Huh huh, kevyt sunnuntailenkki alle 25 keskarilla :) Ei sitä ajaessa huomannut niinkään, mutta nyt on aika puhki.
Printable View
Huh huh, kevyt sunnuntailenkki alle 25 keskarilla :) Ei sitä ajaessa huomannut niinkään, mutta nyt on aika puhki.
Kiitokset täältäkin mainiolle lenkkiseuralle. Nyt meitä olikin harvinaisen monta ajelemassa, hyvä.
Eilen kyllä kaikki suosi pyöräilyä ja kelikin taisi olla kevään paras. Sen vuoden ensimmäisen rengasrikkoni olisin sentään voinut jättää väliin. :)
Ja edu, ehkä se hienoinen väsymyksen tunne johtui myös siitä, että me muut emme tajunneet ajaa lauantaina maasto-maraton kisaa pohjiksi. ;)
Hyvää iltaa,
oisko huomenna ketään lähdössä 'rauhalliselle maantielenkille alle 25:n keskarilla' :) Joskus siinä vaikka klo 17 olisi hyvä aika?
Taitaa kaikki olla huomenna tempoileen menossa, kuten itekin mikäli pekkaspäivä iskis..mutta mun tuurilla saan viettää illan töissä :)
Multa jää huomenna ajot tyystin väliin työreissun vuoksi. Joensuu kutsuu.
Kävin sitten tänään Ahveniston XC-radan kellottelemassa. Näkyi siellä aika moni muukin ajelleen viimeaikoina. Radalla joutuu tällä hetkellä jalkautumaan kahdesti: ketjun ylityksessä ja takalenkillä oleva puolen reiden korkuinen puu nurin. Lisäksi on pari hidastavaa puuta nurin muulla reitillä. Ihan ok aika kuitenkin uutukaisella jäykkiksellä (Rosen Mr Big). Kello pysähtyi aikaan 16:49.
Mä ajattelin lähteä TCC:n maastolenkille tänään, klo 18 moottoriradan puomilta.
Edittiä: Onko se tämä reitti jota Ahveniston XC-radalla ajetaan? http://www.hmltarmo.org/2003/mtb/ima...ittikartta.jpg
Mites huomenna? .. Olisko lähdössä muita heittämään pikkumukavaa maantielenkkiä mun ja velosipedistin kanssa? Siinä klo 16-17 paikkeilla miten vain porukalle sopii.
Tuo rata juuri. Minä olen hieman oikaissut viimeistä mutkaa, koska asfalttilenkillä on ollut joskus lasia. Ajan sen kääntymällä vasempaan joku 40-50m ennen hyppyrimäen alitusta, eli käytännössä viimeisessä nousussa kääntyminen hyppyrimäkeä kohti, mutta seuraavasta "välistä" vasempaan starttiviivalle. Voisin joku päivä lähteä näyttämään tuon reitin. Tuota, kun kellottelee viikoittain Rastilan kanssa, niin kunto ampaisee jyrkkään nousuun!
Huomisesta en tiedä, mutta alustavasti sunnuntaille olisi suunitelmissa leppoisa maantieretki topenon suuntaan.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Minä olen pari kertaa käynyt tuota ajamassa, aina on pikkasen tullut joko oikastua tai tehtyä ylimäärästä lenkkiä mutta aikaan niillä tuskin on ollut suurta merkitystä. Oma ennätys tuolle radalle on noin 27 minuuttia, joten ajassa on ainakin potentiaalia ennätyksen parantamiseen vielä useampaankin kertaan!
Joo toi opastettu kierros kuulostaa hyvältä ;) Kyllä mä sen suunnilleen kartan perusteella hahmotan, mutta jos viikonloppuna on aikaa niin voisihan sitä koittaa ajella vaikka pienellä porukallakin. Tarvittaessa vois vähän siivoilla polkua jos siellä semmosta irtotavaraa on..
Pitää katsoa huomenna suunnitelmat, josko olis iltapäivällä lähtöintoa ja aikaa lenkille lähteen :)
Mä en tänään pääse lenkille, mutta viikonloppuna olis tarkoitus sekä maastoon että maantielle jos vaan aikataulut sallii (ja kelit).
Itelle iski tässä jossain välissä iltaa lähtö tonne lammillepäin, pyörällä tottakai mutta viikonloppu meneekin siel :) Pitää kattoo jos sunnuntaina on jotain porukkalenkkiä, josko sit ehtis sinne.
Mimmosta reissua teillä oli sunnuntaille mielessä?
(jäähallin edestä klo 17 ja rauhallinen ~satkun lenkki?)
Ei ole viel tainnut olla puhetta. Itellä nyt varmaan ainakin sen 50km lämmittelyt tulee josko innostuu lähteen, hml-lammi tuli ajeltua jo ja viikonloppua viettämään täällä :)
Minun työmatkatempo päättyi kahden sisurin rikkoutumiseen 4km ennen kotia. Saldoksi jäi harmittavat 96km.... Nyt sisurikauppaan
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Ainakin Juniper’n kanssa oli puhetta tuosta Loppi-Rautakoskentie lenkistä.
Katsoin googlemapsista ja 115km tuon saisi kutistettua kun lähtisi ja palaisi Rengosta 10-tien kautta jäähallille.
(härkätien kauttakin voisi toki mennä, mutta se on heti 10km lisää suuntaansa).
Tässä linkki kartta reitistä ja ehdotankin tätä sunnuntain lenkiksi, lähtö jäähallilta klo 17.00.
Puuh aikamoinen rinksa, tuo ei tuntuisi niin pitkältä jos ei tietäisi.. lähtisi vain sokkona liikkeelle :) .. Mutta pyrin tulemaan paikalle, riippuu ihan että miten minun kankku kerkeää tervehtyä, eilen sain jotain reväytettyä kun oltiin pojan kanssa peräkärryilemässä.
Mä tulen kanssa norkoilemaan lähtöpaikalle sunnuntaina.
Ai tämä foorumi näköjään toimii taas. Enpä oo pariin kuukauteen kokeillut kun oli monesti vaikeuksia saada tätä auki. Hyvä että täällä on elämää.
Ja asiaan. Onkos hämeenlinnan suunnalla ketään vuorotyötä tekevää yms joka ehtisi joskus lenkkeilemään arkipäivisin ja mielellään vielä aamupäivällä. Oma työaikani on niin vaihteleva että viikonloppuisin en yleensä ehdi polkemaan ja illalla en enään jaksa. Lähden yleensä liikkeelle 8 tai 9 aikoihin aamulla, joskus aikaisemminkin. Kalustona maantiekiituri, crossari ja maasturi.
Niin ja mainittakoon vielä että mitään keskinopeuksia, ajoaikoja tai matkoja en todellakaan mieti (ainakaan ennen lenkkiä) enkä kiirettä pidä. Fiiliksen mukaan menen ja käyn uimassa aina kun sopiva lätäkkö osuu matkan varrelle. Tarkoitus on viettää aikaa ulkona ja katsella maisemia, se kuntoilu tulee sitten siinä sivutuotteena :)
Jäipä iteltä tänään väliin. Klo 17 jälkeen starttailin lammilta hml päin ja kiertotietä toki, alvettulan kautta tuli nykästyä lenkkiä :)
Puuh ja lääh voi perkele mikä lenkki .. 117km ja garminin mukaan verotti meikäläistä 8000kcalin verran. Keskinopeus 28kmh.
Kiitos osallistujille ja etenki suurtumpelolle mäki psyykkauksesta ;)
Oli hieno lenkki. Itselle matkaksi tuli 127 km. Pilpalan mäet olivat aikamoisia, mutta niistä selvittiin :)
Sää suosi täydellisesti vielä kun fillari olisi suostunut yhteistyöhön........ Ei kellään olisi uutta campan kasipakkaa ja ketjua Hämeenlinnassa tai lähettyvillä?
Jeejee, 100 kilsaa rikki. Jotenkin vaan toi vika 20 km oli raskasta.. pitää ottaa tavotteeks 130 km niin satku menee helposti ;)
Tossa mun nauhotus http://www.endomondo.com/workouts/rUKJDWiSLCg
Oliskohan keskiviikkona porukka innokasta ajelemaan ton radan lenkin alkuun? Jos ilmoja pitelee..
Viimeviikolla mentiin Katuman ympäri (luulisin) paikoitellen aika hankalaa polkua, mutta hyvin pysy porukka koossa kun tarpeen mukaan ooteltiin polkujen päässä.
Tempoilua luvassa huomenna? Sopivasti ois aamuvuoroa itellä tarjolla eli menohalujakin olis :)
Mä voisin tänään tulla ajamaan maastoon, kun täysiä ajaminen ei oikein natsaa. Mun puolesta voisi ajaa reitin alkuun lävitse! Aika taisi olla klo 18 Ahveniston puomilta.
Rastilassa on aina tempoa keskiviikkoisin. Ei onneksi ole kiinni tämän foorumin keskusteluista. :)