatkossa. On nuo sähköpostiin tulevat tarjouset välillä niin poskettomia, että sellaisilla hinnoilla joutaa hetken aikaa odottaakkin.
Onko muilla ollut ongelmana saada laskettua toimituskuluja?? Kassalta ei pääse nyt jostain syystä eteenpäin, kun ei osaa laskea toimituskuluja Suomeen...
Ainakin viime viikolla toimi. Kannattaa muuten miettiä mihin osoitteeseen (=postinumeroon) haluaa paketin. Jyväskylään postikulut joko 42e (keskusta, asuinalue X) tai 17e (kotiin, töihin) postinumerosta riippuen. Tuli muuten poskettoman hintainan (345e) Fox 34 2016 Performance kotiin alta viikossa :) Kampisettiä vielä odotellaan mutta sillä olikin 20 arkipäivän toimitusaika.
Tilasin tuolta joskus uutiskirjeen, mutta niitä tuli hiton usein ja ne olivat ranskaksi. Löytyykö jälkimmäiselle jotain asetusta? Ei minulla taida olla tunnuksia edes kauppaan, joten en voi tutkia.
Vastaavat kyselyihin tosi hitaasti. Uutiskirjeen tarjouksessa oli jotain mielenkiintoista kerran aiemminkin mutta kun kaikki data ei selvinnyt siitä niin kysyin lisätietoa ja kun vastauksen sain oli tarjous jo ohi. Sama nyt. DXSwiss XM1501 kiekot oli tarjouksessa alta 300€ ja kysyin kiekkojen sisäleveyttä kun tätä ei mistään selville saanut niin ei ole vielä kuulunut vastausta ja tarjous meni jo viime yönä umpeen.
Mä oon yrittänyt selvittää samaa salapoliisikeinoin eli ankaralla guuglaamisella. Päädyin siihen että vuosimallin ja ilmoitetun painon mukaan niissä on mitä todennäköisimmin 25mm sisäleveys.
^nyt just vastasivat ja 22.5mm sisäleveys. Olipa hyvä etten tilannu :)
Mites tuon uutiskirjeen saa peruutettua ? Voisin elää ilman sitä, kun ei ole mitään ostettavaakaan ja en vain hölmönä löydä mitään kohtaa mistä sen saisi peruutettua.
Ranskankielisessä tuo peruutus löytyy ainakin aivan uutiskirjeen lopusta, viimeinen rivi.