Onko huomenna lähtijöitä reilun parin tunnin sauvakävelylenkille? Patakukkulalta klo 10.00?
Printable View
Onko huomenna lähtijöitä reilun parin tunnin sauvakävelylenkille? Patakukkulalta klo 10.00?
Olen mukana,ellei sada ja olen täysissä sielun ja ruumiin voimissa.Vielä tänään käyn nauttimassa sopivan annoksen pyöräily-huumetta!
Kiitos Kari vielä lenkkiseurasta. Minulle oikein sopiva. Viikon päästä uudelleen. Suurempi osanotto ei ole haitaksi!
Jussi
Kiitos samoin!Unohdin muuten taaskin sen vitosen! :D Olen touhunnut näytön kimpussa koko illan,enkä ole saanut muuta,kuin pari pientä 'räpsäystä' aikaiseksi. :mad:Meni nimittäin perjantaina sekä oma että tietsikan näyttö pimeäksi. Pitäisi ehkä luovuttaa ja antaa homma alan ammattilaiselle?On se vuan vahvavirta miehelle liian monjmutkanen vekotin tuo näättö!
Sunnuntaina sitten porukalla!
Onko Patakukkula su klo 10.00?
Jep!Esko ynnä,allekirjoittanut,tulevat mukaan.
Toivon mukaan myös Hannu 'alentuisi' meidän seuraan.Tavataan Pataskilla!
!Torstai-iltana Pataskilta klo.16.30.
Sauvat mukaan!
Yritetään taas sunnuntaina!Sama paikka ja aika,sekä osanottajat! ;)
Ok. Mukaan on tulossa ehkä pari muutakin. Sopinee?
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Juhani Ahola:
Ok. Mukaan on tulossa ehkä pari muutakin. Sopinee? </font>[/QUOTE]Mäelle sopii ja tulee pitkä jono :D
Kävin torstaina ajamassa 20 kilometrin maastolenkin ja keskinopeus oli 9 km tunnissa, ennen en ole niin hitaasi ajanut näin kauaa ja tänään kävin cc-lenkin lentokentällä, 32 kilometriä ja keskinopeus oli 17 kilometriä tunnissa. Nastat hidastaa.
Tottakai sopii!
Aloitin illalla maantiepyörän huollon.Kammen-
ulosvedin,joka minulla on,ei sovikkaan Ultegran kampeen. :mad: Täytyy tehdä lisä-osa,adapteri,
ettei koko ulosvedintä tarvitse ostaa uutta.Muutoin fillari 'hajoaa' yllättävän hyvin alkutekijöihinsä.
Mullon uusi ulosvedin, jota voisit koittaa ennenkuin alat vääntää adapteria.
Jos otat mukaan,niin katsotaan. [img]smile.gif[/img]
Hyvä lenkki... pitää vain varmaan seuraavalla kerralla lähteä väliaikalähdöllä. [img]smile.gif[/img]
Teki kropalle todella gutaa,se lopun irroittelu!
:D Viikon kuluttua,jos vain sää sallii,samanmoi-nen lenkki. PS.Sain kammen irti! [img]smile.gif[/img]
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Kari Miettinen:
Teki kropalle todella gutaa,se lopun irroittelu!
:D Viikon kuluttua,jos vain sää sallii,samanmoi-nen lenkki. PS.Sain kammen irti! [img]smile.gif[/img] </font>[/QUOTE]Niin, mutta minä olen tottunut siihen, että yhteislenkiltä tullaan yhtä aikaa maaliin ja kilpailuissa eiriaikaa. Ensikerralla teidän täytyy ottaa sitten mukaan vain kovakuntoisia ;) ja meidän hitaiden mennä omassa porukassa.
Pari seuraavaa sunnuntaita menee ohi. Minulle sunnuntain lenkki oli liian kova PK:ksi. Tuolla vauhdilla menee rasituksen puolelle. Palautumista auttaa loppuverryttely - etenkin näillä aamuilla. Palataan. Ehkä silloin jo hiihtoa?
Kävin tänään uudella maantiepyörälläni kolmenkympin lenkin ja olipa magee: kevyt,joustava, mutta kuitenkin riittävän jäykkä. Centaur osasarja pelasi paremmin kuin enkeli ja shimano. Jos on näin lämmin taidan viikonloppuna käydä maantielenkillä ja jätän väliin kilpakävelyn. ;)
Onnea Hannun uudelle upealle fillarille! [img]smile.gif[/img] Toivottavasti se tuo uutta potkua ensi kesän fillarilenkeille!Ja olen todella iloinen siitä,että on muitakin tyytyväisiä pyörän omistajia,lisäkseni!Eskolle kans! ;)
Sunnuntaina lähettäis kuitenkin sauvvojen avustamina Pataskille.Toivottavasti edes Raili uskaltautuu Eskon ja allekirj. seuraan! :D
Toivotaan kuitenkin lukuista osallistujamäärää
meidän yhteis-lenkkeihin!
Kävelimme Eskon kanssa nelisen tuntia,välillä sauvoja ulkoiluttaen!Eilisen salivuoron jälkeen,ihan kiva lenkki.Raili tuli vastaan,tietenkin juosten!Mut katellan taas viikon kuluttua,millä pelillä sitä itteään hemmottelee!
Sunnuntaina taas nauttimaan reippaasta ulkoilusta!Lauantain punttisalin jälkeen kolmen- neljäntunnin sauvakävely käy hyvin,kevyenä palauttavana lenkkinä.Isolla joukolla mukaan!
Aika ja paikka sama.
Lähetään klo.10.00 Pataskilta ja kulminaatiopiste on/olisi kinnulanlahti!
Kai se Käärmelahtikin riittää jos tästä nyt aamuksi selviän.
Edit:En selvinnyt. Oli pää pipi. Valmistuin eilen psykoterapeutiksi kolmen vuoden koulutuksen jälkeen ja tuli vähän juhlittua.
Nyt sitten huomenna töihin kahden kuukauden vapaan jälkeen. Onneksi on joulu lähellä.
Hannu
[ 16.11.2003, 14:21: Viestiä muokkasi: hannupulkkinen ]
Jäi hieman epäselväksi...oliko pää pipi ennen vai jälkeen kolmivuotisen opiskelun vaiko vain krapula illallisen juhlinnan seurauksena! :D
Vajaa kolmetuntia me onnettomat siellä ruahallettiin.Vuan nähtiin myö ihan oekeita pyöräelijöetäkkii!Kaapungista asti olivat ryöjät polekeneet muasturilla Pataskille!Siitä uhkasivat ajjoo vielä aenakii tunnin Kiärmelahen suuntaan.Takasi hyö aekovat ajjoo sammoo reettiä mittee olivat tulleetkin!
No heti ne alkaa tuntemattomat miehet v...uilla nimimerkin suojassa. [img]smile.gif[/img]Lainaus:
Originally posted by kon-ciocc:
Jäi hieman epäselväksi...oliko pää pipi ennen vai jälkeen kolmivuotisen opiskelun vaiko vain krapula illallisen juhlinnan seurauksena! :D
Pahus,pääsen vasta klo.13.00 lenkille!
Onko kukaan käyny katsomassa,joko kannattais ottaa sukset mukaan Pataskille?Tai Ahmo?
Joo molempiin. Kävin tänään hiihtoluistelemassa Pataskilla.
Hiihtoluistelemassa??? Tarjoan saunaillan sille - naispuolinen :D - joka keksii ks. sanalle käyttökelpoisen synonyymin! :cool: Toinen liikuntamuoto,joka vaatisi yhtäläisen toimenpiteen,on 'sauvarullaluistelu'. Molemmille enintään kuusi kirjaiminen sana,josta jokainen ymmärtää,mistä on kyse.Eiks vaan!?
Emmäää tiärä, mutta käviskö sleda?