Alkujaan tämän lähetti
EePee
Sisäpyöräily on tosiaan yllättävän mukavaa kunnon vehkeillä. Pitäis kehittää joku systeemi, jolla traineriin poljettavan energian saisi talteen. Tuo Kurtin mötikkä lämpenee tosiaan tunnin polkemisen seurauksena melkolailla. (tuli itsekin kokeiltua kädellä.. :)) Tulisi vielä parempi mieli, jos vaikka telkkari kävisi tai poppi länkättäisi itse poljetulla sähköllä. Itse kämppänsä lämmityksestä vastaavilla tulee tietenkin lämmityskuluissa ja kai se meillä kommuunissa asuvillakin jonnekin yhteiseen pottiin menee...
Renkaista puheen ollen, oletteko pitäneet vastusta kireällä rengasta vasten? Muistaisin lukeneeni Kurtin ohjeista, että suositeltiin kiristämään vain siihen saakka, että sutiminen lakkaa. Olen tulkinnut tuota niin, että mitä löysemmällä, sen parempi ja säätänyt ruuvia niin, että kovempaa runtatessa ja alussa kiihdyttäessä saa vähän sutiakin. Vaimo vaan valittaa vienosta kuminkärystä, tiedä sitten onko tuosta vai tulisiko muutenkin.. Renkaana mulla on vanha Hutsun Fuusiotubelessi, jota en jaksanut paikata, vaan laitoin laiskana sisurin alle..